0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Challenges for marketing in 21st century

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 35,00 zł
31,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Challenges for marketing in 21st century

This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, new trends on global market, as well as contemporary customers behaviour. It will be written by and for professionals who want to improve the general understanding of problems with different aspects of modern marketing and ways of building relationship between companies and customers. The book as itself has been the product of network of academic researchers created around the Dukenet network that has benefited from many distributed contributions. The entire publication is divided into four parts. First part provides an introduction to the topic and focus on the new trends in market and marketing. Part two presents selected aspects of contemporary marketing communication, particularly integrated marketing communication models and strategies of branding of companies and institutions on different markets. Part three is dedicated to customers and their behaviours on contemporary market. There presented problems with consumptions as well new trends in consumption behaviour, including sharing and common consumption. The fourth part, which conclude this book, discusses range of papers dedicated to different issues related to education of marketing, including new approaches for teaching and evaluation, as well difficulties of students concerning the choice of the education institutions, career planning, entering the labour market and starting their own marketing career.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Sławomir Smyczek
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-7875-350-6
  • ISBN druku: 978-83-7875-349-0
  • Liczba stron: 275
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction	 7
Part I
New trends in market and marketing
Higher education institutions’ behaviours in the context of holistic marketing (Magdalena Platis)	11
Sharing economy as new trend on the global market (Tomasz Silwanowicz)	23
The systemic products as an offer for demanding clients: The case of IT and healthcare sector (Izabela Sztangret & Justyna Matysiewicz)	35
The application of data mining methods in modern marketing research (Dominik Krężołek)	49
Entrepreneurial self-efficacy mediates career calling and entrepreneurial interest (Zsuzsanna Horvath)	71
Part II
Marketing communication and branding 
Integrated Marketing Communications – Coca-Cola model (Francisco Suay Pérez)	87
Event marketing as advanced form of promotion on educational market (Jakub Wolny)	102
Branding strategies of top processors on the Romanian milk and dairy market (Carmen Balan)	122
Branding electricity in a newly liberalised market – evidence from the Polish and Icelandic markets (Fridrik Larsen & Sławomir Smyczek)		139
Part III
Dilemmas of consumers on market
Consumptionism as a sign of the crisis of the culture of prosperity (Rafał Śpiewak)	167
Directions of consumption development in the 21st century (Sławomir Smyczek)	187
Ride-sharing customer behaviour on example of BlaBlaCar (Tomasz Silwanowicz)	200
Part IV
Challenges for marketing education
21st century marketing skills – a buzzword in marketing education (Ramandeep Saini)	217
Push or pull – marketing to be used in business higher education (Judit Papp)	222
Task-based approach in assessing BA marketing diploma papers – bilingual terminology glossaries (Diana Ionita)	244
Difficulties of young professionals concerning the choice of education institutions, career planning, entering labour market and starting their own adult life – an augmented marketing approach (Jäckel Katalin, Orsolya Nagy, Judit Papp & László Balázs)	258

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez pr...
215,10 zł 239,00 zł
Do koszyka

Polish Tax System. Business Opportunities and Challenges

This book is a unique tax law publication on fundamental elements of Polish tax system. It concentrates on key issues of contemporary tax law in Poland in particular on the assessment of legal institutions which either stand out comparing to other lega...
68,40 zł 76,00 zł
Do koszyka

Prosopographical studies on the court elite in the Roman Empire (4th century A. D.)

The work presented concludes author’s long interest in the palace elite of the Roman Empire in the 4th century A.D. He tries to fill the lack of modern monograph dedicated to the group of four heads of palace administration: quaestor (QSP), maste...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google

Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Za...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Marketing w szkolnictwie.

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym zakresie polskic...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!