0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

BEAUTY IS MY BUSINESS

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2024

  • Autor: Karolina Kupczak

  • Lektor: Agnieszka Postrzygacz

  • Wydawca: Sell Worldwide LLC

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 66,49 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

62,99 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

BEAUTY IS MY BUSINESS

Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku. Rozdział 1: Motywacja Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji. Rozdział 2: Krytyka a hejt Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają. W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją. Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale. Rozdział 4: Konkurencja Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty. W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji. Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć? Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty. Poznasz w nim podstawy biznesplanu. Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić? Rozdział 8: Promocja i rabaty Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy. Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach. Rozdział 10: Reklamacja A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską. Rozdział 11: Social media Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów. Zakończenie - czym jest sukces zawodowy W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces? Idealna dla Ciebie, jeśli: - Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty - Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej - Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu. Czego się dowiesz z książki: - Jak zbudować skuteczną strategię marketingową? - Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy? - Jak skutecznie tworzyć markę osobistą? - Motywacja - jak znaleźć siły do działania? - Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt? - Czy sukces bez hejtu jest możliwy? - Rodzaje hejtu - Sposób na hejt - Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę? - Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo? - Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu - Dlaczego nie warto kopiować innych? - Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem? - Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty? - Biznesplan w pigułce - Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu? - Co jest fundamentem marki osobistej? - Gdzie szukać darmowej wiedzy? - Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces? - Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient? - Twój wizerunek w social mediach - Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy? - Najważniejsze etapy obsługi klienta - Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie? - Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta - Czy promocje i rabaty mają sens? - Jak postępować z trudnymi klientami? - Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie? - Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem? - Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces? - Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty - Social media - potężne narzędzie marketingowe - Jak zbudować ciekawy profil w social mediach - Definicja sukcesu o Autorce Karolina Kupczak - założycielka marki KW BEAUTY i właścicielka centrum szkoleniowego, specjalizuje się w makijażu permanentnym. Międzynarodowy sędzia mistrzostw, wielokrotnie występowała na wielu kongresach i konferencjach w roli prelegentki. Siedmioletnie doświadczenie i kilkadziesiąt odbytych szkoleń bardzo szybko pozwoliło jej odnieść sukces nie tylko w Polsce, lecz także na arenie międzynarodowej. Prowadziła szkolenia m.in. w Nowym Jorku, Chicago czy Londynie. Działa jako ekspertka od spraw marketingu i budowania marki osobistej. Wspiera i edukuję w serii marketingowych podcastów realizowanych na platformie Spotify. Stara się inspirować młode kobiety podczas autorskich warsztatów „BEAUTY is my business”, odbywających się w największych miastach Polski. Założycielka jednej z największych platform szkoleniowych online dla całej branży beauty. Wierzy, że kobiety w branży beauty zarabiałyby dużo więcej, gdyby były dla siebie bardziej serdeczne i otwarte na nowe zawodowe znajomości.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-970373-1-1
  • ISBN druku: 978-83-970373-1-1
  • Czas trwania: 3:16:43
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka

Angielski w pracy dla średnio zaawansowanych "Business English Express"

Chcesz swobodnie posługiwać się angielskim w pracy?Ucz się z kursem „Angielski dla średnio zaawansowanych – Business English Express”, który przeznaczony jest dla osób szukających pracy za granicą i tych, kt&...
19,79 zł 21,99 zł
Do koszyka

Angielski Business English

Audio Kurs Angielski Business English mp3 Zawiera 13 różnorodnych lekcji prezentujących teksty i dialogi związane z biznesem i pracą zawodową. Kurs przeznaczony jest dla osób pracujących (lub chcących pracować) w zagranicznych...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

True Beauty

Fryzurę zawsze można zmienić, charakter niekoniecznieLouise Barlow to szesnastolatka z introwertyczną naturą, przekonana, że im więcej dobra wyśle w świat, tym więcej do niej wróci. Kocha książki, seriale, naukę oraz święty spok&oacu...
31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka

Mister Macareck i jego business

Dziennikarz zostaje wysłany przez naczelnego do Szczecina, by zrelacjonować proces tamtejszego złoczyńcy. Na miejscu jego uwagę zwraca lśniący mercedes i... jego właściciel - szastający dolarami mężczyzna w dobrze skrojonym garniturze. Okazuje się, że ...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Angielski dla zapracowanych "Business English część 1"

Angielski dla zapracowanych "Business English" część 1"Audio kurs do samodzielnej nauki ze słuchu, wprowadzający typowe zwroty używane w pracy i podczas ubiegania się o nową posadę. Poprzez wszechstronne rozszerzanie słownict...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka

English Business Words & Expressions - Listen & Learn to Speak (Proficiency Level: B2-C1)

Do you want to master the vocabulary required to conduct conversations freely in the office and in various business situations?This audio course is for intermediate and advanced learners and it teaches typical expressions used at work and w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!