Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Pod patronatem:
Maja Gojtowska - Candidate experience - co to jest i dlaczego jest takie ważne?
O autorce | str. 11
1. Po co nam doświadczenia? | str. 13
2. Dlaczego doświadczenia kandydatów mają znaczenie? | str. 18
3. Dlaczego to takie trudne? | str. 44
4. Doświadczenia kandydatów odpowiadają wartościom firmy | str. 64
5. Poznaj potrzeby swoich odbiorców | str. 80
6. Wyjątkowe doświadczenia nie tylko spełniają oczekiwania, ale i wyznaczają standardy | str. 118
7. Jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami na dłużej | str. 129
8. Analityka, głupcze! | str. 166
9. Najlepszy nośnik doświadczeń kandydatów | str. 184
10. Jak nowe technologie wpływają na doświadczenia kandydatów | str. 204
11. Czy doświadczenia kandydatów może budować podmiot zewnętrzny? | str. 239
12. Co możesz zrobić choćby zaraz? | str. 253
Podziękowania | str. 265
Dodatek 1 | str. 269
Bibliografia | str. 273