0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Biznes w kulturze - kultura w biznesie

(eBook)

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Anna Kwiecień, Beata Reformat

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 20,00 zł
18,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes w kulturze – kultura w biznesie pod tytułem Wykorzystanie nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych w jednostkach kultury, zorganizowana na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w 2016 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika studenckiego Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”. Jest to już druga edycja monografii pod redakcją Beaty Reformat i Anny Kwiecień poświęconej funkcjonowaniu jednostek kultury w Polsce. Celem publikacji jest prezentacja zagadnień wiążących się z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, szczególnie ich potencjału narzędziowego w działalności biznesowej instytucji kultury w Polsce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Kwiecień, Beata Reformat
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-375-9
  • ISBN druku: 978-83-7875-374-2
  • Liczba stron: 211
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział I
Dostęp do kultury via technologie informacyjno-komunikacyjne: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak)	9
Rozdział II
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w jednostkach kultury szansą na zdobywanie klientów z pokolenia Y i Z (Paulina Reformat, Hanna Ziętara)	21
Rozdział III
Crowdsourcing jako metoda angażowania konsumentów w projekty kulturalne (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek)	33
Rozdział IV
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury – aplikacja Beacon (Beata Reformat)	42
Rozdział V
Zastosowanie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w upowszechnianiu kultury na przykładzie działań Stowarzyszenia „Droga” (Ewelina Papaj)	53
Rozdział VI
Niewykorzystane szanse – nowe media i technologie w polskich teatrach operowych (Dominika Szymocha)	64
Rozdział VII	
Nowoczesne technologie w promocji muzeów na przykładzie działań realizowanych przez firmę MOISEUM (Paulina Radzik)	74
Rozdział VIII
Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kultury na przykładzie akcji Muzeum Śląskiego „Rozpocznij od kultury” (Anna Gniady, Anita Kopeć, Agnieszka Put)	82
Rozdział IX
Wpływ zastosowań nowoczesnych technologii na atrakcyjność i popular-ność muzeów w Polsce (Monika Krysiak, Szymon Głowania)	96
Rozdział X
Internet – nowe medium w turystyce religijnej na przykładzie pielgrzymek wirtualnych (Barbara Pabian)	108
Rozdział XI
Sprzedaż internetowa jako przejaw wykorzystania nowoczesnych technologii w instytucjach kultury (Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień)	116
Rozdział XII
Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów (Katarzyna Walotek-Ściańska)	124
Rozdział XIII
Wykorzystanie Internetu przy podejmowaniu decyzji finansowych. Przy-kład jednostek kultury (Bożena Frączek, Aleksandra Nocoń)	134
Rozdział XIV
Crowdfunding w finansowaniu jednostek kultury (Aleksandra Nocoń)	145
Rozdział XV
Specyfika systemu rachunkowości w instytucjach kultury w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska)	155
Rozdział XVI
Rachunkowość w instytucjach kultury w kontekście amortyzacji środków trwałych (Wioletta Świeboda)	162
Rozdział XVII
Możliwości współpracy biznesu z jednostkami kultury w aspekcie zastosowań nowych technologii (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz, Monika Karczewska)	171
Rozdział XVIII
Kulturowe uwarunkowania planowania i organizowania projektu logistycznego przez jednostki kultury na rynkach zagranicznych (Aleksander Pabian)	181
Bibliografia	191
Spis fotografii	207
Spis rysunków	209
Spis tabel	211

Inni Klienci oglądali również

48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Ekonomika kultury

„Przesłanie książki jest jednoznaczne: nie wystarczy wdrożyć optymalnego zestawu wymiernych parametrów (prawo, technologia, finanse, kwalifikacje i in.), aby osiągnąć wysoki poziom rozwoju społecznego i cywilizacyjnego. Wcześniej czy p&oac...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Aspekty kultury współczesnej

Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty rep...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka

Testament jako zwierciadło kultur

Celem niniejszej książki jest analiza komparatystyczna współczesnych polskich i amerykańskich gatunków testamentowych jako wytworów dwóch różnych kultur, które je ukształtowały. Rozprawa ma charakter kontrastyw...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Nieformalne aspekty biznesu

Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatyczn...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teo...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Fiodor Dostojewski i problemy kultury

Prezentowana książka jest zaproszeniem do spotkania z Fiodorem Dostojewskim w kręgu problemów kultury nie tylko rosyjskiej, lecz także europejskiej i azjatyckiej - od drugiej połowy XIX stulecia po pierwsze dziesięciolecie XXI wieku. Krąg ten ob...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!