• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zamówienia dla firm i instytucji

Zapraszamy do współpracy szkoły, instytucje publiczne, placówki kulturalno-oświatowe, biblioteki i firmy. Bierzemy udział w przetargach, a zapytania ofertowe prosimy kierować do naszego Biura Obsługi Klienta.

W indywidualnych przypadkach oferujemy możliwość realizacji zamówień z odroczonym terminem płatności za fakturę VAT (płatność następuje po otrzymaniu towaru) lub na podstawie faktury proforma (należność regulowana jest z góry, a faktura wystawiana jest po realizacji zamówienia). Prosimy jednak pamiętać, że jest to opcja dostępna po uprzedniej weryfikacji Klienta przez BOK, a opcja odroczonej płatności może być oferowana JEDYNIE placówkom budżetowym.

Jednocześnie informujemy jednostki budżetowe, że nasz formularz zakupowy przewiduje opcję zróżnicowania danych odbiorcy i nabywcy na fakturze VAT - prosimy w trakcie składania zamówienia na stronie koszyka podać odpowiednie dane w formularzu.



Jak otrzymać fakturę proforma lub z odroczoną płatnością:
1. Prosimy dodać do koszyka wszystkie interesujące Państwa pozycje, a następnie:
  a. zalogować się lub zarejestrować konto;
  b. albo wybrać opcję szybkich zakupów bez rejestracji (opcja możliwa dla klientów nieposiadających konta w sklepie).
2. Prosimy jako formę zapłaty wybrać płatność przez Przelewy24 oraz dogodny sposób dostawy zamówienia.
3. Prosimy o wypełnienie danych do faktury (nabywcy, odbiorcy) oraz o podanie danych do wysyłki paczki.
4. Następnie prosimy o złożenie zamówienia poprzez kliknięcie „Zamawiam”. System przeniesie Państwa na stronę płatności Przelewy24, ale prosimy o nieopłacanie zamówienia, tylko powrót na stronę sklepu.
5. Na stronie ze szczegółami zamówienia prosimy o znalezienie jego numeru, a następnie przesłanie go do Biura Obsługi Klienta wraz z informacją, że potrzebują Państwo faktury z odroczonym terminem płatności lub proforma.
6. Po zweryfikowaniu możliwości wstawienia takiej faktury przez Biuro Obsługi Klienta, otrzymacie Państwo informację zwrotną co do dalszych losów zamówienia.
7. Prosimy pamiętać, że nie oferujemy możliwości realizacji zamówień w powyższych trybach dla zamówień zawierających zapowiedzi wydawnicze, dodruki oraz publikacje elektroniczne (eBooki i eAudiobooki).
8. Z dniem 1 stycznia 2020 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o VAT, zgodnie z którą po wystawieniu dokumentu sprzedaży nie będzie można wprowadzić zmian do faktury. To oznacza, że jeśli w trakcie składania zamówienia Klient nie poda numeru NIP lub poda błędny NIP, po wystawieniu dokumentu sprzedaży zmiany nie będą już możliwe, czyli nie będzie już możliwe wystawienie do zamówienia faktury VAT z poprawnym NIP-em.
Więcej szczegółów na stronie Faktury VAT.

Oto korzyści płynące z zakupów w naszej księgarni:
- atrakcyjne ceny;
- indywidualna obsługa i doradztwo;
- możliwość sprowadzenia tytułów na specjalne zamówienie;
- błyskawiczny termin realizacji zamówień lub dostawa w ustalonym terminie;
- dogodne warunki płatności.

Pomocą służy Biuro Obsługi Klienta:
- Telefon -
42 680 44 84
- Adres e-mail - wysylkowa@pzwl.pl
- Biuro Obsługi Klienta pracuje - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-17.00.

Zapraszamy do współpracy!

Biuro Obsługi Klienta
  • Telefon - (42) 680 44 84 (poniedziałek-piątek; 09:00-17:00)
  • Adres e-mail - wysylkowa@pzwl.pl
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.