0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Anna Kwiecień

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,00 zł
21,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa

Sformułowane cele warunkowały także układ monografii i konwencję przeprowadzanych w niej wywodów. W związku z tym treści zawarte w opracowaniu zostały ujęte w sześć zasadniczych rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Omówienie genezy zarządzania relacjami w rozdziale pierwszym pozwala na zakotwiczenie wzorca badania w naukach o zarządzaniu. W rozdziale drugim przedstawiono i usystematyzowano kategorię sukcesu. Omówiono różne sposoby postrzegania sukcesu i wynikające z tego różne typy i jego determinanty. W rozdziale trzecim skoncentrowano uwagę wokół relacji. Rozdział czwarty koncentruje się na kategorii zaufania. W kolejnych punktach zdefiniowano zaufanie, zwracając uwagę na wielość pojęć stosowanych w tym zakresie. Rozdział piąty ma charakter koncepcyjny. Przeprowadzone studia literaturowe i wyprowadzone na ich podstawie wnioski posłużyły jako podstawa do opracowania teoretyczno-opisowego modelu dynamicznego zarządzania relacjami, co stanowiło cel główny niniejszej dysertacji. Treści przedstawione w poprzednich rozdziałach zawierały już rozpoznanie istoty relacji i uwarunkowań występujących na współczesnych rynkach, dlatego w rozdziale piątym podjęto próbę stworzenia koncepcji systemu dynamicznego zarządzania relacjami. Rozdział szósty prezentuje wyniki przeprowadzonych badań empirycznych dotyczących identyfikacji roli relacji w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa i przejawów zarządzania relacjami.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-425-1
  • ISBN druku: 978-83-7875-424-4
  • Liczba stron: 240
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział 1
WYŁANIANIE SIĘ TEORII ZARZĄDZANIA RELACJAMI	15
1.1. Ewolucja metod zarządzania	15
1.2. Relacje jako nowoczesny paradygmat zarządzania	18
1.3. Zarządzanie relacjami a teoria chaosu	20
Rozdział 2
DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE A SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA	22
2.1. Sukces współczesnych przedsiębiorstw	22
2.1.1. Interpretacja sukcesu przedsiębiorstwa	23
2.1.2. Czynniki sukcesu przedsiębiorstw	25
2.2. Uwarunkowania sukcesu współczesnych przedsiębiorstw	36
2.2.1. Dynamika otoczenia a przedsiębiorstwo	39
2.2.2. Elastyczność jako cecha współczesnych przedsiębiorstw	47
2.3. Podejście procesowe i dynamiczne zarządzanie procesami biznesowymi	51
2.4. Zarządzanie dynamiczne	58
2.5. Kultura elastycznej organizacji	67
Rozdział 3
RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE W OTOCZENIU	77
3.1. Istota relacji	77
3.1.1. Relacje a współpraca międzyorganizacyjna	78
3.1.2. Intencje nawiązywania relacji	88
3.1.3. Zdolności relacyjne – kluczowe kompetencje	94
3.1.4. Relacje a wartość przedsiębiorstwa	99
3.2. Zarządzanie relacjami	105
3.2.1. Metody zarządzania relacjami	108
3.2.2. Mapowanie interesariuszy jako narzędzie zarządzania relacjami z interesariuszami	115
Rozdział 4
ZAUFANIE JAKO PODSTAWA TWORZENIA RELACJI	122
4.1. Istota zaufania	122
4.1.1. Determinanty zaufania	126
4.1.2. Znaczenie zaufania	128
4.2. Płaszczyzny kreowania zaufania	134
4.2.1. Zaufanie wewnątrz przedsiębiorstwa	134
4.2.2. Zaufanie pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem	137
4.2.3. Zaufanie pomiędzy organizacjami w otoczeniu	140
4.3. Zaufanie w kontekście ryzyka	144
4.4. Zarządzanie zaufaniem	146
4.5. Kultura zaufania i jej determinanty	152
Rozdział 5
KONCEPCJA DYNAMICZNEGO ZARZĄDZANIA RELACJAMI	157
5.1. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie przedsiębiorstwa	157
5.2. Przygotowanie do wdrożenia nowego modelu zarządzania	159
5.3. Koncepcja modelu dynamicznego zarządzania relacjami	162
Rozdział 6
DIAGNOZA ZARZĄDZANIA RELACJAMI W GRUPIE BADANYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW	173
6.1. Metodyka badań empirycznych	173
6.2. Operacjonalizacja pojęć	174
6.3. Opracowanie narzędzia badawczego	175
6.4. Charakterystyka próby badawczej	178
6.5. Diagnoza stanu zarządzania relacjami w badanej grupie przedsiębiorstw – wyniki badań	180
6.6. Podsumowanie wyników badań	198
Zakończenie	201
Bibliografia	207
Spis rysunków	229
Spis tabel	231
Spis wykresów	233
Załącznik	235

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Kultura relacji z perspektywy środowisk

Relacje międzyludzkie są niezwykle ważne w kontekście rozwoju osobistego. Dzięki nim zdobywamy nową wiedzę, poznajemy swoje możliwości, pragnienia i priorytety. Aby relacje były poprawne, ważna jest kultura, rozumiana jako odpowiednio wysoki poziom roz...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem transmisji zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw

Celem poznawczym pracy jest diagnoza transmisji i wzmacniania zakłóceń we współdziałaniu przedsiębiorstw w łańcuchach dostaw. W rozważaniach podporządkowanych realizacji celu poznawczego przyjęto zasadę strukturalizmu metodologicznego. Gł...
91,80 zł 102,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie szkołami i placówkami publicznymi oraz niepublicznymi w świetle reformy systemu edukacji

Książka stanowi kompendium wiedzy pozwalającej dyrektorowi sprawnie kierować powierzoną mu placówką. Omówione w niej zagadnienia dotyczą:powierzania stanowiska dyrektora, w tym m.in. niezbędnych wymagań, pr...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa

Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstw...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa – organizacja i digitalizacja

Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współczesnych przedsiębiorstw pozyskuj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!