0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Management and marketing information systems

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2005

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Henryk Sroka, Małgorzata Pańkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanation of the information systems genesis and generations, presentation of a development of different types of information systems, i.e. Transaction Processing Systems, Integrated Information Systems, Decision Support Systems, Expert Systems, Executive Information Systems, Marketing Information Systems and explanation of their significance in organisational strategy development. In the book authors give general principles of designing and implementation of information systems, present actual methods of business information system development.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 83-7246-928-8
  • ISBN druku: 83-7246-928-8
  • Liczba stron: 110
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
PREFACE	9

Chapter 1
ORGANIZATION, MANAGEMENT AND INFORMATION SYSTEMS	11
1. New Strategic Role of Management Information Systems in Organisation	11
2. Management Information Systems Generations	14
3. Perspectives of viewing of Management Information Systems in business organisations	17
4. Information Technology impact on organisational decision making and new organisational forms development	19
Questions and Problems for Discussion	20

Chapter 2
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS IN BUSINESS ORGANISATIONS	21
1. Integrated Information Systems	21
2. Transaction Processing Systems	27
3. Decision Support Systems	29
4. Executive Information Systems	33
5. Expert Systems	34
Questions and Problems for Discussion	39

Chapter 3
MARKETING INFORMATION SYSTEMS	40
1. Functional and informational structure of Marketing Information Systems	40
2. Marketing Information Systems to support marketing research	45
3. Customer Relationship Management	50
4. Communication Management	52
Questions and Problems for Discussion	54

Chapter 4
STRATEGIC PLANNING OF INFORMATION SYSTEMS	55
1. Information Technology Strategy versus Information Systems Strategy development	55
2. Planning Information Systems Architecture	60
3. Information Systems Infrastructure Considerations	62
4. Planning Interorganisational Information Systems	64
5. Legacy Information Systems Reengineering	66
Questions and Problems for Discussion	68

Chapter 5
MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS BUILDING AND MAINTENANCE	69
1. Information Systems design methods	69
2. Insourcing versus Outsourcing of Information Technology	77
3. Management support methods for Information System development	80
Questions and Problems for Discussion	83

Chapter 6
KNOWLEDGE BASED INFORMATION SYSTEMS	85
1. Knowledge management system development	85
Questions and Problems for Discussion	89

Chapter 7
ELECTRONIC BUSINESS INFORMATION SYSTEMS	90
1. Global Information Society	90
2. Internet for business and economy	94
3. eBusiness and eCommerce models	95
4. mBusiness models	100
5. eMarketing and mMarketing	102
Questions and Problems for Discussion	103

REFERENCES	105
LIST OF FIGURES	109
LIST OF TABLES	110

Inni Klienci oglądali również

31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Samo Sedno - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, j...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka

Jakość i marketing usług medycznych

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel me...
43,47 zł 48,30 zł
Do koszyka

Contemporary Challenges towards Management III

Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez ...
44,01 zł 48,90 zł
Do koszyka

Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klient&oac...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Mathematics in economics and management. Examples and exercises

The book has been developed for students of first year courses in International Relations, Finance and Management. It is prepared in a way that allows you to learn by yourself. Hence, great emphasis was placed on the examples. They are resolved “...
11,87 zł 13,19 zł
Do koszyka

Cost Management in Business Activity

The aim of the work is to present – based on literature studies – definitions and issues connected with cost accounting and indication of key instruments of cost management in modern enterprises. There are used in the work following researc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!