0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 313 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Rynek obligacji skarbowych wobec wyzwań pożyczkowych potrzeb sektora general government w strefie euro

Prezentowana publikacja składa się z sześciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym zdefiniowano pojęcie pożyczkowych potrzeb jednostek sektora finansów publicznych, uwzględniając ujęcie M...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Accounting challenges in business processes

The study is divided into three chapters corresponding to the identified problem areas. The first chapter is devoted to selected issues of the broadly understood valuation in accounting. The second...

Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

Autor: Michał Kucia
W niniejszej pracy podmiotem rozważań jest klient postrzegany jako osoba indywidualna kupująca i/lub użytkująca produkt bądź potencjalnie nim zainteresowana. Głównym celem pracy jest zapreze...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Nowa urbanizacja na starym podłożu

W publikacji dokonany został ogląd nowej urbanizacji regionu miejskiego w wymiarze architektonicznym, ekonomicznym, ludnościowym i środowiskowym. Uzyskano w ten sposób w miarę całościowe spo...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to E...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii...

Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym &ndas...

Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm

Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwsze trzy mają charakter teoretyczny. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne tj. konsumpcję osten...

Taryfikacja w ubezpieczeniach majątkowych z wykorzystaniem modeli mieszanych

Celem niniejszej pracy jest zaproponowanie modeli statystycznych do taryfikacji uwzględniających obecną specyfikę masowych portfeli ubezpieczeniowych traktowanych jako zbiory obserwacji – pr&...

Rozwój polskiej gospodarki na tle pozostałych krajów Unii Europejskiej w okresie niestabilności w gospodarce światowej

Autor: Iwona Pawlas
Celem pracy jest przeprowadzenie analizy pozycji Polski na tle pozostałych krajów tworzących Unię Europejską ze szczególnym uwzględnieniem poziomu rozwoju gospodarczego. W pierwszym r...

Systemy ekspertowe we wspomaganiu procesów zarządzania wiedzą w organizacji

W rozdziale pierwszym dokonano rozróżnienia podstawowych dla przedmiotu rozważań pojęć: danych, informacji, wiedzy, a nawet mądrości. Rozdział drugi zawiera omówienie systemów ...

Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej

Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, na tle zmian zachodzących wewnątrz banków i w ich otoczeniu, oraz sprecyzow...

Estymacja wartości przeciętnej uwzględniająca koszt pozyskania danych

Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym, po wprowadzeniu podstawowych pojęć estymacji punktowej jest rozważany problem niejednorodności kosztów badania jednostek...

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) – perspektywa marketingu

Redaktor: Marek Drzazga
Niniejsza wieloautorska monografia naukowa stanowi pokłosie dyskusji naukowej dotyczącej społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałow...

Gospodarowanie czasem pracy jako stymulator aktywności zawodowej osób starszych

Książka jest pierwszą pozycją na polskim rynku poruszającą zagadnienia dotyczące organizacji czasu pracy pracowników będących w końcowych fazach kariery zawodowej. Procesy demograficzne zach...

Usługi ekosystemów w rozwoju zrównoważonym gmin regionu wysoko zurbanizowanego

Przedstawiona książka stanowi nowatorskie ujęcie problematyki zachowania i wykorzystania usług ekosystemowych w kontekście lokalnej polityki zrównoważonego rozwoju. Prezentowana praca ma sze...

Innowacyjność banków komercyjnych w Polsce – ujęcie modelowe

Rosnąca i wielopłaszczyznowa rywalizacja na współczesnym rynku usług bankowych powoduje, że banki poszukują nowych, skutecznych i innowacyjnych metod uzyskania trwałej przewagi konkurencyjne...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Konflikt społeczny w świetle współczesnych teorii

Przedstawiana praca jest próbą socjologicznego wyjaśnienia konfliktów społecznych poprzez analizę współczesnych, to znaczy wypracowanych w drugiej połowie XX i początkach XXI w...

Modelowanie procesów finansowych, gospodarczych i społecznych z zastosowaniem analizy wielorozdzielczej

Książka zapoznaje Czytelnika z przykładowymi aplikacjami analizy wielorozdzielczej na płaszczyźnie społecznej, ekonomicznej i finansowej. Przedstawiono w niej autorskie modele wraz z aplikacjami. M...

Francuskie podejście regulacyjne we współczesnej teorii ekonomii

Celem rozdziału pierwszego, który ma charakter eksplikacyjny, jest syntetyczna prezentacja genezy i koncepcji regulacji na gruncie nauk technicznych, przyrodniczych i ekonomicznych. Celem ro...
Znaleziono: 313 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.