0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Sprzedaż produktów reklamowych

(eBook)

Kwalifikacja A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 31,00 zł
27,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Sprzedaż produktów reklamowych

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65149-93-0
  • ISBN druku: 978-83-65149-00-8
  • Liczba stron: 310
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 
CZĘŚĆ I
PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
1. PRODUKT 
1.1. Produkt w ujęciu marketingowym 
1.2. Rodzaje produktów 
1.3. Usługa jako produkt niematerialny 
2. REKLAMA I JEJ FUNKCJE 
3. RODZAJE PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH 
3.1. Budowa komunikatu reklamowego 
3.2. Slogan reklamowy 
3.3. Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa 
3.4. Reklama telewizyjna 
3.5. Reklama radiowa 
3.6. Reklama prasowa 
3.7. Reklama zewnętrzna 
3.8. Reklama kinowa 
3.9. Reklama internetowa 
3.10. Drukowana reklama pozaprasowa 
3.11. Gadżety reklamowe 
3.12. Reklama bezpośrednia 
3.13. Reklama w miejscu sprzedaży 
3.14. Reklama wystawiennicza 
3.14.1. Rodzaje targów 
3.14.2. Wybór imprezy targowej 
3.14.3. Przygotowanie ekspozycji targowej 
4. JAKOŚĆ PRODUKTÓW 
5. WARTOŚĆ UŻYTKOWA PRODUKTÓW 
6. ODBIÓR JAKOŚCIOWY MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH 
7. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ 
8. AGENCJE REKLAMOWE 
8.1. Agencja reklamowa i jej zadania 
8.2. Rodzaje agencji reklamowych 
8.3. Struktura organizacyjna agencji reklamowej 
9. OFERTA AGENCJI REKLAMOWEJ 
9.1. Oferta sprzedaży 
9.2. Oferta handlowa 
CZĘŚĆ II
DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
1. CENA I JEJ FUNKCJE W MARKETINGU 
2. MARŻA I METODY JEJ OBLICZANIA 
3. PODATEK VAT 
4. METODY USTALANIA CEN 
4.1. Ustalanie cen na podstawie kosztów 
4.1.1. Rodzaje kosztów 
4.1.2. Kalkulacja kosztów 
4.1.3. Kosztowe metody ustalania cen 
4.2. Ustalanie cen na podstawie popytu 
4.3. Rabaty i obniżki cen 
4.4. Ustalanie cen na podstawie cen produktów konkurencyjnych 
4.5. Ustalanie cen na podstawie reakcji konsumentów 
5. DOKUMENTACJA ZWIĄZANA Z REALIZACJĄ USŁUG REKLAMOWYCH
5.1. Dokumentacja związana z poszukiwaniem odpowiedniej agencji 
5.2. Nawiązanie współpracy z agencją 
5.2.1. Zamówienie 
5.2.2. Umowa o dzieło 
5.2.3. Umowa-zlecenie
6. DOKUMENTACJA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG REKLAMOWYCH
6.1. Faktura zaliczkowa 
6.2. Faktura 
6.3. Faktura korygująca 
6.4. Nota korygująca 
7. FORMY ZAPŁATY ZA PRODUKTY REKLAMOWE 
7.1. Formy rozliczeń gotówkowych 
7.2. Bezgotówkowe formy rozliczeń 
CZĘŚĆ III
NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
1. KSZTAŁTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ 
1.1. Analiza PEST 
1.2. Analiza pięciu sił Portera 
1.3. Analiza SWOT 
2. NABYWCY PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 
3. PROFILOWANIE KLIENTÓW AGENCJI REKLAMOWEJ 
4. ODBIORCY PRZEKAZU REKLAMOWEGO 
5. FORMY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REKLAMOWYCH 
6. ZADANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY 
6.1. Wymagania stawiane pracownikom działu sprzedaży 
6.2. Zdobywanie lojalnych klientów 
7. TYPY KLIENTÓW 
8. ZASADY DOBREJ KOMUNIKACJI 
9. ETAPY PROCESU SPRZEDAŻY 
9.1. Nawiązywanie kontaktu z klientem 
9.2. Zebranie informacji i uświadomienie potrzeb klienta 
9.3. Prezentacja oferty w rozmowie handlowej i odpieranie zastrzeżeń klienta 
9.4. Zamknięcie sprzedaży 
10. ZASADY PROWADZENIA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON 
11. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 
12. NEGOCJACJE W BIZNESIE 
12.1. Style negocjacji 
12.2. Cechy i zadania negocjatora 
12.3. Techniki negocjacyjne 
13. DZIAŁANIA PROMOCYJNE W AGENCJI REKLAMOWEJ 
13.1. Promocja i jej funkcje 
13.2. Sprzedaż osobista 
13.3. Public relations i publicity 
13.4. Sponsoring 
13.5. Aktywizacja sprzedaży 
ZADANIE PODSUMOWUJĄCE 
LITERATURA 
INDEKS

Inni Klienci oglądali również

99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Fałszowanie produktów leczniczych. Zagadnienia prawne i kryminologiczne

Publikacja stanowi kompleksową analizę problematyki stosowania przepisów prawa dotyczących fałszowania produktów leczniczych oraz przepisów regulujących inne czyny zabronione z dziedziny przestępczości farmaceutycznej.<...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Nieruchomości w firmie – sprzedaż, aport, wycofanie z działalności

"W publikacji zostały omówione najczęściej spotykane sposoby zbycia nieruchomości wykorzystywanych w firmie, w tym nieruchomości prywatnych i skutki tych transakcji dla rozliczeń VAT oraz pcc, takie jak:• sprzedaż nieruchomości k...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w Polsce

Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakre...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Kanały dystrybucji – kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystry­bucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej proble...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych. Rozdział 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich

Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakre...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Halo? Sprzedaż!

"Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorient...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!