0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 94,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 70,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

65,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing.
The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets.
The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication.
Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 978-83-01-20608-6
  • ISBN druku: 978-83-01-20605-5
  • Liczba stron: 350
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction   9
1. Marketing communication in the light of Internet development – theoretical background   15
	1.1. The communication process – the essence, elements and their meaning   17
	1.2. The essence of marketing communication – a definitional approach   22
	1.3. Types of marketing communication in a model approach    27
		1.3.1. Characteristics of B2B and B2C markets in the aspect of marketing communication   27
		1.3.2. Marketing communication models in B2B and B2C markets  31
	1.4. Forms of marketing communication    37
		1.4.1. Types and essence of forms of marketing communication   37
		1.4.2. Forms of marketing communication in B2B and B2C markets   59
	1.5. Computer-mediated communication theory in the context of selected communication theories   63
2. New media as the environment of marketing communication    69
	2.1. World 3.0 in the context of Internet development    71
	2.2. The nature and characteristics of new media     75
	2.3. Social media as a type of new media   79
		2.3.1. The essence and meaning of social media    79
		2.3.2. The characteristics and functions of social media    82
		2.3.3. Types of social media in the light of selected classifications   84
	2.4. The possibilities of using new media in marketing communication – theoretical approach    90
		2.4.1. Theoretical basis for the use of new technologies from the perspective of individual users – technology acceptance model 90
		2.4.2. The use of new media in marketing strategies of enterprises – new marketing concepts   93
	2.5. Possibilities of using new media in marketing communication of enterprises in B2B and B2C markets   101
3. Determinants of the use of new media in the processes of internationalization of enterprises   113
	3.1. Classification of determinants of the use of new media in international marketing communication    115
	3.2. Endogenous determinants    117
		3.2.1. The degree of the internationalization of the company   117
		3.2.2. The size of the company   125
		3.2.3. The type of the products offered by the company   129
	3.3. Exogenous determinants   134
		3.3.1. Economic factors   134
		3.3.2. Technological factors    137
		3.3.3. Demographic factors    142
		3.3.4. Cultural factors    149
		3.3.5. Political and legal factors   152
4. New media and the effectiveness and efficiency of marketing communication  155
	4.1. The effects of marketing communication – an attempt of identification  157
	4.2. Effects, efficiency and effectiveness of marketing communication in the dimension of the entire company’s operation – interpretive dilemmas 162
	4.3. Measuring the effectiveness and efficiency of marketing communication – methods and indicators   164
	4.4. Effectiveness and efficiency of marketing communication in social media – measurement issues   170
5. New media in marketing communication and the effects of business activity in the international market – research assumptions     177
	5.1. Research methodology    179
		5.1.1. Research questions, main objective and specific objectives  179
		5.1.2. The scope of research and research hypotheses   181
		5.1.3. Research method and sampling    183
	5.2. Determinants of the use of new media in marketing communication in the international market – a scheme of dependencies    187
	5.3. Characteristics of the research sample    189
6. New media in marketing communication of the studied enterprises in B2B markets – results of empirical research    193
	6.1. Types of new media in the communication of the studied enterprises with a foreign business partner  195
	6.2. Determinants of using new media in communication with a foreign business partner by the studied enterprises    200
	6.3. Characteristics of new media and the scope of their use by the studied enterprises in communication with a foreign business partner   205
7. New media in marketing communication of studied enterprises in B2C markets – results of empirical research   213
	7.1. New media in the communication of studied enterprises with foreign business partners   215
		7.1.1. Types of new media   215
		7.1.2. Exogenous and endogenous determinants in the use of new media 219
		7.1.3. Characteristics of new media and the scope of their use   225
	7.2. New media in the communication with a mass audience in international market     230
		7.2.1. Types of new media   230
		7.2.2. Exogenous and endogenous determinants    234
		7.2.3. Characteristics of new media and the effects of their use  239
		7.2.4. Relations between the use of new media in communication and endogenous and exogenous factors – a summary   246
8. The significance of new media in international communication – case studies  253
	8.1. Kukliki Felt Design Studio   255
	8.2. TOPMET Light    259
	8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o   263
	8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o  266
	8.5. Avella Sp. z o.o   271
	8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o   274
	8.7. The significance of new media in international communication – summary of case studies   276
Conclusion   279
Bibliography   283
List of Figures    313
List of Tables    317
List of Pictures   321
Appendices   323
Słowa kluczowe: nowe media marketing komunikacja

Inni Klienci oglądali również

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Język w marketingu

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacj...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono wybranym kwestiom z zakresu relacji etyki biznesu i koncepcji odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Problematyka rozdziału drugiego dotyczy działań podejmowanych przez pr...
36,86 zł 40,95 zł
Do koszyka

Dziecko w mediach

Mass media pojawiły się w życiu najmłodszych w sposób naturalny, stając się ważnym elementem kształtującym ich percepcję i światopogląd. Są źródłem bieżących wiadomości, dostarczają wiedzy i rozrywki, jak również stanowią ogromną s...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to Economics in Katowice in 2017. This Conference, organize...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!