0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Formy płatności

Formy płatności w księgarni internetowej PZWL
- Płatność przy odbiorze (dotyczy wyłącznie zamówień na towary fizyczne).
- Płatność kartą lub przelewem elektronicznym poprzez PayU.
- Płatność przelewem bezpośrednim na konto księgarni internetowej PZWL.
- Płatność poprzez aplikację mobilną BLIK.

Płatność przy odbiorze
- Opłata za zamówiony towar jest regulowana z chwilą odbioru paczki od przewoźnika.
- Opcja płatności przy odbiorze jest dostępna dla zamówień dostarczanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera oraz paczek odbieranych w Kioskach RUCH-u.

Płatność kartą lub przelewem elektronicznym poprzez PayU

- Płatność elektroniczna obsługiwana za pośrednictwem operatora płatności PayU jest dostępna dla wszystkich form dostawy paczek.
- Klient może wybrać płatność kartą (przykładowo Visa czy MasterCard) lub opłacić zamówienie szybkim przelewem elektronicznym.
- Zamówienie opłacone poprzez PayU przechodzi do realizacji po odnotowaniu wpłaty przez sklep. Na wpłatę oczekujemy do 8 dni, licząc od chwili złożenia zamówienia. Jeżeli po upływie tego terminu nie odnotujemy wpłaty na koncie sklepu, zamówienie zostaje anulowane.
- Jeżeli wartość zamówienia finalnie będzie niższa niż wartość obciążenia karty kredytowej lub konta bankowego klienta, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia bądź niepełnej wysyłki, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od księgarni.
- Wybór płatności poprzez PayU oraz ewentualny zwrot środków nie wiążą się dla Państwa z dodatkowymi opłatami.


Płatność poprzez aplikację mobilną BLIK

- BLIK jest to system płatności mobilnych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jednego z poniższych banków: Alior Bank, Millenium, Bank Zachodni WBK, ING, mBank, Getin Bank lub PKO Bank Polski.
- Płatność jest obsługiwana za pośrednictwem centrum autoryzacyjnego eCard i dostępna dla wszystkich form dostawy. Podobnie jak w przypadku innych rodzajów płatności elektronicznych, wysyłka towaru następuje po odnotowaniu przez sklep poprawnej płatności za zamówiony towar.
- Aby skorzystać z płatności Blik należy zainstalować lub zaktualizować aplikację, która umożliwi poprawną płatność. Więcej informacji znajdą Państwo kontaktując się ze swoim bankiem.
- Jeżeli wartość zamówienia finalnie będzie niższa niż wpłacona kwota za zamówienie, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia bądź niepełnej wysyłki, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od księgarni.
- Wybór płatności poprzez BLIK oraz ewentualny zwrot środków nie wiążą się dla Państwa z dodatkowymi opłatami.

Płatność przelewem bezpośrednim na konto księgarni internetowej PZWL
- Płatność oferowana wyłącznie instytucjom i firmom, po wcześniejszym uzgodnieniu zasad warunków realizacji zamówienia z Biurem Obsługi Klienta.

Biuro Obsługi Klienta
  • Telefon - (42) 680 44 88 (poniedziałek-piątek; 09:00-17:00)
  • Adres e-mail - wysylkowa@pzwl.pl
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.