0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zachowanie nabywców produktów luksusowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Tomasz Sikora

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zachowanie nabywców produktów luksusowych

Publikacja składa się z sześciu rozdziałów.W rozdziale pierwszym przedstawiono znaczenia pojęć "luksus" i "produkt luksusowy", omówiono różne próby ich definiowania oraz wymieniono cechy marki luksusowej. Autor pracy zaproponował dwie definicje produktów luksusowych: dla produktów z kategorii luksusu niedostępnego i dla produktów z kategorii luksusu dostępnego. Cechy wyróżniające te dwie kategorie są różne, poza marką. Jest to ujęcie odmienne od dotychczasowych, gdyż wcześniej autorzy albo próbowali opracować definicję produktów luksusowych obejmującą całość tego pojęcia, albo dzielili produkty luksusowe na poziomy, różniące się "natężeniem" czy stopiem obecności tych samych cech. Pojęcie i teorie konsumpcji na pokaz, uważanej za najważniejszy pojedynczy czynnik skłaniający do zakupu produktów luksusowych, zostały przedstawione w rozdziale drugim. Rozdział trzeci zawiera analizę dynamiki obrotów i struktury rynku produktów luksusowych oraz dane dotyczące liczby i segmentów nabywców. Po raz pierwszy - wydaje się - w literaturze światowej porównano i omówiono szczegółowe dane (w ujęciu branżowym i geograficznym) z różnych źródeł o wartości sprzedaży na tym rynku oraz oszacowano udział wydatków Polaków na produkty luksusowe i udział sprzedaży produktów luksusowych w Polsce w wartości sprzedaży tych produktów na świecie. W rozdziale czwartym przedstawiono wybrane badania dotyczące nabywców produktów luksusowych przeprowadzone na świecie i w Polsce. Piąty rozdział pracy zawiera bardziej zaawansowane i szczegółowe analizy przeprowadzone przez autora pracy dotyczące różnych aspektów postaw wobec luksusu i zachowania nabywców produktów luksusowych. W rozdziale szóstym omówiono ewolucję postaw wobec marketingu w zarządzaniu markami luksusowymi wśród gestorów tych marek (właścicieli i menedżerów), z negatywnych, wykluczających marketing jako składnik zarządzania na ambiwalentne (dystansowanie się wobec marketingu przy oficjalnym uznaniu go jako funkcji w przedsiębiorstwie) albo w pełni akceptujące istotną rolę marketingu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-7378-750-6
  • Liczba stron: 315
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp

 

Rozdział 1. Pojęcie i charakterystyka produktów luksusowych

1.1. Definicje luksusu i produktów luksusowych

1.2. Definicje produktów luksusowych w ekonomii

1.3. Definicje produktów luksusowych "poza ekonomią"

1.4. Luksus niedostępny a luksus dostępny: nowe definicje produktów luksusowych

1.5. Cechy marki luksusowej

1.6. Definicja a operacjonalizacja luksusu na potrzeby badań ankietowych

 

Rozdział 2. Zjawisko konsumpcji na pokaz

2.1. Definicje konsumpcji na pokaz

2.2. Teorie konsumpcji na pokaz w ekonomii

2.3. Konsumpcja na pokaz w dyscyplinie: zachowanie nabywców

 

Rozdział 3. Rynek produktów luksusowych na świecie i w Polsce

3.1. Akcesoryzacja i demokratyzacja luksusu

3.2. Segmenty nabywców produktów luksusowych na świecie

3.3. Obroty, struktura branżowa i geograficzna rynku produktów luksusowych na świecie

3.4. Rynek produktów luksusowych w Polsce

 

