0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

B2B E-commerce

(eBook)

Podręcznik menedżera

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

B2B E-commerce

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? • W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? • Czym jest omnichannel w B2B? • Co robić, by zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i potrzebnej biznesowi książce. B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary potrzebne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego. Książka jest szczególnie przydatna dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-23314-3
  • ISBN druku: 978-83-01-23104-0
  • Liczba stron: 168
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
01 E-commerce B2B – wielkość segmentu, perspektywy rozwoju i główne trendy – Katarzyna Zajchowska     11
02 Czy B2B e-commerce jest mi potrzebny? Zdefiniowanie celów organizacji sprzedażowej. Platforma B2B omnichannel – Justyna Skorupska     17
03 Kim jest mój klient B2B? Jakie są jego zachowania i potrzeby? Czym się różni od klienta B2C? Czym jest buyer persona? – Jędrzej Łapacz     27
04 Co stanowi największe bariery we wdrażaniu cyfrowej transformacji? Jakie rozwiązania i taktyki wprowadzić, aby mimo przeszkód skutecznie realizować projekty cyfrowej zmiany? – Ewa Bednarz     30
05 Wartościowy content B2B? Skuteczne sposoby na pozyskanie uwagi klienta biznesowego – Marta Ostrowska     38
06 Marketing i komunikacja w e-commerce B2B – Barbara Matkowska-Włosek     47
07 E-merchandising – ki diabeł? – Justyna Skorupska     60
08 Co powinno zostać w organizacji, a co można outsourcować? Czego wymagać od podwykonawców? – Konrad Wąsiel     66
09 Rola marketplace we współczesnym i przyszłym B2B e-commerce – Piotr Truszkowski     78
10 Jak zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? – Ryszard Łach     85
11 Podstawy prawa e-handlu. O czym należy pamiętać przy sprzedaży B2B? – Witold Chomiczewski, dr Katarzyna Szepelak     89
12 Płatności i finansowanie w e-commerce B2B – Ewa Kraińska     101
13 W jaki sposób zbudować i zintegrować dział e-commerce w strukturach firmy? – Jakub Gierszyński     106
14 Projekt „Role i kompetencje potrzebne w B2B e-commerce” – Cezary Brzozowski, Sebastian Mądrachowski, Michał Wojciechowicz     112
15 Efektywne zarządzanie projektem wdrożeniowym w e-commerce – Jacek Szwankowski     134
16 Strategiczne podejście do uruchomienia kanału e-commerce B2B – Artur Piekarczyk     143
17 Omnichannel: wzmocnienie, a nie kanibalizacja – Artur Piekarczyk     148
18 Jak architektura IT wspiera cyfrową transformację świata B2B? – Mateusz Skowron, Paweł Łancewicz     153
19 Rozwój zwinnych kompetencji projektowych – niezbędny element przetrwania w świecie postCOVID – Karolina Kaczor     160
Zakończenie     163
Ankieta     165
Bibliografia     173

Inni Klienci oglądali również

31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

E-COMMERCE OD CZEGO ZACZĄĆ

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad odtworzeniem swojego biznesu w internecie?Jest wiele publikacji, które omawiają te kwestie.Na pierwszy rzut oka wydaje się to bardzo trudne, ale nie taki diabeł straszny jak go malują Czy...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka

Piękny E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?

W książce ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” znajdziesz ponad 300 stron bogatego merytorycznie materiału, wypowiedzi ponad 18 przedstawicieli e-commerce z branży fashion i beauty, którzy na podstawie swo...
91,80 zł 102,00 zł
Do koszyka

RODO w e-commerce

Publikacja to praktyczny poradnik dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2...
28,73 zł 31,92 zł
Do koszyka

VAT w e-commerce od 1 lipca 2021

Od 1 lipca 2021 r. zaczął obowiązywać tzw. pakiet e-commerce. Jest to istotna zmiana, która zrewolucjonizowała handel elektroniczny między krajami UE, zwłaszcza w zakresie sprzedaży na rzecz konsumentów (B2C). Celem pakietu jest uszczelni...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Podatki w e-commerce – kompendium 2022

Rynek e-commerce przeżywa swój rozkwit. Co więcej, w najbliższej perspektywie nie widać, aby mogło ulec to zmianie. Jest jednak kilka istotnych kwestii, o których warto wiedzieć prowadząc swój sklep internetowy.E-book ...
75,60 zł 84,00 zł
Do koszyka

Podatki w branży FMCG i e-commerce

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!