0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Kraków-Legionowo, 1, 2019

  • Autor: Adam Figiel, Magda Ziembińska

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    Epub Mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
46,00 zł
41,40 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,60 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta. Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP. Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków. Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska Politechnika Białostocka

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-98-3
  • ISBN druku: 978-83-65648-97-6
  • Liczba stron: 132
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wykaz użytych skrótów
    Wstęp
    1. Rozwój demokracji na świecie
        1.1. Pojęcie demokracji
        1.2. Teorie demokracji
        1.3. Historia rozwoju demokracji
        1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich skuteczność
    2. Public relations jako podstawowy element tworzenia wizerunku
        2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations
        2.2. Metody oddziaływania public relations
        2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations
        2.4. Public relations a propaganda
    3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce
        3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej
        3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku
        3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce
    4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki
        4.1. Analiza skuteczności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku
        4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku
    Zakończenie
    Bibliografia
    Indeks

Inni Klienci oglądali również

80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Zachowania rynkowe mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza analiza scenariusze rozwoju

W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą ...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Pojęcie nadrzędnego interesu publicznego w prawie administracyjnym

Przedmiotem publikacji jest analiza jurydyczna pojęcia nadrzędnego interesu publicznego ze szczególnym uwzględnieniem tej kategorii normatywnej na gruncie przepisów prawa ochrony przyrody. Niniejsza analiza obejmuje m. in. genezę nadrzędn...
152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Dysfunkcje publicznego prawa gospodarczego

Publikacja zwraca uwagę czytelnika na rozwiązania dysfunkcjonalne występujące w obrębie publicznego prawa gospodarczego. Zawarte w książce rozważania koncentrują się na wskazaniu rozwiązań dysfunkcjonalnych wynikających z błędnych założeń systemowych l...
88,36 zł 89,00 zł
Do koszyka

Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych

Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

EKONOMICZNE I ORGANIZACYJNE SKUTKI PROCESÓW TERMOMODERNIZACYJNYCH BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH W POLSCE. Przykłady teorii i praktyki - 5. Bariery i korzyści wynikające z wdrożenia rozwiązań modelowych

Bez wątpienia posiadanie mieszkania wpływa zarówno na materialne, jak i społeczne warunki egzystencji każdego człowieka. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Lis P, Cesarski M, Cyran R Frąckiewicz L, Salomon M, Muzioł-Węcławowicz A, ...
116,10 zł 129,00 zł
Do koszyka

System zarządzania ruchem na drogach w Polsce

System zarządzania ruchem na drogach w Polsce – jest to pierwsza pozycja traktująca w sposób kompleksowy problematykę zarządzania ruchem na drogach ze szczególnym uwzględnieniem projektów organizacji ruchu. Monografia jest ni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.