0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Marketing dla inżynierów (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2013

  • Seria / cykl: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

  • Autor: Adam Dzidowski, Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
44,90 zł
40,41 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,49 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na: · genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu; · partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); · aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); · stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); · przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2114-7
  • Liczba stron: 295
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
 
Rozdział 1. Istota marketingu i jego zakres, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
1.1. Geneza marketingu
1.2. Cele i funkcje marketingu
1.3. Miejsce marketingu w strukturze współczesnego przedsiębiorstwa
1.4. Marketing a inne obszary rynkowej aktywności współczesnego przedsiębiorstwa
1.5. Marketing-mix i jego elementy
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 2. Otoczenie rynkowe współczesnego przedsiębiorstwa, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
2.1. Istota otoczenia rynkowego współczesnego przedsiębiorstwa
2.2. Otoczenie bliższe i jego podmioty
2.3. Otoczenie dalsze i jego podmioty
2.4. Rola marketingu w kształtowaniu relacji z podmiotami otoczenia rynkowego
2.4.1. Istota marketingu relacyjnego
2.4.2. Komponenty marketingu relacyjnego
2.4.3. Budowanie przez przedsiębiorstwo relacji z innymi podmiotami rynku
2.4.3.1. Współpraca z nabywcami
2.4.3.2. Współpraca z dostawcami
2.4.3.3. Współpraca z pozostałymi podmiotami rynku
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 3. Marketing w ujęciu instrumentalnym, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
3.1. Kształtowanie polityki produktowej
3.1.1. Struktura asortymentowa i jej wymiary
3.1.2. Marketingowe atrybuty produktu
3.1.2.1. Marka
3.1.2.2. Opakowanie
3.1.2.3. Kolorystyka
3.1.3. Cykl życia produktu na rynku
3.2. Kształtowanie polityki cenowej
3.2.1. Strategie cenowe
3.2.2. Różnicowanie cen
3.3. Kształtowanie polityki promocyjnej
3.3.1. Narzędzia promocyjne
3.3.2. Promocja jako forma komunikowania się z podmiotami rynku
3.4. Kształtowanie polityki dystrybucyjnej
3.4.1. Fizyczny przepływ produktów
3.4.2. Kanały dystrybucji
3.4.3. Poziom obsługi klienta i atmosfera handlowa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 4. Marketing dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych, dr inż. Katarzyna Hys
4.1. Środowisko marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.1. Istota rynków dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.2. Czynniki kształtujące zachowania na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.1.3. Różnice w transakcjach kupna-sprzedaży
4.2. Pojęcie marketingu na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.1. Charakterystyka marketingu dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.2.2. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr produkcyjnych
4.2.3. Proces realizacji zakupu w warunkach rynku dóbr konsumpcyjnych
4.3. Zastosowanie wybranych narzędzi marketingu-mix na rynkach dóbr produkcyjnych i dóbr konsumpcyjnych
4.3.1. Promocja
4.3.2. Reklama
4.3.3. Sprzedaż osobista
4.3.4. Public relations
4.3.5. Aktywizacja sprzedaży
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 5. Zachowania rynkowe nabywców finalnych, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
5.1. Postawy a zachowania rynkowe nabywców
5.2. Determinanty zachowań rynkowych nabywców
5.2.1. Czynniki wewnętrzne
5.2.2. Czynniki zewnętrzne
5.3. Zachowania rynkowe nabywców jako proces decyzyjny
5.4. Etapy decyzyjnego procesu zakupu
5.4.1. Uświadomienie potrzeby
5.4.2. Identyfikacja sposobów zaspokojenia potrzeby
5.4.3. Ocena zidentyfikowanych alternatyw
5.4.4. Podjęcie ostatecznej decyzji i jej skutki marketingowe
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 6. Marketingowy system informacyjny i badania marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
6.1. System informacyjny w procesie zarządzania organizacją
6.1.1. Elementy marketingowego systemu informacyjnego
6.1.2. Marketingowy system informacyjny w procesie podejmowania decyzji rynkowych
6.2. Badania marketingowe
6.2.1. Rodzaje badań marketingowych
6.2.2. Etapy projektowania badania marketingowego
6.2.3. Metody doboru próby do badań
6.2.4. Liczebność próby badawczej
6.2.5. Metody, formy i źródła gromadzenia informacji marketingowej
6.2.6. Metody analizy danych i interpretacji wyników
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Rozdział 7. Segmentacja rynku i pozycjonowanie oferty rynkowej, dr inż. Katarzyna Hys
7.1. Definiowanie rynku a segmentacja rynku
7.1.1. Wymiary segmentacji rynku
7.1.2. Kryteria segmentacji rynku
7.1.3. Koncepcje segmentacji rynku
7.1.4. Segmentacja rynków międzynarodowych
7.1.5. Segmentacja wieloczynnikowa
7.2. Projektowanie oferty rynkowej
7.2.1. Kryteria oceny segmentów rynku
7.2.2. Pozycjonowanie oferty rynkowej
7.3. Wybrane metody analizy portfelowej a ocena sytuacji przedsiębiorstwa na rynku
7.3.1. Analiza portfelowa — macierz BCG
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 8. Zarządzanie marketingowe, dr inż. Katarzyna Hys
8.1. Etapy zarządzania marketingowego
8.1.1. Planowanie marketingowe
8.1.2. Organizowanie i kontrolowanie działalności marketingowej
8.2. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
Pytania kontrolne
Przykład
 
