0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2024

  • Seria / cykl: HR

  • Autor: Grzegorz Filipowicz

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 84,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 79,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

75,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista

W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik znajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy zarządzania kompetencjami, jak i konkretne narzędzia oraz najlepsze praktyki wdrożeniowe.

Autor omawia tematy takie jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy, - szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, - zarządzanie talentami i budowanie ścieżek kariery, - wpływ rozwoju kompetencji pracowników na wzrost ich efektywności.







Publikacja zainteresuje specjalistów i menedżerów HR oraz HR biznes partnerów, którzy poszukują informacji i wskazówek dotyczących tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Pracownicy natomiast odnajdą w niej inspirujące zagadnienia związane z rozwojem i karierą zawodową.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8358-642-7
  • ISBN druku: 978-83-8358-438-6
  • EAN: 9788383586427
  • Liczba stron: 392
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wykaz najważniejszych skrótów  .............................................................................    7

Wprowadzenie  .......................................................................................................    9

Rozdział 1. Podstawy ............................................................................................    11

Parę słów o historii  ............................................................................    11

Paradygmat efektywności  ...................................................................    17

Zarządzanie efektywnością – przykład wdrożenia  ..............................    26

Dlaczego kompetencje?  ......................................................................    31

Definicje  ............................................................................................    43

Predyspozycje a kompetencje  .............................................................    65

Opisywanie kompetencji  ....................................................................    78

Katalogi kompetencji – opracowanie i wykorzystanie .........................    93

Profile kompetencji  ............................................................................  109

Rozwój kompetencji zawodowych  .....................................................  123

Rozdział 2. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi  .........................................  147

Sposób wdrażania zarządzania kompetencjami zawodowymi  .............  151

Kompetencyjne opisy stanowisk  .........................................................  161

Audyt kompetencyjny  ........................................................................  183

Rekrutacja i selekcja  ...........................................................................  226

System ocen pracowników  .................................................................  241

Szkolenia  ...........................................................................................  266

Zarządzanie talentami  ........................................................................  284

Budowanie ścieżek kariery  .................................................................  291

Kultura organizacyjna  ........................................................................  300

Trudności wdrożeniowe  .....................................................................  305

Narzędzia IT wspomagające zarządzanie kompetencjami  ...................  312

Rozdział 3. Studium przypadku  ............................................................................  318

Sytuacja wyjściowa .............................................................................  318

Realizacja projektu  .............................................................................  319

Rekomendacja dla dalszych działań  ....................................................  331

Rozdział 4. Mapa kompetencji – przykładowe opisy  .............................................  341

Zarządzanie sobą  ...............................................................................  341

Rozdział 5. Profi le kompetencyjne dla ról zawodowych  ........................................  364

Słownik podstawowych pojęć  ...............................................................................  373

Bibliografia  ...........................................................................................................  377

Indeks  ..................................................................................................................  383

Inni Klienci oglądali również

50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka

ZARZĄDZANIE KADRAMI I ŚRODOWISKIEM PRACY

Współczesne organizacje konfrontowane są z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich są zmiany dotyczące postrzegania roli pracownika. Poszukiwana jest równowaga między progresywnymi oczekiwaniami innowacyjności i efektywności a...
42,53 zł 47,25 zł
Do koszyka

Zarządzanie w polskich miastach zgodnie z koncepcją smart city

Miasta są systemami społeczno-gospodarczymi, charakteryzującymi się wielością elementów oraz relacjami między nimi. Funkcjonowanie istniejącego systemu społeczno-gospodarczego i jego powiązania z systemem przestrzennym czy środowiskowym, uzależn...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Zwinne zarządzanie zespołami projektowymi. Praktyki zwinne w tworzeniu wartości dla interesariuszy projektów wytwarzania oprogramowania

Autorzy dokonali przeglądu najważniejszych pojęć i koncepcji dotyczących zwinnego zarządzania zespołami, projektami i przedsiębiorstwami zorientowanymi projektowo.Zakres pracy i jej struktura łączą omówienie problematyki zarządzania ...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Rozwój osobisty - prawdziwe historie

Niniejsza książka jest zapisem osiągnięć moich licznych klientów, którzy pozostając niekiedydłuższy czas w kontakcie ze mną, przez udział w warsztatach lub sesjach indywidualnych,opisali w sposób niezwykle autentyczny, ...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością

W podręczniku zaprezentowano istotę oraz najważniejsze koncepcje zarządzania jakością służące usprawnieniu ogólnego zarządzania organizacją. Ponadto przedstawiono kwestie związane z systemem oceny zgodności, wykorzystywane w celu weryfikacji spe...
52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka

Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna

Praca porusza bardzo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w tworzeniu produktu narodowego brutto oraz ich rosnący udział w za­trudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat niezwykle istotnym. (...) W części analitycznej autorka ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!