0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Twórcza strategia organizacji

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Wojciech Dyduch

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 31,00 zł
27,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Twórcza strategia organizacji

Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-121-2
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP				6

Rozdział 1. TEORETYCZNE PODSTAWY TWÓRCZEJ STRATEGII				11

1.1. Twórczość w zarządzaniu strategicznym				11
1.2. Istota twórczej strategii				26
1.3. Myślenie kategoriami sprzeczności w analizowaniu twórczej strategii				38
1.4. Twórcza strategia w kontekście szkół zarządzania strategicznego				45

Rozdział 2. CHARAKTERYSTYKA WYMIARÓW TWÓRCZEJ STRATEGII ORAZ ICH POWIĄZAŃ Z TWÓRCZOŚCIĄ I EFEKTYWNOŚCIĄ				58

2.1. Relacje między twórczością a wymiarami twórczej strategii				58
2.2. Od idei do realizacji: innowacyjność strategiczna				63
2.3. Między innowacją a rynkiem: strategiczna przedsiębiorczość				73
2.4. Strategiczne przywództwo				83
2.5. Strategiczny projekt organizacji twórczej				93
2.6. Twórcza strategia a efektywność organizacji				110

Rozdział 3. EMPIRYCZNE SPRAWDZENIE WYKORZYSTANIA PODEJŚCIA OPARTEGO NA TWÓRCZEJ STRATEGII				121

3.1. Metodyka postępowania badawczego				121
3.2. Wymiary twórczej strategii				132
3.3. Ocena poziomu natężenia wymiarów twórczej strategii				146
3.4. Zespalanie sprzeczności twórczej strategii				155
3.5. Twórcza strategia a efektywność				169
3.6. Model twórczej strategii				172

ZAKOŃCZENIE				181

ZAŁĄCZNIK. Kwestionariusz do badania twórczej strategii				189

BIBLIOGRAFIA				195

SPIS RYSUNKÓW				221

SPIS TABEL				223

Inni Klienci oglądali również

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Strategie marketingowe

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania dec...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach

Opracowanie prezentuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne ujęcie różnorodnych problemów zarządzania w zakresie nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania, z uwzględnieniem zagadnień o charakterze strategicznym, z którymi ...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji

Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono –i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na celu zarówno naświetlenie proble...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji

W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategic...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Racjonalność a bezpieczeństwo organizacji t.1

Wraz z rozwojem cywilizacyjnym, bezpieczeństwo staje się coraz wyraźniej odczuwaną potrzebą, a zarazem coraz bardziej cenioną wartością, nierzadko zaś celem samym w sobie. Dlatego też zainteresowanie bezpieczeństwem wzrasta. Nie dotyczy ono tylko ludzi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!