0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podstawy marketingu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Anna Czubała

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 48,90 zł
44,01 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące:

•funkcji i znaczenia marketingu,
•kierunków jego rozwoju,
•preferencji i zachowań zakupowych klientów,
•podziału rynku na segmenty,
•instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców,
•gromadzenia informacji rynkowych
•planowania i kontrolowania działalności marketingowej.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Czubała
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2133-8
  • ISBN druku: 978-83-208-2037-9
  • Liczba stron: 317
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Od Autorów (Anna Czubała)

 

1. Istota i znaczenie marketingu (Roman Niestrój) 
1.1. Podmioty rynku 
1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw i geneza marketingu 
1.2.1. Orientacja produkcyjna 
1.2.2. Orientacja sprzedażowa (dystrybucyjna) 
1.2.3. Orientacja na klienta (marketingowa) 
1.2.4. Strategiczna orientacja marketingu 
1.3. Pojęcie marketingu 
1.3.1. Ujęcie klasyczne 
1.3.2. Ujęcie szerokie 
1.3.3. Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) 
1.4. Ogólne zasady marketingu 
1.5. Sektorowe uwarunkowania marketingu 
1.5.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych 
1.5.2. Marketing dóbr produkcyjnych (przemysłowych) 
1.5.3. Marketing usług 
1.6. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu 
1.6.1. Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy 
1.6.2. Marketing a konsument 
1.6.3. Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej 
1.7. Kierunki rozwoju marketingu 
1.7.1. Rozwój celów marketingowych 
1.7.2. Technologiczne źródła rozwoju marketingu 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

2. Zachowania rynkowe nabywców (Jan W. Wiktor) 
2.1. Znaczenie wiedzy o zachowaniach rynkowych nabywcy dla marketingu przedsiębiorstwa 
2.2. Proces postępowania nabywcy indywidualnego na rynku 
2.3. Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy indywidualnego 
2.3.1. Uwarunkowania wewnętrzne 
2.3.2. Uwarunkowania zewnętrzne 
2.4. Specyfika zachowań rynkowych nabywców instytucjonalnych 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

3. Segmentacja rynku (Marek Rawski) 
3.1. Pojęcie i znaczenie segmentacji rynku 
3.2. Procedura segmentacji rynku 
3.2.1. Uwarunkowania procesu segmentacji rynku 
3.2.2. Identyfikacja kryteriów segmentacji rynku 
3.2.3. Przeprowadzenie segmentacji rynku 
3.2.4. Określenie profilu każdego segmentu rynku 
3.2.5. Ocena atrakcyjności poszczególnych segmentów rynku 
3.2.6. Wybór rynku docelowego 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

4. Produkt (Tomasz Smoleń) 
4.1. Koncepcja produktu w ujęciu marketingowym 
4.2. Projektowanie nowych produktów w ofercie firmy 
4.3. Cykl życia produktu 
4.4. Proces akceptacji nowych (innowacyjnych) produktów przez konsumentów 
4.5. Marka produktu 
4.6. Pozycjonowanie produktów i marek 
4.7. Opakowanie produktu 
4.8. Polityka asortymentowa — dobór produktów do oferty firmy 
4.9. Analiza pozycji rynkowej produktów firmy — macierz BCG (Boston Consulting Group) 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

5. Cena (Anna Czubała) 
5.1. Cena jako instrument marketingu 
5.2. Cele polityki cen 
5.3. Metody ustalania wyjściowych cen zbytu 
5.3.1. Metody i techniki oparte na kosztach 
5.3.2. Metody kształtowania cen na podstawie popytu 
5.3.3. Ustalanie cen na podstawie cen konkurentów 
5.4. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji 
5.5. Strategie cen 
5.5.1. Strategie cen nowych produktów 
5.5.2. Strategie elastycznego dostosowywania cen wyjściowych do warunków rynkowych 
5.5.3. Strategie kształtowania cen dla asortymentu oferowanych produktów 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

