0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing polityczny w regionie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków, 2011

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Agnieszka Szczudlińska-Kanoś

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 35,70 zł
32,13 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing polityczny w regionie

W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako „poczekalnię polityczną”, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Duża konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.
Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1989–2011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.
Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-233-8386-4
  • ISBN druku: 978-83-233-3256-5
  • Liczba stron: 220
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie   7

1. Teoria i historia marketingu politycznego   11

1.1. Próba systematyki definicji marketingu politycznego   11
1.2. Marketing polityczny w ujęciu historycznym   16
1.3. Marketing ekonomiczny, polityczny i wyborczy – podobieństwa i różnice 20

2. Samorząd regionalny   27

2.1. Pojęcie regionu   27
2.2. Funkcjonowanie polskich regionów – zarys przemian   31
2.3. Koncepcje i realizacja tworzenia regionów w III RP   36
2.4. Ukształtowanie samorządu województwa w Polsce   41

3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce na przykładzie wyborów 1989–2011   53

3.1. Kampanie lat 1989–1994 jako przykład marketingu nieprofesjonalnego   53
3.2. Wybory 1995–2000 – czas rozwoju   71
3.3. Nowoczesne działania przedwyborcze w latach 2001–2007   80
3.4. Nowa jakość – elekcje 2009–2011   96

4. Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy   111

4.1. Kampania wyborcza jako obiekt badań   111
4.2. Ewolucja kampanii wyborczych   117
4.3. Organizacja kampanii wyborczej polityka działającego na szczeblu regionu   120

5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu politycznego w regionie   153

5.1. Kreowanie wizerunku polityka w regionie   153
5.2. Wykorzystanie promotion mix na poziomie województwa   162
5.3. Egzemplaryczność regionalnych działań przedwyborczych   181

Podsumowanie   199
Bibliografia   203
Spis tabel   217
Spis rysunków   218

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Szkoła Nauk Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego 1920-1949

Sfera związków prawa i nauk politycznych oraz wzajemnego oddziaływania na siebie tych dyscyplin jako differentia specifica tradycji nauk politycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim zostaje w monografii rozpoznana, usystematyzowana i skomentowana...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki

Ludzkość stoi w obliczu epokowych wyzwań wynikających ze zbiegania się demograficznych, społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i politycznych megatrendów, na które dodatkowo nakładają się skutki zgubnej pandemii COVID-19 oraz nowej zim...
28,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Parlamenty narodowe w systemie politycznym Unii Europejskiej

Książka jest całościową analizą ważnej i skomplikowanej kwestii – roli parlamentów narodowych państw członkowskich w systemie politycznym Unii Europejskiej. (…) Autorka wykorzystuje swoją głęboką wiedzę, łącząc znajomość światowej l...
26,33 zł 29,25 zł
Do koszyka

Mity polityczne i stereotypy w pamięci zbiorowej społeczeństwa

Prezentowany zbiór rozważań traktujących o pamięci zbiorowej, jej mityzacjach jest kontynuacją poszukiwań inspirowanych od wielu już lat, a prowadzonych aktualnie przez Katedrę Teorii Polityki i Myśli Politycznej Wydziału Studiów Międzyna...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Przemiany demokratyczne w Europie Środkowo-Wschodniej Polska na tle państw regionu

Przemiany demokratyczne, jakie miały miejsce w Europie Środkowo--Wschodniej na przełomie lat 80. i 90. XX stulecia, wpłynęły zasadniczo na oblicze nie tylko regionu, ale i świata, oddziałując na porządekwewnętrzny każdego z państw bloku wsc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!