Rozdział 4. Badania dotyczące zachowania nabywców produktów luksusowych

4.1. Modele zachowania nabywców a zachowanie nabywców produktów luksusowych

4.2. Elity na rynku produktów luksusowych

4.2.1. "Stare" elity jako nabywcy produktów luksusowych

4.2.2. Osoby nowo wzbogacone jako nabywcy produktów luksusowych

4.2.3. Zachowanie nabywców produktów luksusowych w czasie kryzysu lat 2008-2009

4.3. "Wycieczkowicze do świata luksusu" na rynku produktów luksusowych

4.3.1. Definicja "wycieczkowiczów do świata luksusu"

4.3.2. Definiowanie luksusu oraz "istoty" luksusu

4.3.3. Zakres demokratyzacji luksusu

4.3.4. Wpływ czynników kulturowych na zachowanie nabywców produktów luksusowych

4.3.5. Wpływ czynników społecznych i osobistych na zachowanie nabywców produktów luksusowych

4.3.6. Wpływ czynników psychologicznych na zachowanie nabywców produktów luksusowych

4.3.7. Luksus jako styl życia

4.3.8. Inne przyczynki do teorii zachowania nabywców produktów luksusowych

4.4. Postawy i zachowania wobec luksusu w Polsce

 

Rozdział 5. Zachowanie nabywców produktów luksusowych: analizy własne

5.1. Zmiany sprzedaży produktów luksusowych w latach 2008-2009 a definicja produktów luksusowych w ekonomii

5.2. Elastyczność popytu na produkty luksusowe względem wartości aktywów netto a definicja produktów luksusowych w ekonomii

5.3. Zachowanie nabywców w Polsce w odniesieniu do luksusu zdefiniowanego ogólnie

5.4. Zakupy produktów luksusowych w Polsce: badanie na próbie internautów

5.4.1. Metodyka badania i struktura próby

5.4.2. Skojarzenia związane z luksusem, świadomość marek luksusowych

5.4.3. Założenia modelu badawczego, operacjonalizacja zmiennych

5.4.4. Czynniki wpływające na wydatki na produkty luksusowe

5.4.5. Czynniki wpływające na częstotliwość kupowania produktów luksusowych

 

Rozdział 6. Zastosowanie wiedzy o nabywcach produktów luksusowych w marketingu

 

Podsumowanie

 

Bibliografia

 

Spis rysunków



Inni Klienci oglądali również

10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Wpływ działań kierowniczych na zachowania pracowników

...na sposób zachowania pracowników, ich reakcje i motywację do pracy.Role kierownicze stale ulegają modyfikacjom, przystosowując się do warunków ekonomiczno-społecznych, w jakich musi funkcjonować organizacja.Rol...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwsze trzy mają charakter teoretyczny. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne tj. konsumpcję ostentacyjną, snobizm, a przede wszystkim naśladownictwo. Ro...
20,44 zł 29,20 zł
Do koszyka

Ajurwedyjskie przepisy z lokalnych produktów

Jakie masz dosze? Według ajurwedy każdy człowiek w momencie poczęcia otrzymuje indywidualny zestaw dosz. Określają one między innymi charakter, wygląd, przemianę materii czy sposób zachowania. Od nich też zależy, co dany ...
51,80 zł 74,00 zł
Do koszyka

Odruchy, uczenie się i zachowanie

Rodzice są zazwyczaj pierwszymi osobami, które dostrzegają, że ich dziecko doświadcza trudności rozwojowych. Często nie wiedzą dokładnie, na czym polega problem, ale czują, że ich dziecko czymś się różni od pozostałych. Jeśli objawy nie s...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem

Autorka w nowatorski sposób opisuje kompetencje komunikacyjne dzieci z autyzmem i analizuje zachowania uznane za typowe dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Ukazuje wpływ zaburzeń w obrębie kompetencji komunikacyjnej na realizację...
23,94 zł 26,60 zł
Do koszyka

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW

Niniejsza monografia składa się ze wstępu, pięciu rozdziałów i zakończenia. Integralną częścią opracowania są załączniki. Pierwszy rozdział poświęcono omówieniu definicji, typologii i ewolucji marek detalistów. Przedstawiono w nim ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!