Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania
Przedmiotem rozważań niniejszej monografii jest prosumpcja w biznesie i w branży systemów informatycznych zarządzania. Autorzy przedstawiają rezultaty swoich własnych badań dotyczących praktyk, korzyści i ryzyka towarzyszącego prosumpcji, a także wyniki badań nad tym, czy użytkownicy systemów informatycznych uzyskują dzięki prosumpcji szczególną wartość dodaną, co zyskują dzięki niej przedsiębiorstwa informatyczne, jakie są jej uwarunkowania instytucjonalne, jak zachowują się prosumenci na rynku, a szczególnie w gospodarce elektronicznej, oraz jakie media i narzędzia wykorzystują w rozwoju swoich produktów.
Wprowadzenie 7
Beata Stępień, Henryk Mruk, SPOŁECZNO-INSTYTUCJONALNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU TRENDU PROSUMENCKIEGO NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ 9
Robert Wolny, ZACHOWANIA PROSUMENTÓW NA RYNKU E-USŁUG – WYNIKI BADAŃ 27
Wiesław Wolny, PROSUMPCJA NA ETAPACH MODELOWANIA I IMPLEMENTACJI CYKLU ŻYCIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ZARZĄDZANIA 45
Edyta Abramek, METODY AKTYWIZUJĄCE PROSUMENTÓW NA PRZYKŁADZIE KONFIGURATORÓW PRODUKTÓW 67
Małgorzata Pańkowska, MODELOWANIE SYSTEMU PROSUMPCJI ZASTOSOWAŃ TECHNOLOGII INFORMACJI 81
Joanna Palonka, NARZĘDZIA PROSUMPCJI W ANALIZIE DANYCH INTERNETOWYCH 107
Kinga Stopczyńska, ROLA SPONSORINGU W RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ NA PRZYKŁADZIE BLOGOSFERY 145
Artur Strzelecki, PROSUMPCJA TREŚCI W SPOŁECZNOŚCIACH WIRTUALNYCH 162
Piotr Siuda, Marek Troszyński, STOSUNEK WOBEC PIRACTWA JAKO WYZNACZNIK POSTAW PROSUMENCKICH PRZEDSTAWICIELI POLSKIEJ BRANŻY ROZRYWKOWEJ 180
Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Małgorzata Furmankiewicz, Piotr Ziuziański, KOKPIT MENEDŻERSKI JAKO NARZĘDZIE DO WSPOMAGANIA DECYZJI PROSUMENTA W E-ZDROWIU 188