0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Szkoła uczenia się

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2018

  • Seria / cykl: INSPIRACJE EDUKACYJNE

  • Autor: Jarosław Kordziński

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Szkoła uczenia się

Szkoła stoi na progu istotnych zmian, których głównym powodem są m.in. nowe oczekiwania uczniów sygnalizujących potrzebę zrozumienia celowości podejmowanych działań, szacunku dla ich autonomii i traktowania jak partnerów w pracy nad ich osobistym rozwojem. Uczniowie wolą - i potrafią - brać odpowiedzialność za własny rozwój, niż podporządkowywać się procedurom narzucanym z zewnątrz i odbieranym przez nich jako zbędne oraz pozbawione sensu. Szkoła w związku z tym powinna powoli odchodzić od nauczania i zdecydowanie sprzyjać organizacji przestrzeni do uczenia się uczniów. Książka stanowi próbę odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się?
Dlaczego uczniowie się (nie) uczą?
Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów?
Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów?

Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, dyrektorów szkół oraz rodziców. Zainteresuje także studentów kierunków pedagogicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8124-524-1
  • ISBN druku: 978-83-8124-351-3
  • EAN: 9788381245241
  • Liczba stron: 388
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP, CZYLI ZAPROSZENIE DO PODRÓŻY | str. 11

ROZDZIAŁ 1
DLACZEGO UCZNIOWIE SIĘ (NIE) UCZĄ | str. 27

ROZDZIAŁ 2
MIĘDZY NAUCZANIEM A UCZENIEM SIĘ | str. 44

ROZDZIAŁ 3
O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH | str. 59

ROZDZIAŁ 4
ORGANIZACJA PROCESU UCZENIA SIĘ | str. 76

ROZDZIAŁ 5
MÓZG UCZNIA JAKO MIEJSCE PRACY NAUCZYCIELA | str. 84

ROZDZIAŁ 6
BYĆ COACHEM | str. 103

ROZDZIAŁ 7
BYĆ TUTOREM | str. 118

ROZDZIAŁ 8
BYĆ MENTOREM | str. 134

ROZDZIAŁ 9
BYĆ WYCHOWAWCĄ | str. 140

ROZDZIAŁ 10
CEL I PRZYKŁADY STOSOWANIA METOD AKTYWIZUJĄCYCH W PRACY WYCHOWAWCZEJ | str. 148

ROZDZIAŁ 11
METODY PRACY Z UCZNIAMI | str. 164

ROZDZIAŁ 12
ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁOWEJ | str. 171

ROZDZIAŁ 13
BYĆ MODERATOREM | str. 184

ROZDZIAŁ 14
BYĆ TRENEREM | str. 198

ROZDZIAŁ 15
METODY PRACY TRENERA - POZYSKANIE UCZNIÓW DO WSPÓŁPRACY | str. 209

ROZDZIAŁ 16
BYĆ FACYLITATOREM | str. 216

ROZDZIAŁ 17
ZESTAW ĆWICZEŃ DLA FACYLITATORA | str. 223

ROZDZIAŁ 18
METODY ANGAŻUJĄCE UCZNIÓW | str. 228

ROZDZIAŁ 19
WZMACNIANIE DYSKURSU MIĘDZY UCZESTNIKAMI ZAJĘĆ | str. 240

ROZDZIAŁ 20
METODY ROZWIJAJĄCE SAMODZIELNOŚĆ I WZROST ODPOWIEDZIALNOŚCI UCZNIÓW | str. 246

ROZDZIAŁ 21
JEGO EKSCELENCJA PROJEKT | str. 250

ROZDZIAŁ 22
NAUCZYCIELE SZKÓŁ UCZENIA SIĘ | str. 279

ROZDZIAŁ 23
TRENING KOMPETENCYJNY, CZYLI KIEDY NAUCZYCIEL STAJE SIĘ NAUCZYCIELEM UCZĄCYCH | str. 298

ROZDZIAŁ 24
ROLA DYREKTORA W ROZWOJU KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DLA ORGANIZACJI UCZENIA SIĘ UCZNIÓW | str. 306

ROZDZIAŁ 25
PROFIL SZKOŁY | str. 315

ANEKS
ROZMOWY Z PRAKTYKAMI SZKÓŁ UCZENIA SIĘ | str. 325

BIBLIOGRAFIA | str. 383

Inni Klienci oglądali również

34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Moje „ja” i szkoła integracyjna

Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego fu...
9,45 zł 10,50 zł
Do koszyka

Słownik biograficzny uczonych Żydów Polskich XVI, XVII i XVIII wieku

Ze wstępu: Praca niniejsza zawiera życiorysy uczonych Żydów urodzonych w Polsce lub też w dawnej Polsce zamieszkałych w XVI, XVII i XVIII wieku. Wątpimy, czy należy bliżej uzasadniać potrzebę i korzyści tego rodzaju dzieła, które jedynie ...
139,50 zł 155,00 zł
Do koszyka

Szkoła gwałcenia

Dwaj panowie o imionach Ziuk i Staszek postanawiają wywołać wielką wojnę, aby wyrwać ojczyznę z łap zaborców. Chce im pomagać kompozytor Ignacy, który – jak na artystę przystało – pozostaje w mocno otwartym związku małżeńskim....
8,99 zł 9,99 zł
Do koszyka

Basia i szkoła

Basia chciałaby chodzić do szkoły i nauczyć się pisać. Janek uważa jednak, że siostra jest na to jeszcze za mała. Z kolei kuzyn Antek tak bardzo nie lubi siedzenia w szkolnej ławce, że postanawia uciec. Przekonajcie się, co z tego wyniknie…
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem

Efektywna komunikacja jest jedną z bardziej skutecznych metod wzmacniania autorytetu nauczyciela oraz podnoszenia motywacji uczniów do uczenia się. Wykorzystanie w procesie nauczania technik komunikacyjnych sprawia, że uczniowie postrzegają nauc...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka

Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli

Główną inspiracją do napisania tej książki była jedna z tez współczesnej pedeutologii mówiąca, że nie jest możliwe pełne przygotowanie zawodowe nauczyciela, ponieważ uczenie się nieustannie towarzyszy wykonywaniu tego zawodu....

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!