0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Częstochowa, 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska

  • Wydawca: Politechnika Częstochowska

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 15,36 zł
13,82 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.

Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi. Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności.

Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? Genialnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów?

Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu oraz to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, że kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.

W książce umieszczono sporo informacji praktycznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, by pozycja stała się najbardziej interesująca dla Czytelnika oraz by przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.

Z uwagi na to, że mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą informującą, na których stronach ich szukać.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska
  • ISBN: 978-83-7193-819-1
  • ISBN druku: 978-83-7193-818-4
  • Liczba stron: 170
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP

CZĘŚĆ I MARKETING „WCZORAJ I DZIŚ” 
Krzysztof Ratman

Rozdział 1
Początek myśli marketingowej w zarysie teoretycznym

Rozdział 2
Ewolucja marketingu

Rozdział 3
Trendy marketingowe w XXI wieku

CZĘŚĆ II TRADYCYJNE I NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 
Anna Niedzielska

Rozdział 4
Istota zintegrowanej komunikacji marketingowej

Rozdział 5
Komunikacja marketingowa w środowisku omnichannel

Rozdział 6
Nowe media w procesie komunikacji marketingowej

CZĘŚĆ III SZTUKA KREACJI W MARKETINGU 
Joanna Pikuła-Małachowska

Rozdział 7
Content marketing

Rozdział 8 Kreowanie tożsamości i wizerunku marki

Rozdział 9
Emocje w marketingu

CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W TURBULENTNYM OTOCZENIU 
Katarzyna Łazorko

Rozdział 10
Podstawy zarządzania marketingowego

Rozdział 11
Dobre praktyki w zarządzaniu marketingiem

Rozdział 12
Przyszłość zarządzania marketingiem

LITERATURA

WYKAZ TABEL 

WYKAZ RYSUNKÓW

Inni Klienci oglądali również

38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45

Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań o...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Wykłady o sztuce

Niniejszy wybór wykładów o sztuce, które Burckhardt prowadził przez kilkadziesiąt lat w rodzinnej Bazylei, ukazuje głębię oraz oryginalność historyczno-artystycznej refleksji szwajcarskiego uczonego, traktującego sztukę jako najważ...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

Rycerze sztuki

Ta książka to zbiór fascynujących opowieści dla młodzieży o malarzach renesansu, którzy tchnęli w sztukę nowe życie - o tych, którzy uczyli się krok po kroku, malować najpiękniejsze obrazy, jakie zna świat. Pokazuje nam prawdziwych...
23,76 zł 26,40 zł
Do koszyka

Dietetyka i sztuka kulinarna antyku i wczesnego Bizancjum (II-VII w.). Część 2

Jest to kontynuacja cyklu książek poświęconych historii jedzenia, dietetyki i medycyny w antyku klasycznym i wczesnym Bizancjum. Autorzy przedstawiają studia odnoszące się do kolejnych grup pokarmów – kontynuując wątek podjęty w części I k...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka

MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024

Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i ...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Berlin. Szalone lata dwudzieste, nocne życie i sztuka

Opowieść o Berlinie w zawrotnym rytmie fokstrota i rewiowych popisów prowadzi przez szalone lata dwudzieste XX wieku i pokazuje miasto w różnych odsłonach. W tętniącym życiem w dzień i w nocy Berlinie spotykamy geniuszy nauki, literatury ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!