Economics and Business Communication Challenges. International Week
Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, którzy pracują na doskonaleniem rozumienia strategicznej roli komunikacji i zarządzania w rozproszonym środowisku biznesowym, w warunkach konieczności ochrony i właściwego wykorzystania mediów komunikacyjnych na różnych poziomach organizacji społeczno-gospodarczych. Najważniejsze problemy dyskutowane w monografii obejmują ocenę efektów synergii, interoperabilności i kompatybilności w procesach komunikacji, tworzenie wartości biznesowej, oraz redukcję redundancji informacji. Monografia adresowana jest to przedstawicieli nauk zarządzania zainteresowanych zarządzeniem informacją i wiedzą w administracji publicznej, edukacji uniwersyteckiej i w marketingu
Foreword 9
Acknowledgements 11
Erasmus+ Programme 13
Emre Balıkçı, ORGANIZING PRODUCTION VERSUS BUILDING RELATIONAL NETWORKS: CHANGING PARADIGM OF THE ENTREPRENEURSHIP IN TIME MANAGEMENT 17
Ovidiu Niculae Bordean, AN INVESTIGATION ON BUSINESS STUDENTS' EDUCATIONAL ATTITUDES 26
Tetyana Borova, USING M-TECHNOLOGY TO ENHANCE ENGLISH LANGUAGE LEARNING 37
Adriana Schiopoiu Burlea, THE DICHOTOMY OF ENTREPRENEURSHIP BETWEEN BUSINESS AND SOCIAL 47
John H.S. Craig, MALTHUS AND POPULATION DRIVERS – LESSONS FROM THE PAST 56
Mehmet Elibol, Çiğdem Selçukcan Erol, MOBILE APPLICATION DEVELOPMENT WITH AGILE METHODOLOGY 72
Gloria Esteban de la Rosa, ONLINE INTERNATIONAL CONTRACTS: GENERAL TERMS 87
Nataliia Leonidovna Gavkalova, Anna Nikolaevna Shumskaya, ORGANIZING AND CONDUCTING OF TRAINING IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN THE PROCESS OF PERSONNEL TRAINING FOR GOVERNMENTAL AND LOCAL AUTHORITIES IN UKRAINE 96
Stella Giossi, Vassilios Dagdilelis, WHEN INNOVATION MEETS TEACHING IN HIGHER EDUCATION 106
Sevinc Gulsecen, Zumrut Ecevit Sati, EVALUATION OF E-GOVERNMENT INTEROPERABILITY ISSUES FROM THE PERSPECTIVE OF ICT INFRASTRUCTURES: THE CASE OF TURKEY 119
Jose Rodolfo Hernandez-Carrion, Diego González-Rodríguez, MODELLING COMPLEX DYNAMICS AND DISTRIBUTED GENERATION OF KNOWLEDGE WITH BACTERIAL-BASED ALGORITHMS 138
Chyi-Lu Jang, Lichun Chiang, THE ANTECEDENTS OF CIVIL SERVANTS' E-LEARNING: IMPLICATIONS FOR CIVIL SERVICE TRAINING REFORM 149
Vera G. Meister, SEMANTIC ACCESS TO ORGANIZATIONAL INFORMATION – OUTLINE AND TRANSFERABILITY OF A RESEARCH-BASED TEACHING PROJECT 170
Małgorzata Pańkowska, EVIDENCE-BASED MANAGEMENT FOR UNIVERSITY ACCREDITATION PROCESS SUPPORT 183
Roberto Pereira, Clodis Boscarioli, Lilia M.S. Barreto, RESEARCHING FOR HUMANITY 200
Nina Rizun, METHODOLOGY OF INTELLECTUAL EXPRESS – EVALUATION OF THE DECISION-MAKING EFFECTIVENESS 209
Artur Strzelecki, WEBSITE CONTENT RECOMMENDATIONS BASED ON THE SIGNALS FROM SOCIAL NETWORKS 229
Mateusz Szołtysik, THE DEVELOPMENT OF THE VIRTUAL MACHINES AND THEIR USE IN EDUCATION 240
Milena Tvrdíková, USE OF CLOUD COMPUTING IN EDUCATION – EXPERIENCES, OPPORTUNITIES, CONSTRAINTS 258