Rozdział 9. Marketing i konkurencja w nowej gospodarce, dr inż. Adam Dzidowski
9.1. Trendy i uwarunkowania rozwoju marketingu w nowej gospodarce
9.1.1. Pojęcie i charakterystyka nowej gospodarki
9.1.2. Paradygmaty nowego ładu gospodarczego
9.1.3. Internacjonalizacja i globalizacja
9.1.4. Globalizacja przedsiębiorstwa
9.1.5. Organizacje wirtualne w gospodarce globalnej
9.2. Globalna konkurencja
9.2.1. Globalni nabywcy i ich strategie
9.2.2. Globalni sprzedawcy i ich strategie
9.2.3. Globalni producenci i ich strategie
9.2.4. Konkurencja i współpraca w sieci — fuzje, przejęcia, alianse strategiczne
9.3. Marketing w nowej gospodarce
9.3.1. Nowoczesne formy i narzędzia komunikacji marketingowej
9.3.2. Strategie marketingowe dóbr i usług na rynkach globalnych
9.3.3. Narzędzia marketingowe w warunkach globalizacji
9.3.4. Marketing partnerski
Pytania kontrolne
Przykłady
 
Zakończenie, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
Słownik ważniejszych pojęć, prof. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
Bibliografia
Indeks
Słowa kluczowe: marketing

Inni Klienci oglądali również

3,22 zł 3,50 zł
Do koszyka

Słownik architektów, inżynierów i budowniczych związanych z Katowicami w okresie międzywojennym - 06 Aneksy

Słownik został opracowany w celu przedstawienia sylwetek architektów, inżynierów i budowniczych, którzy współtworzyli architektoniczną tkankę Katowic w okresie międzywojennym. W pracy zamieszczono biogramy fachowców d...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Marketing impulsowy

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały prze...
3,22 zł 3,50 zł
Do koszyka

Słownik architektów, inżynierów i budowniczych związanych z Katowicami w okresie międzywojennym - 03 Słownik od L do O

Słownik został opracowany w celu przedstawienia sylwetek architektów, inżynierów i budowniczych, którzy współtworzyli architektoniczną tkankę Katowic w okresie międzywojennym. W pracy zamieszczono biogramy fachowców d...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się ...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klient&oac...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing usług logistycznych

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługac...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.