0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

International Marketing in Europe

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2012

  • Redakcja naukowa: Maja Szymura-Tyc

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,00 zł
21,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

International Marketing in Europe

The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic relations, but may also be appreciated by practitioners undertaking activities in the EU market. The handbook contains basic terms and concepts related to international marketing and explains the scope of their use. It presents the diversity of European countries, important from a marketing point of view, and major marketing strategies and tools used by contemporary companies in this market. The considerations are illustrated with mini-cases which help to understand how marketing activities may contribute to a company’s success or failure in the European market. The study also includes a chapter on marketing research into the European markets and an Appendix where sources of data indispensable for such research can be found.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Maja Szymura-Tyc
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-7246-754-6
  • Liczba stron: 237
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Preface	7

Chapter 1 The European perspective in international marketing	9
Internationalisation of firms and markets	10
International marketing concepts and orientations 	14
European integration and international marketing concept	17

Chapter 2 The dynamics of European marketing environment	27
Political, legal, and regulatory environment	28
Economic and demographic environment	35
Social and cultural environment 	45

Chapter 3 Researching European markets	59
The marketing research process and its international dimension	60
Information needs in various stages of international involvement	66
Methodological considerations in researching European markets	68
Current trends in data collection in Europe	75

Chapter 4 Segmentation, targeting, and positioning for the European markets 	81
European markets segmentation	82
Assessing market potential and selecting target markets	90
Target market strategy options for European markets	93
Types of positioning in European markets	94

Chapter 5 Market entry strategies for European markets	101
General approach to market entry strategy choice	102
Market entry modes	104
Exporting as a foreign market entry strategy	105
Contractual entry modes	107
Foreign direct investments	114

Chapter 6 European product and brand decisions	125
Product decisions in the international market	126
Types of goods in the international market	128
Product life cycle in European markets	130
International product strategies for the European market	134
Branding strategies in European markets	138
Brand protection in European markets	144

Chapter 7 Services marketing in European markets	149
The nature of services and their classification	150
Internationalisation of services in European markets	154
Internationalisation and market entry modes of service firms	158
International marketing strategies for services in Europe 	163

Chapter 8 Pricing decisions for European markets	171
Factors influencing pricing decisions in European markets	172
International pricing strategy and policy	173
Export price calculation and its escalation 	177
Price standardisation versus differentiation in European markets	182
Specific issues in European cross-border pricing	185

Charter 9 Managing European distribution	191
External determinants of distribution strategies in European markets	192
Structure of distribution channels in Europe	196
Managing and controlling distribution channels	203
Physical distribution in European market 	207

Chapter 10 Marketing communication in European markets	211
Factors influencing marketing communication in European markets	212
Standardisation versus differentiation in marketing communication 	219
Marketing communication tools in European markets	223
European media for marketing communication 	227

Appendix	233

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z d...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Strategia marketingu narracyjnego w Policji

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do m...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę s...
34,53 zł 38,37 zł
Do koszyka

Mini kamperem przez Europę

„Mini kamperem przez Europę. Na drogach Północy” to opowieść o kolejnej zagranicznej, samochodowej podróży pary podróżników. Tym razem obrali sobie za cel kraje Północnej Europy. Wyruszyli na trasę liczącą...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!