• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Podstawy zarządzania organizacjami (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Poznań, 1, 2020

  • Autor: Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert

  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
45,00 zł
40,50 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,50 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Podstawy zarządzania organizacjami

Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8211-035-7
  • ISBN druku: 978-83-8211-034-0
  • Liczba stron: 322
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 
1. Organizacja i zarządzanie – przegląd podstawowych pojęć 
Wprowadzenie 
1.1. Istota organizacji 
1.2. System celów organizacji 
1.3. System oceny funkcjonowania organizacji 
1.4. Istota zarządzania 
2. Rozwój nauki organizacji i zarządzania 
Wprowadzenie 
2.1. Nauki organizacji i zarządzania w aspekcie rozwoju cywilizacji 
2.2. Podejścia w nauce i praktyce zarządzania 
2.3. Podejście klasyczne 
2.4. Podejście stosunków interpersonalnych i podejście behawioralne 
2.5. Podejście ilościowe 
2.6. Podejście procesowe 
2.7. Podejście systemowe 
2.8. Podejście sytuacyjne 
2.9. Podejście zasobowe 
3. Funkcja planowania w procesie zarządzania 
Wprowadzenie 
3.1. Istota planowania 
3.2. Plany i cele organizacji 
3.3. Typy planów 
3.4. Planowanie w dynamicznym otoczeniu 
3.5. Zarządzanie przez cele 
4. Struktura organizacyjna instytucji 
Wprowadzenie 
4.1. Istota i funkcje struktury organizacyjnej 
4.2. Podstawowe orientacje i formy strukturalne 
4.3. Koncepcja struktury organizacyjnej H. Mintzberga 
4.4. Grupowanie komórek organizacyjnych – typy struktur organizacyjnych 
5. Kształtowanie struktur organizacyjnych 
Wprowadzenie 
5.1. Istota i definicja projektowania 
5.2. Etapy procesu projektowania 
5.3. Wymiary organizacji 
5.4. Metody projektowania 
5.5. Czynniki strukturotwórcze 
5.6. Współczesne koncepcje doskonalenia struktur 
6. Funkcja motywowania w procesie zarządzania 
Wprowadzenie 
6.1. Teorie treści 
6.2. Teorie procesualne 
6.3. Teoria wzmocnienia 
7. Funkcja kontrolowania w procesie zarządzania 
Wprowadzenie 
7.1. Istota kontroli 
7.2. System controllingu w organizacji 
7.3. Strategiczny wymiar kontroli – strategiczna karta wyników 
8. Informacja w procesie zarządzania 
Wprowadzenie 
8.1. Istota informacji 
8.2. System informacyjny w przedsiębiorstwie 
8.3. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie 
9. Decyzje kierownicze w zarządzaniu 
Wprowadzenie 
9.1. Menedżer jako decydent 
9.2. Warunki podejmowania decyzji 
9.3. Typy problemów decyzyjnych i decyzji 
9.4. Modele podejmowania decyzji 
9.5. Etapy procesu podejmowania decyzji 
9.6. Racjonalność decyzji kierowniczych 
9.7. Intuicja w procesie podejmowania decyzji 
10. Praca kierownicza w organizacji 
Wprowadzenie 
10.1. Istota pracy kierowniczej 
10.2. Szczeble kierowania 
10.3. Umiejętności kierownicze 
10.4. Menedżer a przedsiębiorca 
10.5. Role kierownicze 
10.6. Praca kierownicza i przywództwo 
10.7. Zmiany zachodzące w pracy kierowniczej 
11. Style kierowania w organizacji 
Wprowadzenie 
11.1. Istota stylu kierowania 
11.2. Teoria cech 
11.3. Podejście behawioralne 
11.4. Podejście sytuacyjne 
11.5. Determinanty skuteczności stylu kierowania 
12. Zarządzanie strategiczne 
Wprowadzenie 
12.1. Istota strategii 
12.2. Istota zarządzania strategicznego 
12.3. Proces zarządzania strategicznego 
12.4. Wybrane metody zarządzania strategicznego 
13. Zarządzanie zmianami 
Wprowadzenie 
13.1. Istota i przesłanki zmian w organizacji 
13.2. Proces wdrażania zmian organizacyjnych 
13.3. Opór wobec zmian 
13.4. Błędy popełniane w procesie dokonywania zmian 
13.5. Uwarunkowania skuteczności zarządzania zmianami 
13.6. Podstawowe ujęcia zarządzania zmianami 
13.7. Teorie rozwoju organizacyjnego i zmiany w organizacji 
Bibliografia 
Spis schematów, wykresów, rysunków i tabel 
Summary (Fundamentals of management)

27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Podstawy projektowania i budowy elektroenergetycznych linii kablowych SN

Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta niepotwierdzona badaniami w Laboratorium Wielkoprądowym Instytutu Energetyki jest niewystarczająca. Każdy prototyp stacji transformatorowej przed wprowadzeniem na rynek powinien zostać przebadany w celu ...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Nowoczesne koncepcje zarządzania - Lilianna Wojtynek, Ryszard Budzik: Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną

Nowoczesne koncepcje zarządzania to monografia zrealizowana jako pokłosie VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej GOSPODARKA – ZMIANY – ZARZĄDZANIE 2018, zadania finansowanego w ramach umowy numer 745/P-DUN/2018 (Działalność Upowszechniając...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji

Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi wielkie wyzwanie dla współczesnych organizacji. W o...
160,65 zł 178,50 zł
Do koszyka

Wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2019 (e-book z suplementem elektronicznym)

W publikacji przedstawiono praktyczne działania, jakie powinna podjąć organizacja, by wdrożyć System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2019. Książka kierowana jest zarówno do dużych korporacji, jak r&oac...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Współczesne aspekty zarządzania – ujęcie retrospektywne - Ryzyko polityczne jako determinanta strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw na rynkach Wspólnoty Niepodległych Państw

Na przełomie dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku wiele uwagi poświęca się organizacji oraz procesom zarządzania mającym na celu jej efektywne i sprawne funkcjonowanie. Wpisują się one w różne koncepcje rozwojowe, które w ró...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Psychospołeczne aspekty zachowań ludzi w organizacjach - Znaczenie aktywności fizycznej dla pracowników i pracodawców

Złożoność i dynamika współczesnej rzeczywistości implikują wyłanianie się nowego paradygmatu społeczno-kulturowego, a w istocie – nowych paradygmatów zarządzania organizacjami. Podstawą, na której się one opierają jest wiedza...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.