6. Dystrybucja (Anna Czubała) 
6.1. Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu 
6.2. Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa 
6.3. Kanały dystrybucji 
6.3.1. Istota kanałów dystrybucji 
6.3.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji 
6.4. Logistyka dystrybucji 
6.4.1. Istota logistyki dystrybucji 
6.4.2. Tendencje rozwojowe logistyki dystrybucji 
6.5. Czynniki wpływające na strukturę systemu dystrybucji 
6.6. Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji 
6.6.1. Formy współdziałania uczestników kanałów dystrybucji 
6.6.2. Źródła i rodzaje konfliktów w kanale dystrybucji 
6.7. Kryteria i metody oceny skuteczności i efektywności systemów dystrybucji 
6.7.1. Skuteczność systemów dystrybucji 
6.7.2. Efektywność systemów dystrybucji 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

7. Komunikacja marketingowa (Jan W. Wiktor) 
7.1. Istota i funkcje komunikacji marketingowej 
7 7.1. Istota komunikacji marketingowej 
7.7.2. Funkcje komunikacji marketingowej 
7.2. Zintegrowany system komunikacji marketingowej (promotion-mix) 
7.3. Promocja osobista 
7.4. Reklama 
7.4.1. Istota i funkcje reklamy 
7.4.2. Rodzaje reklamy 
7.4.3. Zasady konstrukcji przekazu reklamowego 
7.5. Promocja dodatkowa 
7.5.1. Funkcje promocji dodatkowej 
7.5.2. Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej 
7.6. Public relations 
7.6.1. Istota i funkcje public relations 
7.6.2. Grupy odniesienia i instrumenty public relations 
7.7. Formy i narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie 
7.7.1. Cechy promocji on-line 
7.7.2. Instrumenty komunikacji on-line 
7.8. Zarządzanie komunikacją marketingową; kształtowanie kampanii promocyjnych 
7.8.1. Formułowanie celów komunikacji marketingowej 
7.8.2. Ustalenie docelowych adresatów działań promocyjnych 
7.8.3. Ustalenie budżetu promocyjnego 
7.8.4. Decyzje dotyczące alokacji budżetu promocyjnego i elementów promotion-mix 
7.8.5. Ocena efektów komunikacji marketingowej 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

8. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych (Marek Rawski) 
8.1. Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej 
8.2. Potrzeby informacyjne marketingu 
8.3. System informacji marketingowej 
8.4. Źródła informacji marketingowej 
8.5. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacji marketingowej 
Bibliografia 
Pytania kontrolne

 

9. Zarządzanie marketingiem (Roman Niestrój) 
9.1. Proces zarządzania marketingiem 
9.2. Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa 
9.3. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa 
9.3.1. Analiza SWOT 
9.3.2. Analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktów . 
9.3.3. Analiza portfelowa 
9.4. Planowanie marketingowe 
9.4.1. Misja i wizerunek przedsiębiorstwa 
9.4.2. Rynkowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa 
9.4.3. Strategia marketingowa jednostki biznesu 
9.4.4. Plan marketingowy 
9.5. Realizacja planów marketingowych 
9.6. Organizacja marketingu 
9.7. Kontrola marketingu 
Bibliografia 
Pytania kontrolne
Słowa kluczowe: marketing podstawy marketingu

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka

Komputer i internet od podstaw

Komputer nie zawsze działa tak, jak powinien. Co gorsza, czasem możesz spędzić godziny nad rozwiązaniem problemu czy wykonaniem jakiegoś zadania. Na szczęście możesz skorzystać z bogatego doświadczenia autorów tej książki, zamiast samemu zmagać ...
29,71 zł 33,01 zł
Do koszyka

Biochemiczne i molekularne podstawy biotransformacji ksenobiotyków

Ze wstępuNajważniejszą intencją napisania monografii w takiej formie było przygotowanie kompendium poruszającego podstawowe problemy z zakresu wiedzy na temat układów enzymatycznych metabolizujących ksenobiotyki. Najistotniejszym zag...
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka

Podstawy zapisu konstrukcji

Prezentowany podręcznik, w klasyczny sposób przedstawia całościowy materiał dotyczący podstaw zapisu konstrukcji. Materiał został podzielony na kilka części, które dotyczą: ogólnych zasad normalizacji w dokumentacji technicznej wyr...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka

Jakość i marketing usług medycznych

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel me...
9,90 zł 11,00 zł
Do koszyka

Podstawy geometrii. Część 1

Podstawy geometrii część 1 to podręcznik poświęcony klasycznej geometrii opisuje jej podstawowe zagadnienia, omówione w niej zostały podstawowe figury geometryczne oraz podstawy obliczania ich obwodów, pola powierzchni, wysokości, długośc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!