• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Gamification (eBook)

Jak wygrać zaangażowanie respondenta

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2020

  • Autor: Anna Gorączka, Michał Protasiuk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
59,00 zł
53,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Gamification

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja ( grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. dr Michał Jan Lutostański

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21535-4
  • ISBN druku: 978-83-01-21376-3
  • Liczba stron: 206
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
DEMO: PRZEDMOWA 9
POZIOM 0: WPROWADZENIE DO GAMIFICATION W BADANIACH MARKETINGOWYCH 13
	Jak zmienia się respondent? 14
	Dlaczego gry? 18
	Gamification - co to jest? 23
	Gamfication a badania marketingowe 29
	Poziomy zastosowania gamification w badaniach marketingowych 35
POZIOM 1: SURVEYTAINMENT 37
	Rachunek sumienia badacza rynkowego 38
	Optymalna długość wywiadu 45
	Język kwestionariusza 53
	Podstawowe typy pytań 58
	Mobilny UX 66
	Wizualne elementy kwestionariusza 70
	Przyszłość surveytainmentu 90
POZIOM 2: SOFT GAMIFICATION 95
	Autorefleksja zamiast wstępu 96
	Moc narracji 101
	Wyzwanie na pojedynek 119
	Siła informacji zwrotnej 125
	Motywująca rywalizacja 131
	Mały nakład, duże efekty 136
POZIOM 3: HARD GAMIFICATION 141
	Gry-badania jakościowe 146
	Gra „Mopopoly” 149
	Gra „Węże i drabiny” 151
	Gra „On the go” 154
	Gra „City run” 164
	Gra „Ticket to win” 168
	Gra „Nasze miasto” 174
	Gry-badania ilościowe 180
GAME IS (NOT) OVER 193
	Mit pierwszy - gamification jest dla dzieci 195
	Mit drugi - gamification jest dla graczy 196
	Mit trzeci - gamification to tylko dodanie obrazków do ankiety 197
	Mit czwarty - gamification działa tylko w badaniach internetowych 197
	Mit piąty - gamification wydłuża czas przygotowania badania 197
	Mit szósty - gamification jest drogie 198
	Mit siódmy - nie wiem, komu zlecić takie badanie 198
	Mit ósmy - nie wiem, jak ocenić efekt 199
	Mit dziewiąty - brakuje mi kreatywności 199
	Mit dziesiąty - nie wiem, jak zacząć 200
BIBLIOGRAFIA 202

2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Bank Spółdzielczy 1/587 styczeń-marzec 2018 - (R)ewolucja w ochronie danych osobowych

Czasopismo poświęcone marce - Bank Spółdzielczy - jako medium rozpoznawalnym na rynku usług bankowych w Polsce i Europie. Problematyka współczesnych banków spółdzielczych na tle konkurencji zarówno lokalnej, spó...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Wielkie wydarzenia a rozwój

Prezentowana książka jest wynikiem ze wszech miar interesującego, oryginalnego, solidnie przygotowanego i obiecującego przedsięwzięcia naukowego. Dokonano w niej wiarygodnego zdiagnozowania analizowanej rzeczywistości w zakresie oceny wielowymiarowych ...
21,11 zł 23,45 zł
Do koszyka

Psychospołeczne aspekty życia i pracy w kontekście różnic międzypokoleniowych i polityki organizacyjnej

Publikacja stanowi wieloaspektowe opracowanie z zakresu psychologii pracy oraz psychologii organizacji i zarządzania, dotyczące problematyki różnorodności pokoleniowej. Autorka omówiła podjęte zagadnienia z uwzględnieniem wymiaru indywidu...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - KLUCZOWE DETERMINANTY ROZWOJU INTERNETU JAKO MEDIUM REKLAMOWEGO

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów b...
5,40 zł 6,00 zł
Do koszyka

Innowacje i przedsiębiorczość - ujęcie makro- i mikroekonomiczne - Innowacyjność widziana z perspektywy komitetu inwestycyjnego w procesie preinkubacji

Współczesna gospodarka poszukuje źródeł, czynników, mechanizmów i strategii rozwoju, umożliwiającej sprostanie wyzwaniom, jakie niesie integracja z Unią Europejską. Fundamentem tej strategii jest innowacyjność stanowiąca war...
20,25 zł 22,50 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie

Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkoln...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.