0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2011

  • Redakcja naukowa: Barbara Kos

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 17,00 zł
15,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Transformacja gospodarki - konsumenci, przedsiębiorstwa, regiony. SE 89

Tematyka artykułów przedstawionych w niniejszej publikacji, koncentruje się szczególnie wokół takich problemów, jak: ocena programów i projektów publicznych, przedsiębiorczość władz samorządowych, ocena efektywności ekonomicznej budowy i eksploatacji małych zbiorników retencyjnych, czyste technologie węglowe – bariery i kierunki rozwoju, jak również obejmuje zmiany w zachowaniach nabywczych polskich gospodarstw domowych, eksplanacyjne badania konsumenckiego ryzyka techniką IDI czy też polskiego e- konsumenta i jego zachowań nabywczych. W artykułach ujęto ponadto zagadnienia związane z transformacją gospodarki centrum miasta poprzemysłowego na przykładzie zmian zachodzących w aglomeracji górnośląskiej, atrakcyjnością województwa śląskiego jako miejsca lokaty kapitału zagranicznego na tle pozostałych polskich regionów, strategią rozwoju społeczeństwa informacyjnego w regionie, e-kartą jako instrumentem zarządzania transportem miejskim, kreatywnością kapitału ludzkiego jako podstawą działań transformujących organizację oraz edukacją etyczną w kontekście procesu gospodarowania.
„Studia Ekonomiczne” nr 89 – Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Czasopisma naukowe
  • Redakcja: Barbara Kos
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7246-729-4
  • Liczba stron: 178
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7

Adam Drobniak: EWALUACJA, WYBÓR, MECHANIZMY ROZWOJU W PROGRAMACH ORAZ PROJEKTACH LOKALNYCH I REGIONALNYCH. DOŚWIADCZENIA Z PROJEKTÓW BADAWCZYCH WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ I MIĘDZYKATEDRALNEJ 	 9
Summary	18

Arkadiusz Halama: OCENA EFEKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ BUDOWY I EKSPLOATACJI MAŁYCH ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH	 21
Summary	29

Magdalena Jaciow: TRADYCYJNIE CZY PRZEZ INTERNET? ZMIANY W ZACHOWANIACH NABYWCZYCH POLSKICH GOSPODARSTW DOMOWYCH	 31
Summary	39

Paweł Kocoń: ORGANIZACJA JAKO PAMIĘĆ – ROLA PAMIĘCI SPOŁECZNEJ W KONSTYTUOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ 	 41
Summary	49

Barbara Kos, Łukasz Kosobucki: E-KARTA JAKO INSTRUMENT ZARZĄDZANIA TRANSPORTEM MIEJSKIM NA PRZYKŁADZIE MIASTA RYBNIK 	 51
Summary	62

Teresa Kraśnicka, Wojciech Głód: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ WŁADZ SAMORZĄDOWYCH – WYNIKI BADAŃ 	 63
Summary	75

Anna Lipka, Małgorzata Król: KREATYWNOŚĆ KAPITAŁU LUDZKIEGO JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ TRANSFORMUJĄCYCH ORGANIZACJE 	 77
Summary	91

Grzegorz Maciejewski: EKSPLANACYJNE BADANIA KONSUMENCKIEGO RYZYKA TECHNIKĄ IDI 	 93
Summary	102

Celina M. Olszak, Ewa Ziemba: STRATEGIA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W REGIONIE. ASPEKT E-ADMINISTRACJI 	 103
Summary	116

Iwona Pawlas: ATRAKCYJNOŚĆ WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO JAKO MIEJSCA LOKATY KAPITAŁU ZAGRANICZNEGO NA TLE POZOSTAŁYCH POLSKICH REGIONÓW 	 117
Summary	129

Adam Polko: TRANSFORMACJA GOSPODARKI CENTRUM MIASTA POPRZEMYSŁOWEGO NA PRZYKŁADZIE ZMIAN ZACHODZĄCYCH W AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ 	 131
Summary	143

Grzegorz Polok, Katarzyna Burda-Świerz: EDUKACJA ETYCZNA W KONTEKŚCIE PROCESU GOSPODAROWANIA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 	 145
Summary	155

Sylwia Słupik: CZYSTE TECHNOLOGIE WĘGLOWE – BARIERY I KIERUNKI ROZWOJU 	 157
Summary	166

Robert Wolny: POLSKI E-KONSUMENT I JEGO ZACHOWANIA NABYWCZE 	 167
Summary	178

Inni Klienci oglądali również

76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor komp...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Perspektywa - wyzwania współczesnej gospodarki. Tom 1

Oddajemy w ręce Czytelników drugą monografię z cyklu PERSPEKTYWA, która powstała na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w wyniku współpracy studentów, doktorantów i pracowników naukowych z wielu uniwersytetó...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Kraje Grupy Wyszehradzkiej i ich gospodarka a praca, aktywność zawodowa i przedsiębiorczość młodego pokolenia

Książka napisana przez Autorów dwóch specjalności – ekonomistę i socjolożkę – prezentuje i omawia społeczeństwo i gospodarkę krajów Grupy Wyszehradzkiej ze szczególnym uwzględnieniem problematyki młodego pokoleni...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka

Marketing polityczny w regionie

W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentra...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Miejsce i rola ludzi młodych w regionie

Książka Miejsce i rola ludzi młodych w regionie w sposób kompleksowy przedstawia diagnozę sytuacji bytowej, społecznej i zawodowej ludzi młodych żyjących w różnych regionach Polski. Diagnoza ta jest wynikiem przeprowadzonych badań empiryc...
206,10 zł 229,00 zł
Do koszyka

Społeczny wymiar gospodarki rynkowej

Publikacja ma na celu przedstawienie regulacji determinujących prowadzenie działalności gospodarczej w ujęciu teoretycznoprawym oraz sformułowanie wniosków i postulatów pod adresem ustawodawcy. Monografia może stanowić wartościowe źr&oacu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!