0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2024

  • Autor: Małgorzata Sidor-Rządkowska

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 56,05 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne. W publikacji omówiono m.in.:



istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych, doboru par mentor/tutor–podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,

przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.


Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8358-801-8
  • ISBN druku: 978-83-8358-622-9
  • EAN: 9788383588018
  • Liczba stron: 196
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorce  | str.  7
Wstęp  | str.  9
CZĘŚĆ I. MENTORING I TUTORING – STAROŻYTNE KORZENIE, 
 WSPÓŁCZESNE REALIZACJE  | str.  11

Relacja mistrz – uczeń jako ideowe źródło mentoringu i tutoringu | str. 13
Istota mentoringu | str. 15
Rodzaje mentoringu | str. 18
Istota tutoringu | str. 21
Rodzaje tutoringu | str. 24

CZĘŚĆ II. WDRAŻANIE PROGRAMU MENTORINGU/TUTORINGU 
 KROK PO KROKU  | str.  27
Krok I. Pozyskanie sponsorów  | str.  29
Krok II. Zbudowanie strategii komunikacji  | str.  32
Krok III. Określenie celu projektu  | str.  35
Krok IV. Powołanie zespołu projektowego  | str.  37
Krok V. Rekrutacja kandydatów na mentorów/tutorów oraz rekrutacja kandydatów na podopiecznych  | str.  39
Krok VI. Przeprowadzenie programów szkoleniowych  | str.  42
Krok VII. Przygotowanie rekomendacji doboru par podopieczny – mentor/tutor  | str.  46
Krok VIII. Realizacja programu  | str.  51
Krok IX. Zakończenie i ewaluacja programu  | str.  54
CZĘŚĆ III. STUDIA PRZYPADKÓW  | str.  57
„First Time Manager”. Wdrażanie programu mentoringu dla nowych menedżerów w centrum medycznym  | str.  59
Wdrożenie programu mentoringu dla absolwentów Studium „Menedżer Contact Center”  | str.  74
Wdrożenie programu mentoringu „Kręgi Kobiet”  | str.  93
Wdrożenie programu mentoringu dla młodych naukowców (13–20 lat)  | str.  106
„Anioły Angelicum”. Wdrożenie programu mentoringu na Papieskim Uniwersytecie Świętego Tomasza z Akwinu  | str.  118
„Lider sportu akademickiego”. Projekt mentoringu dla studentów-sportowców UMK w Toruniu  | str.  127
Tutoring w AGH – trzy lata doświadczeń wdrożeniowych  | str.  141
„Mistrzowie dydaktyki” – wdrożenie programu tutoringu na Politechnice Warszawskiej  | str.  153
Tutoring akademicki jako element personalizacji kształcenia – studium przypadku Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej  | str.  170
Informacje o autorach studiów przypadków  | str.  181
Bibliografia  | str.  189
Słowa kluczowe: Coaching i mentoring

Inni Klienci oglądali również

44,46 zł 49,40 zł
Do koszyka

Akupresura – prosta i skuteczna metoda uzdrawiania.

Ta publikacja nauczy Cię zasad i praktykowania akupresury w domu. Terapia wywodzi się z Tradycyjnej Medycyny Chińskiej i pomaga w odzyskiwaniu równowagi energetycznej yin i yang. Masaż punktów akupresury pozwala wzbudzić impulsy, dzięki k...
62,30 zł 89,00 zł
Do koszyka

Organizacyjne uczenie się w organizacjach publicznych

"Dotychczasowa wiedza Autorki monografii na temat funkcjonowania sektora publicznego, sposobów reali-zacji jego zadań, wykorzystania ku temu nowoczesnych rozwiązań i znaczenia w tym procesie rozprzestrze-niania się wiedzy pozwoliły na sform...
18,17 zł 20,19 zł
Do koszyka

Szczęśliwe życie — 10 kroków do sukcesu

Poradnik ten przedstawia treści związane ze szczęśliwym życiem. Autor w kolejnych „krokach” ukazuje w jaki sposób poszczególne elementy życia wpływają na poczucie szczęścia. Książka zawiera ćwiczenia praktyczne.
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Transformacja cyfrowa organizacji i społeczeństw

Zagadnieniom transformacji cyfrowej w organizacjach i społeczeństwie poświęcona została niniejsza monografia. Jej głównym celem jest ukazanie przeobrażeń technologicznych, organizacyjnych i zarządczych w organizacjach i społeczeństwie oraz wystę...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ludźmi w organizacjach XXI wieku. Wybrane aspekty zaangażowania organizacyjnego

Uwarunkowania współczesności, takie jak wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy i dynamiczne zmiany zachodzące w otoczeniu, w tym również zmiany pokoleniowe w strukturze zatrudnienia, wymuszają na organizacjach ...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka

Alergia. Skuteczne metody leczenia

Męczą Cię napady kaszlu? Cierpisz na chroniczny nieżyt nosa? Miewasz duszności, wysypki lub łzawienia? Zastanawiasz się, jaka jest przyczyna Twoich dolegliwości? Alergia! – oto odpowiedź. Choroba ta jest jedną z najczęściej występujących w XXI wi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!