0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem

(eBook)

Wpływ deficytów kompetencji komunikacyjnej na sposób porozumiewania się dzieci z autyzmem

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Elżbieta Sadowska

  • Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 16,70 zł
Najniższa cena z 30 dni: 17,55 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

15,03 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem

Autorka w nowatorski sposób opisuje kompetencje komunikacyjne dzieci z autyzmem i analizuje zachowania uznane za typowe dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Ukazuje wpływ zaburzeń w obrębie kompetencji komunikacyjnej na realizację funkcji komunikacyjnej wypowiedzi.

The books contains descriptions and analyses of communicative behaviours of autistic children; it also shows the influence of deficiency in communicative competence on the communicative function of the utterance.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia »
    3. Psychologia kliniczna i psychoterapia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia »
    3. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • ISBN: 978-83-235-4252-0
  • ISBN druku: 978-83-235-4244-5
  • Liczba stron: 294
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 7

I. Kształtowanie się kompetencji komunikacyjnej u dzieci  
11
1. Język, mowa, komunikacja 12
2. Kompetencja komunikacyjna 15
3. Periodyzacja rozwoju kompetencji komunikacyjnej 33
4. Kształtowanie się kompetencji komunikacyjnej u dzieci 39

II. Autyzm – charakterystyka zaburzenia 65
1. Autyzm – problemy terminologiczne 65
2. Etiologia autyzmu 71
3. Objawy autyzmu 76

III. Zachowania komunikacyjne dzieci z autyzmem 84
1. Przedjęzykowe stadium komunikacji dzieci z autyzmem  84
2. Niewerbalne zachowania komunikacyjne 89
3. Werbalne zachowania komunikacyjne 93

IV. Metodologia badań własnych 109

V. Deficyty kompetencji komunikacyjnej badanych dzieci 136
1. Kompetencja werbalna (językowa) 136
2. Umiejętności interakcyjne 153
3. Kompetencja społeczno-kulturowa 166
4. Kompetencja pragmatyczna 181
5. Kompetencja emocjonalna 193
6. Kompetencja poznawcza 204
7. Kompetencja symboliczna 209
8. Kompetencja metakomunikacyjna 214
9. Kompetencja korekcyjna (korygująca) 216

VI. Rewizja zachowań uznanych za charakterystyczne dla osób z autyzmem 218
1. Echolalie 219
2. Stereotypie językowe 244
3. Powtarzające się aktywności językowe 248
4. Trudności z używaniem zaimków osobowych 255
5. Niezwykłe, osobliwe używanie słów 258

VII. Wnioski i postulaty badawcze 261
Bibliografia 271
Spis tabel 285
Aneks 286

Inni Klienci oglądali również

14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Dziecko w zdrowiu i chorobie. Wybrane problemy

Zdrowie jest jedną z podstawowych wartości, należy także do fundamentalnych jakości ludzkiego życia. Problematyka związana ze zdrowiem i chorobą człowieka w różnych etapach jego życia od wielu stuleci stanowiła przedmiot dociekań naukowych (teor...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci - 2017

Nowe wydanie praktycznego podręcznika autorek bestsellerowego Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły. W książce Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci Adele Faber i Elaine Mazlish...
35,99 zł 39,99 zł
Do koszyka

Opowieści dla dzieci, które chcą uwierzyć w siebie.

Poczucie wartości to potężne narzędzie pozwalające spokojnie iść przez życie. Oto 35 inspirujących opowiadań, które stanowią drogowskaz pokazujący dzieciom, jak być pewnymi siebie, niezależnymi i pełnymi szacunku dla sie...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Teksty z ćwiczeniami wspomagającymi rozwój mowy i języka dziecka

„Teksty z ćwiczeniami...” to zeszyt zawierający krótkie teksty narracyjne i ćwiczenia. Treść utworów odpowiada zainteresowaniom młodszych dzieci szkolnych (chociaż mogą też być wykorzystywane w pracy terapeutycznej z dziećmi starszymi 4-6 kl.). Teks...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

By dziecko było geniuszem

Pojawiające się do tej pory różnego rodzaju książki, podręczniki czy poradniki dotyczące rozwoju zdolności, talentu czy geniuszu człowieka miały – oczywiście nie wszystkie – jedną zasadniczą wadę: kurczowo trzymały się bądź to jednej...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka

Wybrane uwarunkowania osobnicze, rodzinne i szkolne aktywności ruchowej dzieci w młodszym wieku szkolnym

Niniejsza praca składa się z trzech integralnie złączonych ze sobą części. W pierwszej części zawarto teoretyczne podstawy badań, przedstawiając krótką charakterystykę rozwoju dzieci w młodszym wieku szkolnym w kontekście ich aktywności ruchowej...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!