0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Fundamentals of international finance - Krystyna Mitręga-Niestrój

Fundamentals of international finance

This book focuses mainly on the most important problems in the area of international finance. It is dedicated to Polish and international students taking courses related to international financial ...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Accounting challenges in business processes

Accounting challenges in business processes

The study is divided into three chapters corresponding to the identified problem areas. The first chapter is devoted to selected issues of the broadly understood valuation in accounting. The second...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Challenges for Companies and Consumers on International Market

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to E...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Challenges for marketing in 21st century

Challenges for marketing in 21st century

Redaktor: Sławomir Smyczek
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, ne...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Economics of Fiscal Competition - Artur Walasik

The Economics of Fiscal Competition

A Confluence of Corporate and Subcentral Government Finance

The monograph attempts to answer to crucial questions of the essence of the confluence of local public finance and corporate finance. Why local authori ties are ready to compete for limited and mob...
Economics and Management in Information Technology Context

Economics and Management in Information Technology Context

INTERNATIONAL WEEK

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of informatics, business communication and management. The general mission of th...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations w perspektywie naukowej

Public relations w perspektywie naukowej

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public Risk Management

Public Risk Management

Tome 1. Perspective of Theory and Practice, 1

This scientific monograph is closely linked to the studies conducted by the Department of Public Management and Social Sciences at the Faculty of Economics, the University of Economics in Katowice....
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Survey Sampling in Economic and Social Research. SE 120

Survey Sampling in Economic and Social Research. SE 120

Sample surveys provide one of the most challenging fields for applying the statistical methodology. They confront the researcher with a vast diversity of unique practical problems encountered in th...
Logistics and Supply Chain Management in Polish, Russian and Ukrainian Research

Logistics and Supply Chain Management in Polish, Russian and Ukrainian Research

Redaktor: Jacek Szołtysek
The twenty first century is acknowledged as the century of information, innovation and generally functioning within the environment, which has been co-created by technological development and globa...
15,30 zł 17,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internet Communication Management. International Week

Internet Communication Management. International Week

New technologies, including management information systems, the Internet and mobile communication technologies, have transformed many aspects of modern business and marketing. It seems only natural...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Rynki finansowe. SE 106

Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Rynki finansowe. SE 106

W ostatnich kilku latach światowy system finansowy doświadczył kryzysu na niespotykaną od dziesięcioleci skalę. Objął on swoim zasięgiem instytucje i rynki finansowe w wielu krajach, a w konsekwenc...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
New Media in higher education market

New Media in higher education market

The general mission of this book is to help academicians and administration staff from higher education institutions to create new approach to use new technologies and media in teaching processes a...
47,70 zł 53,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wybrane podmioty i procesy gospodarki światowej. SE 122

Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wybrane podmioty i procesy gospodarki światowej. SE 122

Redaktor: Tadeusz Sporek
Współczesna gospodarka światowa podlega głębokim przeobrażeniom i zmianom wskutek dwóch równoległych procesów, którymi są globalizacja i internacjonalizacja. Obec...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Developing of Transportation Flows in 21st Century Supply Chains. SE 121

Developing of Transportation Flows in 21st Century Supply Chains. SE 121

Redaktor: Jacek Szołtysek
Supply chains are the natural work environment for logisticians who strive for their improvement through employing carefully selected methods, tools and concepts with overarching objective of logis...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Creativity support systems, methods and applications. SE 117

Creativity support systems, methods and applications. SE 117

The aim of this book is to improve our understanding of creativity support system environments. The various articles analyse creative and innovative activities as carried out by individuals, groups...
15,75 zł 17,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
International Marketing in Europe

International Marketing in Europe

Redaktor: Maja Szymura-Tyc
The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic rel...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Economics and Business Communication Challenges. International Week

Economics and Business Communication Challenges. International Week

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowc&...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Bankowość. SE 105

Finanse w niestabilnym otoczeniu - dylematy i wyzwania. Bankowość. SE 105

Prezentowany tom Studiów Ekonomicznych dotyczy tematyki bankowości. Globalny kryzys finansowy, którego skutki stały się bezpośrednią przyczyną obserwowanej współcześnie niestab...
52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives - Agata Stolecka-Makowska

The retail trade in Europe – diagnosis and future prespectives

Retail trade constitutes an important sector of economies in European countries. Retail trade faces numerous changes caused by the processes of concentration and integration of retailers, internati...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20