0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing w działalności agencji reklamowej

(eBook)

Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Polska, 2015

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Pańczyk

  • Wydawca: Empi2

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 27,00 zł
24,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing w działalności agencji reklamowej

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-67041-31-7
  • ISBN druku: 978-83-65149-03-9
  • Liczba stron: 223
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
1. POJĘCIE I SYSTEM MARKETINGU 
1.1. Podstawowe pojęcia marketingu 
1.2. Konkurencja na rynku 
1.3. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa 
1.4. Rozwój koncepcji marketingu 
2. ISTOTA MARKETINGU I JEGO FUNKCJE 
3. MARKETING-MIX 
4. PRODUKT W MARKETINGU 
4.1. Istota produktu 
4.2. Strategia produktu 
4.3. Asortyment produktu 
4.4. Marka produktu 
4.5. Opakowanie i inne elementy wyposażenia produktu 
4.6. Cykl życia produktu 
5. CENA W MARKETINGU 
5.1. Cena i jej funkcje 
5.2. Metody kształtowania cen 
5.3. Strategie cenowe 
6. DYSTRYBUCJA W MARKETINGU 
6.1. Kanały dystrybucyjne 
6.2. Rodzaje dystrybucji 
6.3. Logistyka w dystrybucji 
7. PROMOCJA 
7.1. Promocja i jej funkcje 
7.2. Instrumenty promocji 
7.3. Charakterystyka form promocji 
7.3.1. Reklama 
7.3.2. Sprzedaż osobista 
7.3.3. Promocja sprzedaży 
7.3.4. Public relations 
7.5. Budowa strategii promocji 
8. ZACHOWANIE NABYWCÓW NA RYNKU 
8.1. Wewnętrzne czynniki zachowań konsumentów 
8.2. Zewnętrzne czynniki zachowań konsumentów 
8.3. Proces zakupowy konsumenta 
8.4. Proces zakupowy na rynku przedsiębiorstw 
9. SEGMENTACJA RYNKU 
9.1. Proces segmentacji 
9.2. Kryteria segmentacji 
9.3. Rynek docelowy 
9.4. Pozycjonowanie produktów 
10. SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ 
10.1. Elementy systemu informacji marketingowej 
10.2. Marketingowe bazy danych – database marketing 
10.3. Bazy danych 
10.3.1. Rodzaje baz danych 
10.3.2. Typy danych 
10.3.3. Relacyjna baza danych 
10.3.4. Baza danych w programie Microsoft Excel 
11. BADANIA MARKETINGOWE 
1.1. Rodzaje badań marketingowych 
11.2. Procedura badań marketingowych 
11.2.1. Definiowanie problemu 
11.2.2. Gromadzenie danych 
11.2.3. Główne metody pozyskiwania danych pierwotnych 
11.3. Dobór próby do badania marketingowego 
11.4. Zbieranie danych i analiza wyników 
11.5. Mierniki statystyczne w badaniach marketingowych 
11.6. Prezentacja wyników badań marketingowych 
11.7. Współpraca przedsiębiorstwa z agencją badań marketingowych 
12. STRATEGICZNE PLANOWANIE MARKETINGOWE 
12.1. Analiza otoczenia zewnętrznego 
12.2. Analiza sektorowa 
12.3. Analiza organizacji 
12.3.1. Analiza kluczowych czynników sukcesu 
12.3.2. Analiza SWOT 
12.3.3. Analiza portfelowa 
12.4. Wybór celów marketingowych i rynku docelowego 
12.5. Strategie marketingowe 
12.6. Budżet marketingowy 
12.7. Kontrola realizacji planów marketingowych 
12.8. Plan marketingowy 
LITERATURA 
INDEKS RZECZOWY

Inni Klienci oglądali również

115,20 zł 128,00 zł
Do koszyka

Opodatkowanie nieruchomości w działalności gospodarczej. Podatek od nieruchomości. Podatek od przychodów z budynków

Publikacja w praktyczny sposób omawia najważniejsze zasady opodatkowania majątku nieruchomego posiadanego przez przedsiębiorców. Monografia wyróżnia się nowatorskim sposobem połączenia zagadnień podatku od nieruchomości oraz nowo w...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Innowacje w działalności banków spółdzielczych

Monografia jest poświęcona ważnej determinancie rozwoju banków spółdzielczych w Polsce, jaką jest ich aktywność innowacyjna, pozwalająca sprostać konkurencji na rynku usług bankowych i jednocześnie ograniczająca ryzyko eliminacji rynkowej...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Zapomniany znawca Rosji. Wokół działalności i poglądów Tadeusza Grużewskiego na monarchię rosyjską i sprawę polską

Monografia dotyczy problematyki myśli politycznej Tadeusza Grużewskiego, jego poglądów na temat Rosji i jej stosunku do Polaków i sprawy polskiej, m.in. konsekwencji niewoli rosyjskiej w rozwoju narodowym społeczeństwa polskiego. Na tym t...
122,40 zł 136,00 zł
Do koszyka

Prowadzenie działalności gospodarczej przez fundacje. Studium prawne

Fundacje nie muszą być tylko instytucjami charytatywnymi, mogą prowadzić z powodzeniem działalność gospodarczą, co im samym daje niezależność, a może też być przydatne w biznesie ze względu na unikalną w prawie polskim kapitałową formę fundacji. W publ...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Jakie są konsekwencje wycofania środka trwałego z prowadzonej działalności gospodarczej

Wycofanie środka trwałego z prowadzonej działalności gospodarczej i przekazanie go na potrzeby prywatne przedsiębiorcy co do zasady podlega opodatkowaniu VAT. Wyjątkiem będą sytuacje, gdy podatnikowi przy nabyciu wycofywanego środka trwałego nie przysł...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!