Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce – lata 2013-2023 – oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej. Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu „Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023”, wyd. styczeń 2023. Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu. Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach. Eksperci w książce: Dorota Bachman Szymon Bujalski Witold Chomiczewski Jakub Gierszyński Marta Kasztelan Jacek Kinecki Marta Mikliszańska Zbigniew Nowicki Łukasz Piech Patrycja Sass-Staniszewska Justyna Skorupska Marta Szymborska Łukasz Szymula Wojciech Tomaszewski Grzegorz Wójcik Marek Zagórski Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko. Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, pomysłodawca książki
ENTER, ZACZYNAMY! 7 01 POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI – Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji, Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba 11 02 POLSKI CYFROWY BIZNES – Szymon Bujalski, MODIVO 27 03 PERFORMANCE MARKETING. SIŁA KONKURENCYJNOŚCI – Łukasz Szymula, Tradedubbler 47 04 B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG – Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce 71 05 B2C E-COMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP – Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl 89 06 KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? – Grzegorz Wójcik, Autenti 105 07 TECHNOLOGIE W E-COMMERCE. NA PEŁNYM BIEGU – Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank 123 08 IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby 143 09 PŁATNOŚCI W E-COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA – Jacek Kinecki, Przelewy24 163 10 OMNICHANNEL W UX. WYGODA I BEZPROBLEMOWOŚĆ – Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa 181 11 PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ – Witold Chomiczewski, e-Izba 201 12 PODATKI W E-COMMERCE – Marta Kasztelan, e-Izba 219 13 PROFESJONALNY E-COMMERCE – Łukasz Piech, Lantre 233 14 E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW – Marta Szymborska, GS1 249 15 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELU GLOBALNEGO BIZNESU – Wojciech Tomaszewski, answear.com 263 16 MARKETPLACE – ROZWÓJ EKOSYSTEMU – Marta Mikliszańska, Allegro 281