0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Autor: Angelika Chimkowska

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 54,90 zł
49,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8231-169-3
  • ISBN druku: 978-83-8231-154-9
  • Liczba stron: 272
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
ZAMIAST WSTĘPU 
rozdział 1. Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań 
1. Perspektywa ekonomiczna, psychologiczna i marketingowa w personal brandingu 
2. Najlepszy moment na personal branding 
3. Autentyczny personal branding  
rozdział 2. Od freelancera, eksperta do CEO – wykorzystanie personal brandingu w biznesie 
1. Silna marka osobista w marketingu i sprzedaży 
2. Silna marka osobista pracownika oraz silna marka firmy, czyli employee advocacy w praktyce 
3. Silna marka osobista liderów i CEO 
rozdział 3. Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu 
1. Uwolnieni do autentyczności 
2. Psychologia w służbie personal brandingu – perfekcjonizm 
3. Psychologia w służbie personal brandingu – syndrom oszusta 
4. Psychologia w służbie personal brandingu – błędy poznawcze ekspertów i nie tylko 
rozdział 4. Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów 
1. W teatrze życia 
#SilnaMarka – praktyczne wskazówki od polskich liderów 
Spis treści
rozdział 5. TOP OF – autorski model silnej marki osobistej 
1. Model TOP OF silnej marki osobistej 
2. T jak Tożsamosć 
3. O jak Obietnica 
4. P jak Pozycja 
5. O jak Osobowość 
6. F jak Forma 
rozdział 6. Strategia komunikacji silnej marki osobistej 
1. Plan komunikacji silnej marki osobistej 
2. Wizerunek w komunikacji – silna marka w twoim stylu 
3. Silna marka osobista w social mediach na przykładzie LinkedIn
4. Narzędzia i aplikacje w komunikacji silnej marki osobistej 
rozdział 7. Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe – jak sobie z nimi radzić 
1. Netykieta i dobre praktyki dla social mediów w biznesie 
2. Metody radzenia sobie z negatywnymi reakcjami w internecie 
3. Polityka firmy dotycząca zachowań w social mediach 
Zakończenie 
załącznik 1. Wartości 
załącznik 2. Krótki opis 12 archetypów marki 
załącznik 3. Kanwa modelu TOP OF 
BIBLIOGRAFIA

Inni Klienci oglądali również

44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Malarstwo jako egzystencja — tożsamość osobista a postawa twórcza

Napisana w 2020 roku publikacja monograficzna Malarstwo jako egzystencja - postawa twórcza a tożsamość osobista stanowi w istocie drugą część publikacji wydanej przez Wydawnictwo UŚ w roku 2020 Pamięć czasu – malarstwo w czasach bankructwa...
58,59 zł 65,10 zł
Do koszyka

Interpelacje poselskie w Sejmie Śląskim 1922–1939. Regulacja prawna i praktyka

Prawo interpelacji jest jednym ze środków kontroli administracji (władzy wykonawczej) przez władzę ustawodawczą. Stanowi ono w ten sposób istotny komponent równoważenia władz. A równowaga władz jest nieodzownym elementem tr...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Nostalgia w zarządzaniu marką

Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.Ludzie chętnie wr...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

E-learning: projektowanie, organizowanie, realizowanie i ocena. Metody, narzędzia i dobre praktyki

W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powinny być podjęte na każdym z nich, aby e-learning był s...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Praktyka morska 2.0

Praktyczny, obszernie ilustrowany poradnik, w którym znajdziesz kluczowe elementy praktyki morskiej – to, co kapitan musi wiedzieć, gdy zawiedzie technika lub znajdzie się w niebezpiecznej sytuacji na morzu. O Jak o...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Urlopy wypoczynkowe – odpowiedzi na pytania z praktyki

Publikacja w przystępnej formie udziela odpowiedzi na pytania dotyczące zagadnień związanych z prawem do urlopu wypoczynkowego, jego planowaniem, wymiarem i wykorzystaniem. W książce nie brakuje też odpowiedzi na pytania dotyczących wynagrodzenia urlop...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!