0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Challenges for Companies and Consumers on International Market

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Justyna Matysiewicz, Kim Fam, Sławomir Smyczek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 32,00 zł
28,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organized each year by the MAG Scholar, provided wonderful opportunity for academics and professionals from all over the world to share their knowledge, skills, and experience in the field of internationalization and all new phenomena on market. The entire publication is divided into five parts and contains selected papers presented at the 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference on “European Marketing from Global Perspective” in Katowice. First part provides inside to international environment element which influence on performance of companies and consumers. Second one presents selected aspects of marketing activities and instruments used on international market. Part three is focus on different business models undertaken by companies on international market. In part four there are papers which describe selected aspects of consumer behavior. Part five, which conclude this book, discusses range of papers dedicated to new trends in consumer behaviors on international market. The book does not cover all the important problems and issues of internationalization. It allows, however, prepare them as identification, presenting the importance and role of internationalization for companies and consumers on contemporary market.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Justyna Matysiewicz, Kim Fam, Sławomir Smyczek
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-7875-537-1
  • ISBN druku: 978-83-7875-536-4
  • Liczba stron: 251
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Foreword	7
Acknowledgement	9
Part I
International environment for companies and consumers 
Marzena Czarnecka, Grzegorz Lot
Consumer protection standards on electricity markets	13
Urszula Grzega 
Selected elements of living conditions of the population of the European Union	25
Agata Małysa-Kaleta
Cultural determinants of consumer behavior in marketing practice – selected aspects	36
Part II
Marketing instruments and companies performance on international market
Jean Pfiffelmann
Talent attraction in global business through employer brand image	57
Jakub Wolny, Marta Grybś-Kabocik
Methods of low-budget promotion of startups	78
György Jóna, Levente Varga
Case study on marketing of a focal firm – a network approach	87
Part III
Business models of companies on international market 
Patryk Mączko 
International business activities on moto-vehicles market	101
Agnieszka Tetla 
Logistic consumer service in preventing consumer misbehavior on insurance market	116
Tomasz Silwanowicz
Origin and development of collaborative finance	124
Part IV
Consumers and their behavior on international market
Aleksandra Burgiel
Consumers’ attitudes towards non-ownership consumption and their managerial implications 	139
Gabriela Hanus
Children and adolescents as consumers on food market and their food choices – literature and research review	159
Izabela Sowa
Rationality of consumers’ behaviors as the basis of their typology	171
Sławomir Smyczek
Differences and similarities in consumer behavior on international market	186
Part V
New trends in consumer behavior on international market
Krzysztof Hojeński, Agnieszka Put 
Benefits and threats for consumers of free-to-play games	205
Marta Grybś-Kabocik
Misbehavior of e-shops’ consumers – empirical analysis	227
Agnieszka Hat 
Consumer ethnocentrism in service markets – the identification of typological groups	233
List of authors	251

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
72,00 zł 80,00 zł
Do koszyka

STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE W PROCESIE ZMIAN INTERNATIONAL RELATIONS IN THE PROCESS OF CHANGES

Profesor zw. dr hab. Zdzisław Walenty Puślecki (profesor zwyczajny dr habil. nauk ekonomicznych) urodził się 1 listopada 1947 r. w Rzemiechowie. Szkołę Podstawową ukończył w 1961 r. w Kobylinie, a do Liceum Ogólnokształcącego uczęszczał
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Investors’ Perceptions and Stock Market Outcomes. Interdiscyplinary approach

This book deals with the issue of the determinants of stock market outcomes. Each chaptertries to explain why stock prices change the way they do and to discover a general approachto predict them. They tells a unique story behind the decisi...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland – Reasons for Differences in Development Stages – Paweł Niedziółka

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie p...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

The Postmaster of Market Deignton

This early work from the „prince of storytellers” E. Phillips Oppenheim published as a novel in 1897. Mr. Norman Scott is a young, hardworking, distinguished physician with a busy practice in London. He is called to visit a patient, Mr. Hum...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Financial market instruments in case studies. Chapter 4. Focus on Options – Izabela Pruchnicka-Grabias

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!