0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Skuteczność promocji internetowej

(eBook)

Pomiar i technologia informacyjna

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2024

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Karol Łopaciński

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 40,40 zł
36,36 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Skuteczność promocji internetowej

Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2611-1
  • ISBN druku: 978-83-208-2192-5
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie

Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie
Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie
Narzędzia promocji internetowej
Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie
Kampanie reklamowe typu display
Promocja w wyszukiwarkach internetowych
Marketing bezpośredni w Internecie
Specyfika internetowego public relations
Promocja w portalach społecznościowych

Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej
Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza
Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej
Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych
Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie

Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie
Istota technologii Business Intelligence
Narzędzia systemów klasy Business Intelligence
Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie

Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej
Wstępne założenia konstrukcji modelu
Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych
Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych

Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia
Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz
Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej
Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia

Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw
Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze
Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań

Zakończenie

Słownik użytecznych terminów

Wybrane pozycje bibliograficzne

Inni Klienci oglądali również

0,01 zł
Niedostępny

Handel internetowy

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje dale...
24,21 zł 26,90 zł
Do koszyka

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy

Jak założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy? Dzięki tej książce: 1. Poznasz 5 sposobów na wybranie najlepszej dla siebie branży sklepu. 2. Poznasz wszystkie z 13 niezbędnych elementów biznesu, związanego z pro...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Zabezpieczenie aplikacji internetowych w .NET

Dla kogo jest ta książka Ta książka jest kierowana dla osób programujących w .NET Core i .NET. Przeznaczona głównie dla juniorów i „midów”. Ale wierzę, że niejeden senior też znajdzie w ni...
5,45 zł 6,06 zł
Do koszyka

Skuteczność rozwiązań etycznych dla mediów

Występują częste sytuacje w rzeczywistości dziennikarskiej, że nie jest łamane prawo, ale dochodzi do naruszania zasad etyki zawodu. Nierzadkie są sytuacje, że występuje trudność w procesie egzekwowania etycznych zasad. Istnieje potrzeba, by wspó...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Mem internetowy jako multimodalny gatunek pamięci zbiorowej

Analizowany w niniejszej monografii mem internetowy stanowi jeden z podstawowych, wręcz prototypowych tekstów kultury digitalnej określanej też jako cyfrowa (Krawczyk-Wasilewska 2016: 31) Wykazuje wiele wskazywanych przez Marylę Hopfinger cech: ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia

Prezentowana rozprawa habilitacyjna pt.: Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu z papieru – skuteczność i zagrożenia jest pracą interdyscyplinarną, łączącą elementy z dziedziny mikrobiologii, chemii, technologii papieru oraz konserwacji...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!