0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Autor: Monika Boguszewicz-Kreft

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 64,00 zł
57,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych kon­cepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczą­ce zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz kształtowania marki i perspektyw ja­kie wnoszą nowe media.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-558-8
  • ISBN druku: 978-83-7556-500-3
  • EAN: 9788375565003
  • Liczba stron: 183
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wprowadzenie 7

1. Rynkowe więzi firm z konsumentami - geneza, istota, elementy, znaczenie - Paweł de Pourbaix 11
1.1. Geneza więzi rynkowych 11
1.2. Istota i elementy składowe więzi rynkowych firm z konsumentami 14
1.3. Znaczenie więzi rynkowych firm dla poszczególnych podmiotów 19
Streszczenie/Summary 23
Bibliografia 24

2. Zależność pomiędzy marketingiem partnerskim a marketingiem społecznym - Joanna Sułkowska, Robert Seliga 25
2.1. Istota marketingu partnerskiego i społecznego 26
2.2. Ilustracja empiryczna 31
Streszczenie/Summary 34
Bibliografia 34

3. Determinanty orientacji na klienta w nowoczesnym zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej - Grzegorz Zieliński 37
3.1. Orientacja na klienta w podejściu projakościowym 37
3.2. Specyfika usług zdrowotnych 39
3.3. Orientacja na klienta w zakładach opieki zdrowotnej 41
Streszczenie/Summary 46
Bibliografia 46

4. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa - Edyta Rudawska 49
4.1. Klient ważny i ważniejszy 49
4.2. Kształtowanie optymalnego portfela klientów w firmie 51
4.3. Strategie nakierowane na wzrost atrakcyjności klientów o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa 54
4.4. Strategie skierowane do klientów nieatrakcyjnych dla przedsiębiorstwa 56
4.5. Rezygnacja z obsługi klientów 58
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61

5. Marketing doznań a działania instytucji kultury w Polsce - Barbara Mróz-Gorgoń 63
5.1. Marketing doznań 63
5.1.1. Marketing doznań - definicja i znaczenie 64
5.1.2. Marketing doświadczeń a marketing sensoryczny 66
5.1.3. Współcześni odbiorcy kultury 67
5.2. Instytucje kultury w Polsce 68
5.2.1. Instytucja kultury - pojęcie i znaczenie 68
5.2.2. Państwowe instytucje kultury w Polsce 69
5.2.3. Pozarządowe i prywatne instytucje kultury w Polsce 70
5.3. Marketing doznań - przykłady 73
5.3.1. Opera Wrocławska 73
5.3.2. Muzeum Powstania Warszawskiego 73
5.3.3. MS2 74
Streszczenie/Summary 76
Bibliografia 77

6. Wykorzystanie experiential marketing w kreowaniu wizerunku firmy - Kinga Stopczyńska 79
6.1. Wizerunek firmy 80
6.1.1. Typy wizerunku organizacji 81
6.1.2. Cykl życia wizerunku 82
6.1.2.1. Faza zaistnienia 83
6.1.2.2. Faza rozwoju 83
6.1.2.3. Faza utrzymania 84
6.1.2.4. Faza konkurowania 84
6.1.2.5. Faza zmian 85
6.2. Experiential marketing, czyli jak budować wizerunek oparty na doświadczeniach klienta? 85
6.2.1. Experiential marketing w IKEA - studium przypadku 87
6.2.2. Miasteczko telewizji „n" 88
Streszczenie/Summary 89
Bibliografia 90

7. Wykorzystanie nowych koncepcji marketingowych w przemyśle targowym - Małgorzata Legiędź-Gałuszka 91
7.1. Targi - historia i współczesność 91
7.2. Targi - nowoczesny instrument marketingowy 93
7.3. Nowy paradygmat targów 95
Streszczenie/Summary 101
Bibliografia 101

8. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych sektora MŚP - Danuta Janczew­ska 103
8.1. Zarządzanie marketingowo-logistyczne przedsiębiorstwem produkcyjnym 104
8.2. Zarządzanie marketingowo-logistyczne procesami zaopatrzenia w przedsiębiorstwach produkcyjnych w sektorze MŚP 107
8.3. Proces zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym w sektorze MŚP na przykładzie badań własnych w branży cukierniczej 111
Streszczenie/Summary 115
Bibliografia 116

