0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zarządzanie jakością

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Poznań, 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Alina Matuszak-Flejszman

  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie jakością

W podręczniku zaprezentowano istotę oraz najważniejsze koncepcje zarządzania jakością służące usprawnieniu ogólnego zarządzania organizacją. Ponadto przedstawiono kwestie związane z systemem oceny zgodności, wykorzystywane w celu weryfikacji spełnienia określonych wymagań dotyczących organizacji, procesu, usługi, produktu, systemu czy osoby, zawierające wyjaśnienia w zakresie normalizacji, certyfikacji, akredytacji oraz audytu. Przybliżono podstawowe wymagania dotyczące zastosowania systemowego podejścia do zarządzania jakością w organizacjach w aspekcie normatywnym, przy wykorzystaniu normy ISO 9001. Uwzględniono kwestie dotyczące branżowych systemów zarządzania jakością mających zastosowanie w branży żywnościowej, motoryzacyjnej, usług IT, medycznej, lotniczej, telekomunikacyjnej i kolejowej oraz wymagania NATO w tym zakresie. Przedstawiono definicje kosztów jakości i ich klasyfikację, a także wybrane modele kosztów jakości oraz rachunek kosztów jakości. Ponadto zawarto zagadnienia dotyczące wykorzystania głównych narzędzi zarządzania jakością stosowanych w organizacjach w celu zapewnienia jakości oraz doskonalenia procesów i wyrobów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Alina Matuszak-Flejszman
  • ISBN: 978-83-8211-073-9
  • ISBN druku: 978-83-8211-063-0
  • Liczba stron: 325
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie
1. Zarządzanie jakością w zarządzaniu organizacją
1.1. Istota i pojęcie jakości
1.2. Jakość w działalności organizacji
1.3. Geneza i ewolucja podejścia do zarządzania jakością
1.4. Prekursorzy koncepcji zarządzania jakością
1.5. Nagrody jakości
Zagadnienia
Bibliografia
2. Koncepcje zarządzania jakością
2.1. Istota koncepcji kompleksowego zarządzania jakością (TQM)
2.2. Koncepcje lean
2.3. Koncepcja six sigma
2.4. Koncepcja lean six sigma
2.5. Znormalizowane systemy zarządzania
Zagadnienia
Bibliografia
3. System oceny zgodności
3.1. Podstawowe definicje związane z oceną zgodności
3.2. Normalizacja
3.3. Certyfikacja
3.4. Akredytacja
3.5. Audyt
Zagadnienia
Bibliografia
4. System zarządzania jakością
4.1. Projakościowe zarządzanie w organizacji
4.2. Podejście oparte na ryzyku
4.3. Znormalizowane zarządzanie jakością
4.4. Skuteczność systemu zarządzania jakością
Zagadnienia
Bibliografia
5. Systemy zarządzania jakością w branży żywnościowej
5.1. Prawne aspekty zarządzania jakością w branży żywnościowej
5.2. Istota kształtowania jakości produktów żywnościowych
5.3. Międzynarodowe standardy zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności
5.4. Międzynarodowe systemy zapewnienia jakości żywności
5.5. Polskie systemy jakości żywności
5.6. Polskie znaki na produktach spożywczych
Zagadnienia
Bibliografia
6. Wybrane branżowe standardy w zakresie zarządzania jakością
6.1. Zarządzanie jakością w branży motoryzacyjnej
6.2. System zarządzania jakością usług IT
6.3. Zarządzanie jakością w branży medycznej
6.4. Zapewnienie jakości dostaw w przemyśle lotniczym
6.5. System zarządzania w branży telekomunikacyjnej
6.6. Wymagania NATO w zakresie zarządzania jakością
6.7. Zarządzanie łańcuchem dostaw w branży kolejowej
Zagadnienia
Bibliografia
7. Ekonomiczne aspekty jakości
7.1. Podstawy ekonomiki jakości
7.2. Koszty jakości – zarys problematyki
7.3. Modele kosztów jakości
7.4. Rachunek kosztów jakości jako narzędzie wspomagające zarządzanie organizacją
7.5. Implementacja rachunku kosztów jakości – aspekty praktyczne
7.6. Rachunek kosztów jakości – uwagi końcowe
Zagadnienia
Bibliografia
8. Tradycyjne narzędzia zarządzania jakością
8.1. Istota i klasyfikacja metod i narzędzi zarządzania jakością w organizacji
8.2. Podstawowe narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych w organizacjach
Zagadnienia
Bibliografia
9. Pozostałe metody i narzędzia wspierające zarządzanie jakością
9.1. Diagram pokrewieństwa
9.2. Diagram relacji
9.3. Diagram systematyki
9.4. Diagram macierzowy
9.5. Macierzowa analiza danych
9.6. Wykres programowy procesu decyzji
9.7. Diagram sieciowy
9.8. Burza mózgów (ang. brainstorming)
Zagadnienia
Bibliografia
Quality management (Summary)

Inni Klienci oglądali również

88,20 zł 98,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie wartością spółki kapitałowej. Podręcznik akademicki

Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finanso­wych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o re...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie organizacją turystyczną

Turystyka stanowi jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie, notując po II wojnie światowej stały, nieprzerwany wzrost zarówno, co do liczby turystów, jak i wpływów z turystyki. Polska, w tym wz...
42,53 zł 47,25 zł
Do koszyka

Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego

Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak trudne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi. Oznacza to, iż wymaga ono profesjonalizmu; stosowania odpowiednich metod i instrumentów, a także...
51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka

Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój

Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzli­wym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich fu...
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie pracą

Zarządzanie pracą ma stworzyć warunki do realizacji zadań (zachowań) na oczekiwanym poziomie i w określonym czasie (cele wytwórcze), stworzyć właściwe proporcje w procesie pracy, dobrać, rozmieścić i zespolić w nim ludzi, tak zaplanować ich dzia...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie rozwojem szkoły

Publikacja Zarządzanie rozwojem szkoły zawiera omówienie wszystkich obligatoryjnych zmian, jakie nakłada na szkoły nowa reforma prawa oświatowego. Książka ma na celu pokazanie korzyści, jakie można zyskać, wprowadzając obowiązujące zmiany w spos...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!