0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Internet Communication Management. International Week

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Pańkowska, Wojciech Dyduch

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 31,00 zł
27,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Internet Communication Management. International Week

New technologies, including management information systems, the Internet and mobile communication technologies, have transformed many aspects of modern business and marketing. It seems only natural that recent studies have begun to address the role of communication in the particular context of new technologies. With the advent of new mobile infrastructure providing higher bandwidth and constant connection to the network from virtually everywhere, the way people use communication media is predicted to radically transform. A new breed of information systems, referred to as Internet systems as well as mobile information systems have appeared to address the emerging situation. Therefore, we are presenting to our valued readers the monograph entitled “Internet Communication Management”.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Małgorzata Pańkowska, Wojciech Dyduch
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-7246-776-8
  • Liczba stron: 192
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Foreword 	9

Acknowledgements 	11

Izabela Gajda-Perek, ASSUMPTIONS AND OUTCOMES OF THE UNDERTAKING – FIRST INTERNATIONAL WEEK ‘INTERNET COMMUNICATION MANAGEMENT’ AT UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE 	16

Małgorzata Pańkowska, INTERNATIONAL WEEK AS EDUCATIONAL CHALLENGE 	22

Edyta Lachowicz-Santos, ANALYSIS OF THE SURVEYS CONDUCTED AMONG PARTICIPANTS OF THE INTERNATIONAL WEEK AND NEW MEDIA DAY 	31

Danuše Bauerová, LEARNING 2.0 STRATEGY DEVELOPMENT 	38

Malte Beinhauer, THE IMPACT OF ENTERPRISE 2.0 	51

El Hassan Bezzazi, INFORMATION CONTROL ASPECTS IN COLLABORATIVE eLEARNING NETWORKS 	65

Adriana Schiopoiu Burlea, THE ETHICAL ISSUES IN INTERNET COMMUNICATION 	78

Antonio Cartelli, DIGITAL TECHNOLOGIES, KNOWLEDGE CONSTRUCTION AND SUBJECT DEVELOPMENT 	94

Frederic Gimello-Mesplomb, SOME EPISTEMOLOGICAL CONSIDERATIONS ABOUT THE THEORIES OF FILM AND CULTURAL CONSUMPTION IN THE INTERNET AGE: REVISITING SUPERSTARDOM MODELS, LONG TAIL PHENOMENON AND QUALITY APPRAISAL 	105

Ching-Heng Pan, Lichun Chiang, THE UTILIZATION OF WEB 2.0 APPLICATIONS FOR PUBLIC PARTICIPATION: ACCEPTANCE FACTORS OF BUREAUCRATS' ATTITUDES 	116

Bernardino Quattrociocchi, THE INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY (ICT) TO SUPPORT THE INTERNATIONALIZATION PATHS OF THE ENTERPRISES IN THE FASHION FIELD 	130

Claus-Peter Rückemann, CURRENT RESEARCH ON MULTIDISCIPLINARY INFORMATION AND COMMUNICATION SYSTEMS 	146

Christine Röll, NEW MEDIA AND LANGUAGE TEACHING 	169

John Traxler, NEW MEDIA: THEIR IMPACT ON BUSINESS, INFORMATION, ORGANISATIONS, AND SYSTEMS 	181

Inni Klienci oglądali również

28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka

Communication design, czyli projektowanie komunikacji

To już drugie wydanie cieszącego się niesłabnącą popularnością podręcznika profesora Michela Fleischera, w którym autor niezwykle kompleksowo i w szerokich kontekstach przybliża Czytelnikom problematykę designu. W książce omówiono sam pro...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Current Problems of University Management

The quality of teaching in higher education has been widely discussed for years, in Poland and abroad alike. As regards our domestic situation, the problem has been intensifying since our transformation in 1989 due to the increase in the number of priv...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Internet, genealogia i genetyka na przykładzie rodu Kunowskich h. Nałęcz

Dzięki rozwojowi mediów – o których dziś mówimy „nowe media” – genealogia, wspierana przez genetykę (coraz łatwiej dostępną w tzw. erze cyfrowej), stała się w czasach współczesnych modna. Umożliwiła b...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Introduction to International Trade

Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywan...
15,35 zł 17,06 zł
Do koszyka

Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż ...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Uwarunkowania skuteczności wdrażania Lean Management w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce

Współczesne uwarunkowania globalnej gospodarki wymuszają na przedsiębiorstwach ciągłe podnoszenie poziomu ich konkurencyjności. Bez tego nie są w stanie przetrwać i rozwijać się we współczesnym otoczeniu. W wyniku tych procesów, za...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!