9. Informacja rynkowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwach transportowych - Danuta Rucińska 117
9.1. Przedsiębiorstwo transportowe i specyfi ka jego funkcjonowania w XXI wieku 118
9.2. Wiedza i informacje podstawą podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie 120
9.3. Źródła i sposoby pozyskiwania informacji rynkowych 122
9.4. Zakres informacji rynkowej przedsiębiorstwa transportowego 124
9.5. Syntetyczna prezentacja wyników przeprowadzonych badań na przykładzie wybranych przedsiębiorstw 127
Streszczenie/Summary 132
Bibliografia 132

10. Kreowanie polskiej marki na rynku międzynarodowym. Studium przypadków na przykładach z polskiej gospodarki morskiej - Marek Grzybowski 135
10.1. Kreowanie marki na rynku B2B 135
10.2. Polskie silne marki na morskim rynku B2B 137
10.3. Port Gdynia - kreowanie marki na rynku B2B 138
10.4. Przedsiębiorstwo CRIST - pozycjonowanie marki na rynku offshore 140
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 142

11. Measuring the Financial Aspects of Brand Extensions - Krzysztof J. Chmielewski 145
11.1. Brand extension framework 145
11.2. Financial assessment of brand extensions 148
11.3. Risks of brand extensions 151
Summary/Streszczenie 153
Bibliography 153

12. The Crisis of Marketing Communication in the Era of Social Media - Wioleta Kucharska 155
12.1. Marketing communication crisis 155
12.2. Social media 156
12.3. Marketing Communication in Social Network 158
12.4. Practitioners about social media 159
Summary/Streszczenie 162
Bibliography 163

13. Systemy rekomendacji w mediach społecznościowych - Krzysztof Flis 165
13.1. Rola rekomendacji społecznościowej 166
13.2. Analiza informacji dostępnych w popularnych mediach społecznościowych 167
13.3. Dalsze pytania i badania 169
Streszczenie/Summary 170
Bibliografia 171

14. Application New Technology in Marketing - Agnieszka Dejnaka 173
14.1. Marketing communication by means of augmented reality 173
14.2. "Virtual worlds" as a space for communication activities 176
14.3. Blogs as a contemporary form of e-communication 177
Summary/Streszczenie 180
Bibliography 180

Inni Klienci oglądali również

16,65 zł 18,50 zł
Do koszyka

Dylematy współczesnego rynku pracy. SE 78

Współczesny rynek pracy stoi przed rozwiązaniem wielu dylematów. Wśród nich istotne miejsce zajmuje przyszłość pracy: jak pogodzić dążenie do pełnego zatrudnienia z dążeniem gospodarek do nowoczesności i konkurencyjności? Dylemat t...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Tutoring jako wyzwanie dla edukacji akademickiej

Monografia dotyczy ważnego tematu tożsamości, a zarazem jakości kształcenia akademickiego w perspektywie relacji osobowej, określanej często w tradycji pedagogicznej mianem „Mistrz i uczeń”. W obliczu diagnozowanego już od wielu lat kryzysu...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Gleboznawstwo – doświadczenia i wyzwania w procesie kształcenia

W monografii zaprezentowano dyskusję dotyczącą obecnych związków gleboznawstwa z naukami technicznymi i przyrodniczymi. Przedstawiono założenia programów nauczania realizowanych na różnych kierunkach studiów uczelni technicz...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzn...
67,41 zł 74,90 zł
Do koszyka

Platformizacja gospodarki cyfrowej. Nowe wyzwania dla regulacji

Biznes Nowe technologie PrawoRozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w środowisku ni...
61,20 zł 68,00 zł
Do koszyka

Innowacje w logistyce – trendy, praktyczne zastosowania

Monografia stanowi zbiór osiemnastu tekstów traktujących o innowacyjnych rozwiązaniach logistycznych oraz ich praktycznych implementacjach. Innowacje i logistyka stanowią nierozerwalny duet. W literaturze naukowej od wielu już lat można p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!