0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Autor: Anna Grudecka

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 26,60 zł
23,94 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW

Niniejsza monografia składa się ze wstępu, pięciu rozdziałów i zakończenia. Integralną częścią opracowania są załączniki. Pierwszy rozdział poświęcono omówieniu definicji, typologii i ewolucji marek detalistów. Przedstawiono w nim przegląd definicji marki detalisty i zaproponowano definicję tej kategorii marek przyjętą w pracy. Omówiono też rozwój marek detalistów na przestrzeni ostatnich dekad, z uwzględnieniem czynników determinujących ten rozwój oraz typologie marek detalistów według różnych autorów.

Ponadto zaproponowano typologię marek detalistów integrującą takie kryteria ich klasyfikacji, jak: pozycjonowanie cenowe, jakość produktów i koncepcję nadawania nazw marek. W ostatnim podrozdziale skoncentrowano się na funkcjach marek detalistów oraz korzyściach z ich stosowania z perspektywy detalistów i konsumentów.

(fragment Wstępu)

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8030-420-8
  • ISBN druku: 978-83-8030-420-8
  • Liczba stron: 202
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP

 


Rozdział 1

POJĘCIE, TYPOLOGIA I EWOLUCJA MAREK DETALISTÓW

1.1. Przegląd definicji marki detalisty

1.2. Rozwój marek detalistów

1.3. Typologia marek detalistów

1.4. Funkcje marek detalistów oraz korzyści z ich stosowania z perspektywy ich gestorów i konsumentów

 

Rozdział 2

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW - ISTOTA I DETERMINANTY

2.1. Pojęcie i istota zachowań konsumentów

2.2. Wybrane modele zachowań konsumentów

2.3. Determinanty zachowań konsumentów

2.3.1. Klasyfikacje determinant zachowań konsumentów

2.3.2. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów

2.3.3. Marka jako czynnik determinujący decyzje zakupowe konsumentów

 

Rozdział 3

DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓWW ŚWIETLE LITERATURY PRZEDMIOTU

3.1. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów

3.1.1. Cechy demograficzne konsumentów

3.1.2. Dochody konsumentów

3.1.3. Cechy psychologiczne konsumentów

3.2. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów

3.2.1. Czynniki społeczno-kulturowe

3.2.2. Zewnętrzne czynniki ekonomiczne

3.2.3. Bodźce marketingowe

3.2.4. Trendy konsumenckie

3.3. Model czynników determinujących intencje zakupu marek detalistów

 

Rozdział 4

KONCEPCJA I METODA BADAWCZA

4.1. Przedmiot i cele badania empirycznego

4.2. Hipotezy główne i hipotezy pomocnicze

4.3. Metoda badawcza i dobór próby do badania

4.3.1. Procedura analizy conjoint wykorzystana w badaniu empirycznym

 

Rozdział 5

WPŁYW BODŹCÓW MARKETINGOWYCH NA INTENCJE ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH

5.1. Charakterystyka próby badawczej

5.2. Czynniki determinujące intencje zakupu jogurtów oznaczonych markami detalistów

5.2.1. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu procedury conjoint

5.2.2. Wyniki analizy danych przy wykorzystaniu modeli regresji wielopoziomowej

5.2.3. Wiek jako zmienna moderująca wpływ bodźców marketingowych na intencje zakupu jogurtów oznaczonych markami detalistów

5.3. Wyniki weryfikacji przyjętych hipotez na tle wcześniejszych badań empirycznych

 

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

Spis tabel

Spis rysunków

Załączniki

Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety

Załącznik 2. Współczynniki korelacji liniowej Pearsona (r) dla ostatecznie wybranego planu eksperymentu

Załącznik 3. Model efektów głównych dla wszystkich analizowanych zmiennych opisujących bodźce marketingowe, z interakcjami pomiędzy marką a ceną, losowym wyrazem wolnym i losowymi współczynnikami regresji dla kolejno: wszystkich profili produktów, dla profili opisujących tylko marki detalistów i dla profili opisujących tylko marki producentów.

Inni Klienci oglądali również

9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Pragnę cię jak nikogo dotąd

Lexi zastanawiała się, dlaczego Jack jest jeszcze singlem. Posiadał wszystkie zalety, jakich można wymagać od mężczyzny: był dowcipny, przystojny, czarujący, a w dodatku odnosił sukcesy w biznesie. Nie dostrzegała w nim żadnych wad, co ją zastanawiało....
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Jak prowadzić akta osobowe po zmianach od 1 stycznia 2019 r.

Publikacja omawia zasady prowadzenia akt osobowych po wejściu w życie rewolucyjnych zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, które obowiązują od 1 stycznia 2019 r. Najtrudniejsze zagadnienia zostały wyjaśnione na praktycznych przykładach. Z ...
48,72 zł 69,60 zł
Do koszyka

Jak naturalnie wspomóc leczenie cukrzycy

Diagnoza cukrzycy wcale nie musi brzmieć jak wyrok. W praktyce poziom cukru można ustabilizować, a insulinoodporność – ograniczyć. Jak to zrobić? Kluczem do poprawy zdrowia i zredukowania skutków tej groźnej choroby są dieta i regularne ćw...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Jak dostać pracę

Książka "Jak dostać pracę” to przewodnik dla wszystkich osób, które zastanawiają się jak zdobyć wymarzoną pracę. Zarówno osoby bez doświadczenia, jak i pracownicy z dłuższym stażem dowiedzą się: ...
28,71 zł 31,90 zł
Do koszyka

Jak przetrwać życiowe trudności #mindfulness

Ta książka to przewodnik oraz wsparcie, gdy życie staje się zbyt przytłaczające. Jest o tym, jak przeżyć dzień, nie myśląc, że zawaliliśmy, że może dałoby się zrobić więcej, że mogliśmy postąpić inaczej. Napisałam ją, by Ci przypomnieć, że to, co robim...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Prawa dziecka jako pacjenta

W książce "Prawa dziecka jako pacjenta" zwrócona została w sposób kompleksowy uwaga na kluczowe zjawisko, jakim są uprawnienia małoletnich pacjentów w trakcie podejmowania w stosunku do nich działań diagnostyczno-terapeut...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!