0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 222 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński - 30 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Afryka Subsaharyjska - Bara Ndiaye - 30 %

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski

W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa - Dariusz Siudak - 30 %

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska - 30 %

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bogactwo brandingu - Adam Lis - 30 %

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek

Autor: Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - Izba Gospodarki Elektronicznej - 30 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elek...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonometria i badania operacyjne - Anna Decewicz - 30 %

Ekonometria i badania operacyjne

Zbiór zadań

Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak:...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
EKONOMIA SPOŁECZNA - Gary S. Becker - 30 %

EKONOMIA SPOŁECZNA

Co wpływa na zachowanie jednostki

Społeczny wpływ na zachowanie jednostki jest powszechny, a nawet wszechogarniający. O tym, które restauracje i książki są popularne, decyduje w dużej mierze przelotna moda; na skłonność nast...
37,80 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekspatrianci akademiccy w Polsce - Sylwia Przytuła - 30 %

Ekspatrianci akademiccy w Polsce

Perspektywa indywidualna i instytucjonalna

Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedst...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym - Artur Sajnóg - 30 %

Family Office. Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym

Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania majątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny. <...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Filozofia cyberbezpieczeństwa - Artur Kurasiński - 30 %

Filozofia cyberbezpieczeństwa

Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny

Filozofia cyberbezpieczeństwa to ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć - Greg Filbeck - 30 %

Finanse behawioralne. Co każdy powinien wiedzieć

H. Kent Baker, Greg Filbeck oraz John R. Nofsinger zebrali w książce najbardziej rzetelne i aktualne informacje na temat finansów behawioralnych. Poszczególne rozdziały zawierają odpo...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gamification - Anna Gorączka - 30 %

Gamification

Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zaso...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gra na giełdzie - Cezary Chybowski - 30 %

Gra na giełdzie

Podręcznik początkującego inwestora

- Decydując się na grę na giełdzie, przygotuj się na ostre starcie. W telewizji, radiu i prasie, a także w innych książkach tego typu pojawiają się wypowiedzi naszpikowane fachową terminologią. Tak...
34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Hakowanie sztucznej inteligencji - 30 %

Hakowanie sztucznej inteligencji

Redaktor: Jerzy Surma
Wraz z rozwojem cyfryzacji, w tym m.in. intensywnego rozwoju Internetu Rzeczy, rośnie znaczenie automatyzacji procesów biznesowych oraz użycia inteligentnych systemów wspomagania decy...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inżynieria finansowa na rynkach zupełnych i niezupełnych - Leszek S. Zaremba - 30 %

Inżynieria finansowa na rynkach zupełnych i niezupełnych

„Inżyniera finansowa na rynkach zupełnych i niezupełnych” to książka, która ma na celu przygotowanie studentów z obszaru inżynierii finansowej do pracy w towarzystwach fun...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji - Elżbieta Jędrych - 30 %

Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji

Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim ka...
37,80 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koniec globalnego kryzysu finansowego - Joanna Tarnowska - 30 %

Koniec globalnego kryzysu finansowego

Zmiany we współzależnościach między krajami na różnym poziomie rozwoju

Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwie...
30,80 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych - Igor Hebda - 30 %

Konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych

Autor: Igor Hebda
Celem książki jest analiza, w jaki sposób nagradzanie wyników pracy nauczycieli wpływa na wyniki egzaminacyjne uczniów i postawy nauczycieli w szkołach publicznych.W publ...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Krótki kurs. Design - John Heskett - 30 %

Krótki kurs. Design

eBook (epub, mobi)
27,30 zł 39,00 zł
Do koszyka
Krótki kurs. Design - John Heskett - 30 %

Krótki kurs. Design

Autor: John Heskett
Seria: Krótki kurs
Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny.
27,30 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 222 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20