0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

(eBook)

Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Anna Kwiecień, Beata Reformat

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 21,00 zł
18,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Celem publikacji jest identyfikacja oraz ocena kierunków rozwoju relacji zachodzących pomiędzy wybranymi jednostkami kultury w Polsce a szeroko pojętym otoczeniem biznesowym. Jego realizację oparto na bogatych źródłach literaturowych, statystycznych, wynikach prowadzonych badań oraz egzemplifikacji nowych praktyk biznesowych stosowanych przez instytucje kultury w zakresie budowy i rozwoju relacji. Na tom składa się siedemnaście rozdziałów, których autorami są w większości pracownicy naukowi oraz doktoranci rozpoczynający dopiero swą karierę naukowo-dydaktyczną. Publikacja dzięki połączeniu wiedzy teoretyków i przykładów z praktyki gospodarczej daje wieloaspektowy pogląd na działania jednostek kultury w Polsce w zakresie tworzenia relacji z otoczeniem. Podstawą ich rozwoju stają się nowoczesne technologie, stąd też monografia inspiruje do usprawnienia działań w instytucjach kultury w Polsce podążających za zmianami w ich otoczeniu. Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie związani na co dzień z problemami rozwoju relacji w sektorze kultury. Monografia może także zainteresować podmioty specjalizujące się w problematyce marketingu relacji. Jej czytelnikami będą przede wszystkim osoby zorientowane już w podstawowych zagadnieniach dotyczących funkcjonowania jednostek kultury w dobie turbulentnych zmian w otoczeniu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Kwiecień, Beata Reformat
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-454-1
  • ISBN druku: 978-83-7875-453-4
  • Liczba stron: 213
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział I
Umiędzynarodowienie relacji handlowych w obszarze kultury: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak)	9
Rozdział II
Modele kształtowania relacji pomiędzy jednostkami sektora kultury a instytucjami państwowymi funkcjonującymi w wybranych krajach Unii Europejskiej (Małgorzata Grząba)	22
Rozdział III
Uczestnictwo w kulturze jako podstawowa relacja warunkująca istnienie jednostek kultury (Anna Kwiecień)	30
Rozdział IV
Współpraca z biznesami kreatywnymi jako szansa na rozwój instytucji kultury (Beata Reformat)	38
Rozdział V
Współpraca z organizatorami wydarzeń kulturalnych z perspektywy samorządu terytorialnego. Przykład miast poprzemysłowych województwa śląskiego (Paweł Piotrowski)	51
Rozdział VI
Muzeum jako jednostka kultury społecznie konstytuowana w relacjach z osobami zwiedzającymi (Barbara Pabian)	61
Rozdział VII
Komunikacja samorządowych jednostek kultury z otoczeniem poprzez media społecznościowe (Monika Krysiak, Szymon Głowania)	73
Rozdział VIII
Mobilna komunikacja marketingowa w kulturze i sztuce jako narzędzie kształtowania relacji z odbiorcami (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)	84
Rozdział IX
Dotacje na rzecz państwowych instytucji kultury (Wioletta Świeboda)	96
Rozdział X
Kapitał relacyjny w finansowaniu jednostek kultury. Przykład crowdfundingu (Aleksandra Nocoń)	106
Rozdział XI
Crowdfunding jako innowacyjne źródło finansowania projektów kulturalnych w Polsce (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)	120
Rozdział XII
Tworzenie i rozwój relacji z otoczeniem poprzez wydatki na kulturę wybranych miast na prawach powiatu (Justyna Konsek-Ciechońska)	133
Rozdział XIII
Relacje pomiędzy instytucją kultury a firmą cateringową na przykładzie organizacji 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO (Paulina Reformat, Hanna Ziętara)	143
Rozdział XIV
Kształtowanie relacji organizacji z pracownikami jako element profesjonalizacji zarządzania w kulturze na przykładzie Instytucji Kultury im. K. Bochenek – Katowice Miasto Ogrodów (Anna Dewalska-Opitek)	155
Rozdział XV
Akwizycja sposobem kształtowania relacji między jednostkami kultury a ich klientami na rynku przemysłowym (Aleksander Pabian)	168
Rozdział XVI
Relacje na rynku dóbr kultury na podstawie zarządzania Flag Fen (Beata Nowotarska-Romaniak, Anastazja Magdalena Kasztalska)	176
Rozdział XVII
Obowiązki i uprawnienia instytucji kultury w trakcie kontroli przez wybrane jednostki administracji publicznej w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska)	184
Bibliografia	193
Spis fotografii	211
Spis rysunków	211
Spis tabel	212

Inni Klienci oglądali również

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka

Choroba – ciało – dusza w literaturze i kulturze

Projekt konferencji, jak również prezentowany czytelnikom tom jest pierwszą tego typu publikacją w Polsce, która podejmowała zagadnienie językowych/tekstualnych/kulturowych praktyk choroby, analizowała kontekstualizacje ciała chorego w od...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Tadeuszowi Wallasowi POLITYKA I KULTURA W WARUNKACH PONOWOCZESNOŚCI TOM II

Niniejsza księga jubileuszowa jest wyrazem szacunku, ale przede wszystkim sympatii, jaką darzą Jubilata przyjaciele, koleżanki i koledzy po fachu, a także uczniowie. Szerokie kontakty Profesora ze wszystkimi ośrodkami politologicznymi w kraju spr...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności sapojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców z prac...
23,63 zł 26,25 zł
Do koszyka

Day One Patch. Szkice z obszaru kultury gier komputerowych

Książka "Day One Patch. Szkice z obszaru kultury gier komputerowych" powstała z potrzeby omówienia problematyki badania gier i wykazania ważnych tez. Autor porusza kluczowe, istotne dla tego zjawiska aspekty: czy gra komputerowa to prz...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Aspekty złożoności kultury organizacyjnej

Opis książki: Publikacja prezentuje problematykę złożoności kultury organizacyjnej wobec globalizującej się gospodarki i dynamicznych zmian w otoczeniu w sposób kompetentny, spójny, syntetyczny i jednocześnie komunikatywny. [Fragment rece...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!