0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2024

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Julia Radziukiewicz

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 44,90 zł
40,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły: Sprawiedliwy Handel jako nową inicjatywę rozwojową, instytucjonalizację i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu, rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu.

Książka ta jest przeznaczona dla konsumentów, którzy odznaczają się coraz większą świadomością i wrażliwością związaną ze zjawiskami zachodzącymi we współczesnej gospodarce. Może też być przydatna dla wykładowców, doktorantów i studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, socjologii.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Małgorzata Julia Radziukiewicz
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2612-8
  • ISBN druku: 978-83-208-2200-7
  • Liczba stron: 160
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa

1. Sprawiedliwy Handel – nowa inicjatywa rozwojowa
1.1. Globalizacja i problem ubóstwa
1.2. Historia ruchu Sprawiedliwego Handlu
1.3. Sprawiedliwy Handel – definicja i cele
1.4. Kodeks zasad i standardy etycznego działania Sprawiedliwego Handlu

2. Instytucjonalizacja i rozwój sprzedaży produktów Sprawiedliwego Handlu
2.1. Instytucje Sprawiedliwego Handlu
2.1.1. Organizacje międzynarodowe Sprawiedliwego Handlu
2.1.2. Organizacje Sprawiedliwego Handlu w Polsce
2.1.3. Inicjatywy wspierające rozwój idei Sprawiedliwego Handlu
2.2. Międzynarodowa wymiana handlowa w ramach Sprawiedliwego Handlu
2.2.1. Rozwój procesów wymiany
2.2.2. Struktura sprzedaży

3. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce
3.1. Metodyka badania
3.2. Postawy wobec idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.1. Postrzeganie idei Sprawiedliwego Handlu
3.2.2. Źródła informacji na temat Sprawiedliwego Handlu
3.3. Zachowania konsumentów
3.3.1. Zakupy produktów Sprawiedliwego Handlu
3.3.2. Motywy dokonywania zakupów
3.3.3. Marka Fairtrade

4. Biznes wobec Sprawiedliwego Handlu
4.1. Sprawiedliwy Handel a społeczna odpowiedzialność biznesu
4.2. Charakterystyka miejsc zakupu produktów Sprawiedliwego Handlu
4.3. Bariery rozwoju rynku produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

5. Upowszechnianie idei Sprawiedliwego Handlu
5.1. Sprawiedliwy Handel jako element zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji
5.2. Upowszechnianie Sprawiedliwego Handlu w ramach edukacji na rzecz zrównoważonej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju
5.3. Kampania edukacyjna Stowarzyszenia Konsumentów Polskich

6. Perspektywy rozwoju idei i rynku produktów Sprawiedliwego Handlu
6.1. Kontrowersje wokół Sprawiedliwego Handlu
6.2. Sprawiedliwy Handel a wolny handel
6.3. Sprawiedliwy Handel a globalizacja
6.4. Sprawiedliwy Handel jako nurt ekonomii społecznej
6.5. Przyszłość dla Sprawiedliwego Handlu w Polsce

Zakończenie

Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

114,30 zł 127,00 zł
Do koszyka

Cmentarze w Polsce. Zagadnienia administracyjnoprawne

W publikacji omówiono kwestie dotyczące stosowania przepisów kształtujących sferę funeralną w Polsce, w szczególności: • zakładanie, rozszerzanie i zamykanie cmentarzy komunalnych; • budowa grobów...
114,30 zł 127,00 zł
Do koszyka

Odpowiedzialność karna w Polsce za czyny zabronione popełnione za granicą

Książka przedstawia wiele aspektów praktycznych dotyczących odpowiedzialności karnej w Polsce za przestępstwa i wykroczenia za granicą. Znaczenie odpowiedzialności karnej za czyny popełnione za granicą znacznie wzrosło w ostatnim czasie. P...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Konkurencyjność obszarów metropolitalnych w Polsce – na przykładzie wrocławskiego obszaru metropolitalnego

Obszary metropolitalne są nowym jakościowo zjawiskiem w przestrzeni społeczno-gospodarczej Polski. Konkurencyjność obszarów metropolitalnych na tle pozostałych jednostek przestrzennych rośnie, co wywołuje różnorodne, często niejednoznaczn...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Myśli o dawnej Polsce

Czy dla nas – zwykłych czytelników, czytaczy historii – jest coś bardziej frapującego niż odpowiedź na pytanie – co by się stało, gdyby…A jeszcze większą przyjemnością jest, gdy takie nasze rozmyślania zostają podp...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu la...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Rynek usług szkoleniowych w Polsce

Przedmiot rozważań ujęto w pięciu rozdziałach. W rozdziale pierwszym dokonano eksplikacji podstawowych pojęć związanych ze szkoleniami. Szkolenie przedstawiono jako przedmiot zainteresowania różnych dyscyplin naukowych, ujęty na tle wybranych ws...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!