0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I

(eBook)

Materiały edukacyjne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Polska, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Małgorzata Pańczyk

  • Wydawca: Empi2

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 27,00 zł
24,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Kwalifikacja A.27. Tom I

Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.

O Autorce: Małgorzata Pańczyk – absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego wydziału ekonomiki, studiów podyplomowych rachunkowość przedsiębiorstw oraz grafika komputerowa i multimedia, nauczyciel dyplomowany przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Olsztynie, egzaminator w zawodach: sprzedawca, technik handlowiec, technik ekonomista oraz technik rachunkowości.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65149-87-9
  • ISBN druku: 978-83-65149-26-8
  • Liczba stron: 236
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 
CZĘŚĆ I
REKLAMA – WIADOMOŚCI WSTĘPNE
1. RODZAJE REKLAMY 
1.1. Rodzaje reklamy i jej funkcje 
1.2. Rodzaje reklamy a podmiot i przedmiot reklamy 
1.3. Rodzaje reklamy uwzględniające inne kategorie 
2. INFORMACJE W PROCESIE PLANOWANIA I PROWADZENIA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH 
2.1. Badania w reklamie 
2.2. Źródła informacji 
2.3. Rodzaje badań marketingowych 
2.4. Prezentacja wyników badań marketingowych 
2.4.1. Tabelaryczna prezentacja danych 
2.4.2. Grafi czna prezentacja danych statystycznych 
2.4.3. Wykresy w prostokątnym układzie współrzędnych 
2.4.4. Opisowa prezentacja danych 
CZĘŚĆ II
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ
1. STRATEGIA REKLAMOWA 
2. PLAN KAMPANII REKLAMOWEJ 
3. CELE KAMPANII REKLAMOWEJ 
4. USTALANIE GRUPY DOCELOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ 
4.1. Grupa odbiorców produktu a grupa odbiorców komunikatu reklamowego 
4.2. Lojalność klientów 
5. BUDŻET KAMPANII REKLAMOWEJ 
6. STRATEGIA KREATYWNA 
6.1. Brief marketingowy i kreatywny 
6.2. Koncepcja przekazu reklamowego 
6.3. Techniki przekazu reklamowego 
6.4. Badania wstępne związane z reklamą 
7. STRATEGIA MEDIALNA 
7.1. Media i ich charakterystyka 
7.2. Rodzaje mediów reklamy 
8. BADANIA MEDIÓW REKLAMOWYCH 
8.1. Badania telewizji 
8.2. Badania radia 
8.3. Badania czytelnictwa prasy 
8.4. Badania outdooru 
8.5. Badanie internetu 
9. PARAMETRY MEDIALNE 
9.1. Zasięg mediów 
9.2. Rating – zasięg emisji reklamy 
9.3. Zasięg kampanii reklamowej 
9.4. Częstotliwość kontaktów z reklamą 
9.5. Intensywność kampanii reklamowej 
9.6. Duplikacja mediów 
9.7. Koszt emisji reklamy 
9.8. Parametry stosowane w reklamie internetowej 
10. PROCES PLANOWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ W MEDIACH 
10.1. Planowanie strategiczne 
10.2. Plan taktyczny 
10.2.1. Budżet medialny 
10.2.2. Wybór mediów 
10.2.3. Wybór nośników mediów 
10.2.4. Intensywność kampanii reklamowej 
10.2.5. Media plan 
10.3. Etap wykonawczy. Realizacja kampanii reklamowej 
10.4. Analiza post buy 
11. OCENA SKUTECZNOŚCI KAMPANII REKLAMOWEJ 
11.1. Badania postaw odbiorców reklamy 
11.2. Ocena ekonomicznej efektywności kampanii reklamowej 
CZĘŚĆ III
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY REKLAMY
1. KSZTAŁTOWANIE POSTAW KONSUMENTÓW 
2. PERSWAZJA I MANIPULACJA W REKLAMIE 
3. MODELE ODDZIAŁYWANIA REKLAMY

Inni Klienci oglądali również

52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka

Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją

Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji oraz etyka działania firmy są coraz bardziej dostrzegane i doceniane przez menedżerów w kra­jach europejskich, jako znaczące elementy nowoczesnego zarządzania, które zapewnią firmi...
51,80 zł 74,00 zł
Do koszyka

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczes...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Uprawianie łowiectwa i prowadzenie gospodarki łowieckiej. Uwarunkowania administracyjne, cywilnoprawne i organizacyjne

W publikacji dokonano analizy przepisów prawa łowieckiego, omówiono m.in.: administracyjnoprawną i cywilnoprawną problematykę szkód łowieckich; uprawnienia administracji publicznej i Polskiego Związku Łowieckiego w zakresi...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji

W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategic...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Racjonalność a bezpieczeństwo organizacji t.1

Wraz z rozwojem cywilizacyjnym, bezpieczeństwo staje się coraz wyraźniej odczuwaną potrzebą, a zarazem coraz bardziej cenioną wartością, nierzadko zaś celem samym w sobie. Dlatego też zainteresowanie bezpieczeństwem wzrasta. Nie dotyczy ono tylko ludzi...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Kooperacja w perspektywie zasobów niematerialnych organizacji

Książka stanowi próbę syntetycznego ujęcia problematyki funkcjonowania układów kooperacyjnych w warunkach nowej ekonomii – prezentuje podstawy teoretyczne oraz weryfikacje empiryczne związane z wybranymi aspektami zarządzania zasoba...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!