0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Employer Branding (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2013

  • Seria / cykl: E-PORADNIK

  • Autor: Jarosław Marciniak, Małgorzata Rzewuska, Mariusz Woźniak, Milena Daria Majewska, Paweł Berłowski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
9,90 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Employer Branding

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy. Adresaci: E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-4293-3
  • Liczba stron: 52
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Definicje 	  5
Część I	Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą? 	  9
Wprowadzenie 	  9
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding 	  10
Plusy bycia najlepszym 	  11
Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A. 	  13
Część II	Employer branding w Polsce - początki i szanse 	  15
Employer branding w Polsce 	  15
Po co polskim firmom employer branding? 	  16
Czego nie wiemy? 	  17
Dla kogo employer branding? 	  18
Do każdego inaczej 	  19
Podsumowanie 	  21
Część III	Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska 	  22
O firmie 	  22
Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji 	  23
Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy 	  23
Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników 	  24
Film jako nośnik wartości 	  25
Bogata oferta Volvo dla pracowników 	  25
Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika 	  27
Promocja zdrowego stylu życia 	  28
Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość 	  29
To po prostu skutkuje 	  30
Część IV	Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska 	  32
Wprowadzenie 	  32
Spojrzenie w przyszłość 	  33
Różne metody zaspokajania potrzeb 	  34
Sprofilowane programy 	  36
Program stażowy Challenging Path 	  36
Program stażowy Imperial Way to Start 	  37
Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu 	  38
Proces rekrutacji 	  38
Od wdrożenia po informację zwrotną 	  40
Kluczowa rola opiekuna 	  40
Zakończenie programu 	  42
Otwartość na zmiany 	  42
Wyzwania 	  43
Sukcesy i dalsze plany 	  44
Część V	Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 	  46		Wykaz autorów 	  51

Inni Klienci oglądali również

41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych ...
19,00 zł
Do koszyka

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o ko...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie

Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, u...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Praktyka brandingu

„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym et...
17,28 zł 19,20 zł
Do koszyka

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar

Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu...
21,56 zł 23,95 zł
Do koszyka

Potencjał innowacyjny firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw

W dobie globalizacji innowacje stały się dla przedsiębiorstw podstawowym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i poprawę efektywności działania. Wprowadzanie innowacji zatem to warunek konieczny dla rozwoju każdego przedsiębiorstwa, jednak w ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.