0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Biznes w kulturze – kultura w biznesie (eBook)

Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 1, 2018

  • Redakcja naukowa: Anna Kwiecień, Beata Reformat

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
21,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Celem publikacji jest identyfikacja oraz ocena kierunków rozwoju relacji zachodzących pomiędzy wybranymi jednostkami kultury w Polsce a szeroko pojętym otoczeniem biznesowym. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez instytucje kultury w zakresie budowy i rozwoju relacji. Na tom składa się siedemnaście rozdziałów, których autorami są w większości pracownicy naukowi oraz doktoranci rozpoczynający dopiero swą karierę naukowo-dydaktyczną. Publikacja dzięki połączeniu wiedzy teoretyków i przykładów z praktyki gospodarczej daje wieloaspektowy pogląd na działania jednostek kultury w Polsce w zakresie tworzenia relacji z otoczeniem. Podstawą ich rozwoju stają się nowoczesne technologie, stąd też monografia inspiruje do usprawnienia działań w instytucjach kultury w Polsce podążających za zmianami w ich otoczeniu. Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie związani na co dzień z problemami rozwoju relacji w sektorze kultury. Monografia może także zainteresować podmioty specjalizujące się w problematyce marketingu relacji. Jej czytelnikami będą przede wszystkim osoby zorientowane już w podstawowych zagadnieniach dotyczących funkcjonowania jednostek kultury w dobie turbulentnych zmian w otoczeniu.

  • Redakcja: Anna Kwiecień, Beata Reformat
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-454-1
  • ISBN druku: 978-83-7875-453-4
  • Liczba stron: 213
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział I
Umiędzynarodowienie relacji handlowych w obszarze kultury: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak)	9
Rozdział II
Modele kształtowania relacji pomiędzy jednostkami sektora kultury a instytucjami państwowymi funkcjonującymi w wybranych krajach Unii Europejskiej (Małgorzata Grząba)	22
Rozdział III
Uczestnictwo w kulturze jako podstawowa relacja warunkująca istnienie jednostek kultury (Anna Kwiecień)	30
Rozdział IV
Współpraca z biznesami kreatywnymi jako szansa na rozwój instytucji kultury (Beata Reformat)	38
Rozdział V
Współpraca z organizatorami wydarzeń kulturalnych z perspektywy samorządu terytorialnego. Przykład miast poprzemysłowych województwa śląskiego (Paweł Piotrowski)	51
Rozdział VI
Muzeum jako jednostka kultury społecznie konstytuowana w relacjach z osobami zwiedzającymi (Barbara Pabian)	61
Rozdział VII
Komunikacja samorządowych jednostek kultury z otoczeniem poprzez media społecznościowe (Monika Krysiak, Szymon Głowania)	73
Rozdział VIII
Mobilna komunikacja marketingowa w kulturze i sztuce jako narzędzie kształtowania relacji z odbiorcami (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)	84
Rozdział IX
Dotacje na rzecz państwowych instytucji kultury (Wioletta Świeboda)	96
Rozdział X
Kapitał relacyjny w finansowaniu jednostek kultury. Przykład crowdfundingu (Aleksandra Nocoń)	106
Rozdział XI
Crowdfunding jako innowacyjne źródło finansowania projektów kulturalnych w Polsce (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)	120
Rozdział XII
Tworzenie i rozwój relacji z otoczeniem poprzez wydatki na kulturę wybranych miast na prawach powiatu (Justyna Konsek-Ciechońska)	133
Rozdział XIII
Relacje pomiędzy instytucją kultury a firmą cateringową na przykładzie organizacji 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO (Paulina Reformat, Hanna Ziętara)	143
Rozdział XIV
Kształtowanie relacji organizacji z pracownikami jako element profesjonalizacji zarządzania w kulturze na przykładzie Instytucji Kultury im. K. Bochenek – Katowice Miasto Ogrodów (Anna Dewalska-Opitek)	155
Rozdział XV
Akwizycja sposobem kształtowania relacji między jednostkami kultury a ich klientami na rynku przemysłowym (Aleksander Pabian)	168
Rozdział XVI
Relacje na rynku dóbr kultury na podstawie zarządzania Flag Fen (Beata Nowotarska-Romaniak, Anastazja Magdalena Kasztalska)	176
Rozdział XVII
Obowiązki i uprawnienia instytucji kultury w trakcie kontroli przez wybrane jednostki administracji publicznej w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska)	184
Bibliografia	193
Spis fotografii	211
Spis rysunków	211
Spis tabel	212

Inni Klienci oglądali również

1,80 zł 2,00 zł
Do koszyka

Przestrzenie kultury i literatury - 23 Górnośląska tradycja teatralna

Prezentowana obszerna publikacja została przygotowana z okazji jubileuszu pięćdziesięciolecia pracy Pani Profesor Krystyny Heskiej-Kwaśniewicz – kierownika Zakładu Czytelnictwa Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Śląsk...
24,90 zł
Do koszyka

Nauka Biznesu Krok po Kroku

„Nauka Biznesu Krok po Kroku” Kacpra Darii to poradnik, który powstał, aby umożliwić pozbycie się wszelkich kłopotów finansowych. Masz problemy z pieniędzmi, prowadzeniem lub założeniem firmy, inwestycjami, a może chcesz posze...

Styl późny w muzyce, literaturze i kulturze. T. 3 - 03 "Klavierstücke" op. 118 Johannesa Brahmsa. Zbiór czy cykl?

Dwa kolejne tomy, trzeci i czwarty, "Stylu późnego w muzyce, literaturze i kulturze" są zapisem wykładów wygłoszonych na konferencji zorganizowanej w 2014 roku przez Akademię Muzyczną w Katowicach i Uniwersytet Śląski. Było to j...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Filozoficzna refleksja nad kulturą jako próba odpowiedzi na problemy współczesności - 12 Sztuka Roberta Kuśmirowskiego jako transdyscyplinarna refleksja nad współczesnością

Kultura, rozumiana szeroko, jako całokształt ludzkich działań, obnaża duchową rzeczywistość człowieka. Jest ona bowiem we wszystkich swych przejawach sposobem jego bytowania, wyznacza także możliwości i wytycza drogi urzeczywistniania właściwego mu pow...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Niemiecki w pracy i biznesie Korespondencja handlowa

Znakomita pomoc dla każdego, kto staje przed koniecznością prowadzenia korespondencji w języku niemieckim. Pracujesz lub prowadzisz interesy w Niemczech, Austrii, Szwajcarii - ta książka jest właśnie dla Ciebie! - Wzory listów, e-maile, zapytani...

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - Zofa Gródek-Szostak: Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkoln...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.