0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II

(eBook)

Materiały edukacyjne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Polska, 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Pańczyk

  • Wydawca: Empi2

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 29,00 zł
26,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27 Tom II

Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa, internetowa, radiowa i telewizyjna). Opracowanie zawiera ilustracje, tabele, liczne przykłady. Pod każdym podrozdziałem umieszczono ćwiczenia i pytania sprawdzające wiedzę.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-67041-20-1
  • ISBN druku: 978-83-65149-31-2
  • Liczba stron: 240
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
1. OPROGRAMOWANIE KOMPUTEROWE W REKLAMIE 
1.1. Grafika rastrowa 
1.1.1. Formaty zapisu plików w grafice rastrowej 
1.1.2. Programy służące do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej 
1.2. Grafika wektorowa 
1.2.1. Formaty zapisu grafiki wektorowej 
1.2.2. Programy służące do edycji grafiki wektorowej 
1.3. Grafi ka trójwymiarowa 
1.4. Przygotowywanie materiałów do druku 
1.5. Edytory dźwięku 
1.6. Opracowywanie filmów i animacji 
1.7. Modele barw stosowane w grafice komputerowej 
2. PODSTAWY KOMPOZYCJI OBRAZU 
2.1. Kompozycja 
2.2. Reguły kompozycji 
2.2.1. Proporcja 
2.2.2. Spójność 
2.2.3. Równowaga 
2.2.4. Rozmieszczenie elementów projektu 
2.2.5. Rytm 
2.2.6. Kontrast 
2.3. Elementy kompozycji obrazu 
2.3.1. Płaszczyzna 
2.3.2. Linia 
2.3.3. Kształt 
2.3.4. Faktura 
2.3.5. Barwa 
2.3.6. Perspektywa 
3. LITERNICTWO W REKLAMIE 
3.1. Historia krojów pisma 
3.2. Budowa liter 
3.3. Krój pisma i jego cechy 
3.4. Systematyka krojów pisma 
3.5. Style krojów pisma 
3.6. Elementy typografi  
3.6.1. Dobór kroju i odmiany pisma 
3.6.2. Kompozycja liternicza 
3.7. Techniki wykonywania napisów 
4. MATERIAŁY I TECHNIKI REKLAMY 
4.1. Materiały stosowane w reklamie 
4.1.1. Papier 
4.1.2. Folie samoprzylepne 
4.1.3. Podłoża twarde z tworzyw sztucznych 
4.1.4. Podłoża miękkie z tworzyw sztucznych 
4.2. Techniki drukarskie 
4.2.1. Tradycyjne techniki drukarskie 
4.2.2. Nowoczesne techniki drukarskie 
4.2.3. Inne techniki nanoszenia grafiki na materiałach reklamowych 
4.3. Urządzenia do produkcji materiałów reklamowych 
4.4. Sprzęt fotograficzny 
5. TWORZENIE WYBRANYCH PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 
5.1. Budowanie systemu identyfikacji wizualnej 
5.1.1. Tożsamość i wizerunek marki 
5.1.2. Identyfikacja wizualna firmy 
5.1.3. Znaki identyfikujące firmę 
5.1.4. Znak jako nośnik reklamy 
5.2. Druki akcydensowe 
5.2.1. Papier firmowy i koperta 
5.2.2. Wizytówka 
5.2.3. Ulotka reklamowa 
5.2.4. Folder, katalog 
5.2.5. Plakat i afisz 
5.3. Projektowanie reklamy zewnętrznej 
5.3.1. Zewnętrzna reklama drukowana 
5.3.2. Reklama na samochodach 
5.3.3. Digital signage 
5.3.4. Reklama ambientowa 
5.3.5. Reklama partyzancka 
5.3.6. Inne formy reklamy zewnętrznej 
5.4. Wystawa sklepowa 
5.4.1. Rodzaje witryn sklepowych 
5.4.2. Szyld reklamowy 
5.4.3. Rodzaje wystaw sklepowych 
5.4.4. Oświetlenie wystawy i sprzęt wystawowy 
5.4.5. Zasady aranżacji okien wystawowych 
5.4.6. Rodzaje układów kompozycyjnych na wystawie 
5.5. Opakowanie 
5.6. Ogłoszenie prasowe 
5.7. Reklama internetowa 
5.7.1. Podstawowe narzędzia reklamy w internecie 
5.7.2. Media społecznościowe 
5.7.3. Marketing wirusowy 
5.7.4. Strona internetowa 
5.8. Reklama radiowa 
5.9. Reklama telewizyjna 
LITERATURA

Inni Klienci oglądali również

20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych

Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy wiele prac na temat samego aktu i procesu sukcesji oraz zarządzania nią. Analizy te najczęściej dotyczą dużych ...
65,80 zł 94,00 zł
Do koszyka

Organizacja budowy asfaltowych nawierzchni drogowych

Aktualne ujęcie problemu, zgodne ze wszystkimi wytycznymi do norm PN-EN!Budowa dróg o utwardzonej nawierzchni asfaltowej powinna być realizowana zgodnie z projektem organizacji robót, aby mogły spełnić stawiane im dziś wysokie...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Podstawy zarządzania organizacjami

Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy p...
29,69 zł 32,99 zł
Do koszyka

Zarządzanie organizacjami w przestrzeni publiczno-prywatnej

Słowem redaktorówMonografia „Zarządzanie organizacjami w partnerstwie publiczno – prywatnym” jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w prz...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

E-learning na uczelniach. Koncepcje, organizacja, wdrażanie

Niniejsza publikacja ukazuje praktyczny aspekt wdrożenia tzw. e-learningu na uczelniach wyższych. Próby wprowadzania tej formy nauczania były już podejmowane przez polskie szkoły wyższe, ale prawdziwą „eksplozję e-learningu” mogliśmy...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Podstawy organizacji i zarządzania. Materiały do ćwiczeń. Część 2

Książka stanowi kontynuację części pierwszej skryptu pod tym samym tytułem. Głównym celem opracowania jest prezentacja wybranych metod wykorzystywanych na potrzeby decyzyjne w przedsiębiorstwach do doskonalenia ich funkcjonowania. W skrypcie zap...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!