0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

New media in the marketing communication of enterprises in the international market (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
71,00 zł
63,90 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,10 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets. The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication. Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-01-20608-6
  • ISBN druku: 978-83-01-20605-5
  • Liczba stron: 350
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction   9
1. Marketing communication in the light of Internet development – theoretical background   15
	1.1. The communication process – the essence, elements and their meaning   17
	1.2. The essence of marketing communication – a definitional approach   22
	1.3. Types of marketing communication in a model approach    27
		1.3.1. Characteristics of B2B and B2C markets in the aspect of marketing communication   27
		1.3.2. Marketing communication models in B2B and B2C markets  31
	1.4. Forms of marketing communication    37
		1.4.1. Types and essence of forms of marketing communication   37
		1.4.2. Forms of marketing communication in B2B and B2C markets   59
	1.5. Computer-mediated communication theory in the context of selected communication theories   63
2. New media as the environment of marketing communication    69
	2.1. World 3.0 in the context of Internet development    71
	2.2. The nature and characteristics of new media     75
	2.3. Social media as a type of new media   79
		2.3.1. The essence and meaning of social media    79
		2.3.2. The characteristics and functions of social media    82
		2.3.3. Types of social media in the light of selected classifications   84
	2.4. The possibilities of using new media in marketing communication – theoretical approach    90
		2.4.1. Theoretical basis for the use of new technologies from the perspective of individual users – technology acceptance model 90
		2.4.2. The use of new media in marketing strategies of enterprises – new marketing concepts   93
	2.5. Possibilities of using new media in marketing communication of enterprises in B2B and B2C markets   101
3. Determinants of the use of new media in the processes of internationalization of enterprises   113
	3.1. Classification of determinants of the use of new media in international marketing communication    115
	3.2. Endogenous determinants    117
		3.2.1. The degree of the internationalization of the company   117
		3.2.2. The size of the company   125
		3.2.3. The type of the products offered by the company   129
	3.3. Exogenous determinants   134
		3.3.1. Economic factors   134
		3.3.2. Technological factors    137
		3.3.3. Demographic factors    142
		3.3.4. Cultural factors    149
		3.3.5. Political and legal factors   152
4. New media and the effectiveness and efficiency of marketing communication  155
	4.1. The effects of marketing communication – an attempt of identification  157
	4.2. Effects, efficiency and effectiveness of marketing communication in the dimension of the entire company’s operation – interpretive dilemmas 162
	4.3. Measuring the effectiveness and efficiency of marketing communication – methods and indicators   164
	4.4. Effectiveness and efficiency of marketing communication in social media – measurement issues   170
5. New media in marketing communication and the effects of business activity in the international market – research assumptions     177
	5.1. Research methodology    179
		5.1.1. Research questions, main objective and specific objectives  179
		5.1.2. The scope of research and research hypotheses   181
		5.1.3. Research method and sampling    183
	5.2. Determinants of the use of new media in marketing communication in the international market – a scheme of dependencies    187
	5.3. Characteristics of the research sample    189
6. New media in marketing communication of the studied enterprises in B2B markets – results of empirical research    193
	6.1. Types of new media in the communication of the studied enterprises with a foreign business partner  195
	6.2. Determinants of using new media in communication with a foreign business partner by the studied enterprises    200
	6.3. Characteristics of new media and the scope of their use by the studied enterprises in communication with a foreign business partner   205
7. New media in marketing communication of studied enterprises in B2C markets – results of empirical research   213
	7.1. New media in the communication of studied enterprises with foreign business partners   215
		7.1.1. Types of new media   215
		7.1.2. Exogenous and endogenous determinants in the use of new media 219
		7.1.3. Characteristics of new media and the scope of their use   225
	7.2. New media in the communication with a mass audience in international market     230
		7.2.1. Types of new media   230
		7.2.2. Exogenous and endogenous determinants    234
		7.2.3. Characteristics of new media and the effects of their use  239
		7.2.4. Relations between the use of new media in communication and endogenous and exogenous factors – a summary   246
8. The significance of new media in international communication – case studies  253
	8.1. Kukliki Felt Design Studio   255
	8.2. TOPMET Light    259
	8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o   263
	8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o  266
	8.5. Avella Sp. z o.o   271
	8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o   274
	8.7. The significance of new media in international communication – summary of case studies   276
Conclusion   279
Bibliography   283
List of Figures    313
List of Tables    317
List of Pictures   321
Appendices   323
Słowa kluczowe: nowe media marketing komunikacja

Inni Klienci oglądali również

34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi – tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina – zmuszają o...
19,99 zł
Do koszyka

Financial market instruments in case studies

Financial market is the core of the economy. It has a profound impact on many of its sectors and allows it to fiinction properly. It is due to various financial instruments which are created to fulfiH needs of its participants. They are morę and morę c...
4,61 zł 5,00 zł
Do koszyka

Urbanism as a way of life - 02 Behind the urbanism. Images of the city in modern marketing

Miasta, od chwili ich założenia przed wiekami, zawsze były przestrzeniami działań społecznych, masowych aktywności i zbiorowych zachowań. Wynikało to z ich niezwykłej siły przyciągania. Były – i są nadal – wpływowe, inspirujące i wzbudzają ...
43,36 zł 47,00 zł
Do koszyka

Rekiny biznesu w mediach

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie...
11,61 zł 12,90 zł
Do koszyka

Marketing mix

Marketing mix, zwany także „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki „Marketing mix” dowiecie się, jak się...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Komunikacja w mediach społecznościowych

Książka omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.