0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Public relations w perspektywie naukowej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Anna Adamus-Matuszyńska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 22,00 zł
19,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Public relations w perspektywie naukowej

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR – jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Adamus-Matuszyńska
  • Język wydania: polski,??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-7875-345-2
  • ISBN druku: 978-83-7875-323-0
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie
Jak daleko public relations do samodzielnej dyscypliny naukowej? (Anna Adamus-Matuszyńska)	7
Rozdział 1. Public relations – między teorią a praktyką	15
1.1. 	Tożsamość wizualna polskich województw (Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik)	15
1.2. 	Zastosowanie map poznawczych w rozwiązywaniu problemów public relations (Anna Adamus-Matuszyńska, Jerzy Michnik)	44
1.3. 	Wizerunek i kultura organizacyjna podmiotów leczniczych (Agata Austen, Lidia Kwiecińska-Bożek)	58
1.4. 	Prawno-społeczne uwarunkowania tworzenia wizerunku polskiego kontyngentu wojskowego w Czadzie (ppłk. Marek Bodziany, Paweł Kocoń)	66
1.5. 	Zastosowanie analizy semiotycznej w public relations (Izabela Marzec, Paweł Kocoń)	75
1.6. 	Kreatywne przywództwo – opracowanie skali pomiaru (Konrad Laska)	82
1.7. 	European Communication Monitor 2014 – nowe trendy w komunikowaniu (Waldemar Rydzak, Piet Verhoeven)	91
Rozdział 2. Społeczny charakter public relations	100
2.1. 	Pragma-dialektyczna analiza dyskursu argumentacyjnego dotyczącego społecznej odpowiedzialności mediów w polskojęzycznych tekstach naukowych (Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk)	100
2.2. 	Informacja w przestrzeni publicznej a zjawisko korupcji i jego postrzeganie (Renata Maćkowska)	116
2.3. 	CSR – jak to robią najlepsi na świecie? Analiza wybranych przykładów (Maria Ochwat)	125
2.4. 	Etyczny pracownik PR w opinii studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put)	139
Rozdział 3. Public relations and new challenges	156
3.1. 	The “Varicose veins? Prevent them!” Campaign in the light of building up the category of products against varicose veins in Poland (Katarzyna Loga, Jacek Trębecki)	156
3.2. 	Viktor Orban’s Hungarian model of transitional public relations (Ryszard Ławniczak)	163
3.3. 	Promoting social innovation in the public sector. Investment, innovation, impact (Alfonso Lara Montero)	177
3.4. 	E-business Collaboration Club: A case of public relations and information technology (Yuh-Wen Chen, Jung-Cheng Hsieh, Jean-Shyan Wang, Steve Hsieh)	183
Bibliografia	193
Spis tabel	217
Spis rysunków		218
Informacja o Autorach	219

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Słowo z perspektywy językoznawcy i tłumacza. Tom VII. Frazeologia z perspektywy językoznawcy i tłumacza

Niniejszy (siódmy) tom monograficzny z serii Słowo z perspektywy językoznawcy i tłumacza jest pokłosiem konferencji „Frazeologia z perspektywy językoznawcy i tłumacza”, zorganizowanej w dniach 20–21 października 2016 roku prze...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Komercjalizacja wyników badań naukowych

Publikacja dotyczy wszystkich prawnych aspektów tytułowego zagadnienia - ochrony, obrotu i finansowania, a także powiązania z innymi stronami funkcjonowania uczelni. Zawiłości tego procesu przedstawiono w sposób zrozumiały również ...
26,72 zł 29,69 zł
Do koszyka

Prywatność w perspektywie zmiany społecznej

Książka stanowi oryginalny i świeży materiał, dający wiele do myślenia. O erudycji, odwadze myśli i przyjaznym dla czytelnika języku pisarstwa Autorki przekona się każdy, kto sięgnie po tę książkę. Jasność i bezpretensjonalność wywodu z pewnością nie z...
38,41 zł 42,68 zł
Do koszyka

Bezpieczeństwo w teorii i badaniach naukowych. Wyd. II uzupełnione i uaktualnione

W rozdziale pierwszym przedstawiono sposoby postrzegania pojęcia bezpieczeństwa oraz zagrożenie z różnych perspektyw badawczych.Istotną jego składową jest także kwestia typologicznego podziału bezpieczeństwa i zagrożeń. Na bazie istniejący...
17,43 zł 24,90 zł
Do koszyka

Kreowanie informacji. Media relations

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwar...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!