0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wpływ kultury na jakość relacji w międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2017

  • Autor: Lidia Danik

  • Wydawca: Szkoła Główna Handlowa

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wpływ kultury na jakość relacji w międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

Należy wyraźnie podkreślić, iż monografia ma znaczenie poznawcze, wzbogacające wiedzę z zakresu problematyki związanej z budowaniem relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynku B2B. Charakteryzuje się wyjątkową aktualnością poruszanych zagadnień oraz dobrym poziomem warsztatu naukowego, na co wskazuje dobrana literatura przedmiotu oraz zastosowana metodyka do rozwiązywania podjętych przez autorkę problemów badawczych.

Z recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka, Uniwersytet Łódzki

Monografia analizuje skomplikowany wpływ kultury na działalność gospodarczą na styku transakcji rynkowych i hierarchii, co jest dużym wyzwaniem ze względu na niedookreśloność, rozmyte granice, ramowy charakter badanych obszarów. (...) Rozważania są wnikliwe, pokazują zdolność Autorki do krytycznej analizy. (...) Praca jest napisana ciekawym językiem (...), w sposób zobiektywizowany i spójny, jasno i konsekwentnie są w niej analizowane kolejne, ważne naukowo wątki.

Z recenzji dr hab. Beaty Stępień, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8030-200-6
  • Liczba stron: 400
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

 

Wstęp

 

1. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw - wprowadzenie

1.1. Podstawowe terminy

1.2. Ramy teoretyczne międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

1.3. Przesłanki międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

1.4. Rodzaje międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

 

2. Kulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

2.1. Koncepcja kultury

2.2. Wybrane badania nad kulturą narodową

2.2.1. Hofstede

2.2.2. Hall

2.2.3. Gesteland

2.2.4. GLOBE

2.3. Kontrowersje wokół badań nad kulturą narodową

2.4. Kultura organizacyjna

2.5. Dystans kulturowy i dystans psychiczny

2.6. Różnice kulturowe a relacje przedsiębiorstw

 

3. Pozakulturowe uwarunkowania międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw

3.1. Uwarunkowania zewnętrzne

3.2. Uwarunkowania organizacyjne

3.2.1. Doświadczenie we współpracy międzynarodowej

3.2.2. Zarządzanie współpracą międzynarodową

3.3. Uwarunkowania osobowe

3.4. Specyfika współpracy

3.4.1. Podobieństwo partnerów

3.4.2. Władza

3.5. Bariery współpracy międzynarodowej

3.6. Czynniki sukcesu współpracy międzynarodowej

 

4. Jakość relacji przedsiębiorstw

4.1. Pojęcie jakości relacji

4.2. Zaufanie

4.3. Zaangażowanie

4.4. Komunikacja

4.5. Konflikty

4.6. Satysfakcja

 

5. Jakość relacji w międzykulturowej współpracy polskich przedsiębiorstw

- wyniki badań własnych

5.1. Kulturowe uwarunkowania współpracy międzynarodowej polskich,

chińskich i niemieckich przedsiębiorstw

5.2. Hipotezy i pytania badawcze

5.3. Metoda i próba badawcza

5.4. Wymiary jakości relacji

5.5. Kraj pochodzenia i kierunek współpracy a jakość relacji

5.6. Uwarunkowania organizacyjne a jakość relacji

5.7. Postawy respondentów a jakość relacji

5.7.1. Przekonania dotyczące barier w nawiązywaniu współpracy

5.7.2. Postrzegane czynniki sukcesu współpracy

5.7.3. Ogólne przekonania na temat współpracy z partnerami z Chin lub z Niemiec

5.8. Specyfika współpracy a jakość relacji

5.9. Wyniki weryfikacji hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze

5.10. Ograniczenia badania i przyszłe kierunki badawcze

 

Podsumowanie

 

Spis tabel

 

Spis rysunków

 

Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

Głównym celem pracy jest próba skonstruowania modelu identyfikacji i pomiaru relacji z klientami w metodach rachunkowości zarządczej. Zrealizowanie tego celu wymagało identyfikacji metod rachunkowości zarządczej zorientowanych na relacje z klientami...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski - tom I - PIERWSZE KONTAKTY POLSKO-ARABSKIE

Przedstawiamy pierwszy tom artykułów z serii wydawniczej Transfer kultury arabskiej w dziejach Polski pod redakcją naukową dr hab. Agaty S. Nalborczyk i dra Mustafy Switata. Seria ta prezentuje wyniki prac zespołu naukowców różnych...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i pra...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Efektywne opodatkowanie przedsiębiorstw

W książce zaprezentowano wyniki pionierskich badań efektywnej stawki opodatkowania dochodu polskich przedsiębiorstw, która przeciętnie kształtowała się powyżej stawki nominalnej. Autor w wyczerpujący sposób omawia przyczyny tego zjawiska ...
24,59 zł 27,32 zł
Do koszyka

Wybrane elementy taktyki werbowania i współpracy z osobowymi źródłami informacji

WSTĘPWspółpraca z osobowym źródłem informacji (OZI) jest podstawową,jedną z najczęściej stosowanych metod czynności operacyjno-rozpoznawczych. Efektywność tej współpracy ma bezpośredni wpływ na rozpoznanie, które...
5,36 zł 5,96 zł
Do koszyka

Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!