0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

50 praw marketingu Kotarbińskiego

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Jacek Kotarbiński

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-21553-8
  • ISBN druku: 978-83-01-21555-2
  • Liczba stron: 198
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Zamiast wstępu 15
01. Liczba i konieczność znaczących modyfi kacji w planie marketingowym jest odwrotnie proporcjonalna do czasu pozostałego do prezentacji przed zarządem firmy 17
02. Obserwowana przez twojego szefa obsługa targowa u konkurencji jest zawsze bardziej profesjonalna od twojej 20
03. Kiedy oddajesz folder do druku i zastanawiasz się, czy nie ma tam jakichś błędów, nie wierz w cuda – polegaj na nich! 23
04. Prowizoryczne reklamy przydrożne zawsze okazują się najtrwalsze 27
05. Uśmiechnij się! Jutro czeka cię więcej harówki! 31
06. Liczba przydzielanych zadań marketingowych rośnie odwrotnie proporcjonalnie do dni, jakie pozostają ci do rozpoczęcia długiego urlopu 34
07. Urlop marketera powinien być zakończony tygodniowym okresem przejściowym przeznaczonym na ponowną aklimatyzację w firmie, przebrnięcie przez tysiące wiadomości elektronicznych i przekopanie się przez papiery do czerni biurka 38
08. Zawsze, kiedy pozostaną ci już tylko kosmetyczne poprawki w prezentacji, pojawiają się informacje, które rujnują wcześniejsze założenia 41
09. Prezesi nigdy nie interesują się analizami i studiami za 50 tysięcy złotych i więcej, za to wyborem fi rmowego długopisu, gadżetu oraz kształtem modyfi kowanego logo — zawsze 45
10. Największym autorytetem marketingowym dla szefa pozostaje jego żona, matka lub kochanka, w dalszej kolejności córka. Jeśli ma więcej niż pięć córek, decyzje podejmowane są przez aklamację 49
11. Długość kariery szefa marketingu w fi rmie rodzinnej, przeciwstawiającego się familii, nie przekracza trzech miesięcy 51
12. Im prostsza do akceptacji jest reklama, tym więcej uwag ma szef 55
13. Firmy dzielą się na trzy grupy: te, które rozumieją marketing, te, którym się wydaje, że go rozumieją, i te, które wydają ciężkie pieniądze na to, żeby klientom wydawało się, że rozumieją 58
14. Jeśli twój projekt marketingowy się nie uda, niewątpliwie uda się konkurencji 62
15. Udany seks nawzajem zakochanych a przygodny seks – tym różni się prawdziwy program lojalnościowy od nachalnych prób zrobienia z klienta idioty 65
16. Nie ma głupich marketerów, są tylko markietanki, czyli jak się uczyć marketingu? 69
17. Prawdziwy marketer to skarb. Trzeba go tylko wysoko wykopać.Najlepiej do zarządu 75
18. Komunikacja szefa marketingu z główną księgową powinna być realizowana zgodnie z zasadami budowania pokojowych relacji obcych sobie cywilizacji 77
19. Prawdziwy marketer nigdy nie dziwi się wymaganiom, jakie są mu stawiane przez służby księgowe 81
20. Liczba zamawianych gadżetów dla zespołów handlowych nigdy nie będzie wystarczająca 84
21. Rozwój marketingu w fi rmie blokują cztery zjawiska: ignorancja, głupota, komitety marketingowe oraz ludzie, którym się wydaje, że są guru marketingu 87
22. Uroda specjalisty do spraw marketingu jest wprost proporcjonalna do prawdopodobieństwa udziału w międzynarodowej konferencji, czyli 11 patologii w marketingu 93
23. Odporny na idiotów zespół marketingu zarządzany jest właśnie przez idiotów 96
24. Zespół marketingu myślący na okrągło i kanciasty szef marketingu to bezproduktywna mieszanka paszowa 101
25. Kanciasty zespół marketingu i myślący na okrągło szef marketingu to tartak, który słychać w całej fi rmie 104
26. Im bardziej drżą ci ręce, tym większe prawdopodobieństwo, że prezentacja nie odpali 107
27. Im lepszy pendrive, tym gorszy laptop, który dostaniesz do odpalenia prezentacji 109
28. W każdej prezentacji badań znajdzie się jakiś detal, który je w całości podważy 112
29. Twój klient nigdy nie wie, czego chce 115 
30. Im dłużej trwają bloki reklamowe w telewizji, tym wyższy jest popyt na emisję reklam 120
31. Im gorsze parametry produktu, tym agresywniej próbuje się go sprzedać, czyli 11 zasad uczciwej sprzedaży 126
32. Liczba zastrzeżeń do pracy zespołu marketingu rośnie wprost proporcjonalnie do jego budżetu 131
33. W żadnym słowniku marketingu nie ma słowa „niemożliwe” 134
34. Złorzeczenia – to jedyny język używany przez handlowców na spotkaniach prowadzonych przez marketing 137
35. To, czego nie napisałeś w planie marketingowym,  zawsze będzie ważniejsze od tego, co napisałeś 140
36. Im więcej stanowisk na wizytówce, tym mniejszy zakres kompetencji 143
37. Wysokość faktury za opracowanie strategii marketingowej jest wprost proporcjonalna do kilogramów dokumentacji 147
38. Dobry konkurent to zbankrutowany konkurent 150
39. Nic tak nie rozkręca fi rmy jak rosnąca konkurencja 153
40. Z prawdziwą konkurencją można współpracować. Z łajdakami nikt nie chce nawet wyjść na boisko. Podłość i czarny PR trzeba tępić 158
41. Wartość zakupów usług marketingowych jest wprost proporcjonalna do ryzyka projektów 161
42. Im mniej rozumiesz z prezentacji agencji reklamowej, tym wyższą fakturę dostaniesz 164
43. Każda agencja reklamowa z innego miasta będzie bardziej kompetentna od lokalnej 168
44. Znane twarze to specjaliści od PR. Nieznane twarze to ludzie od propagandy 171
45. Nie mów tego, tylko napisz 173
46. Nawet najbardziej skomplikowaną strategię przedstawiaj w trzech punktach 177
47. Im ciekawszy masz projekt, tym większe bzdury napiszą w press releases 182
48. Liczba megabajtów danych rozsyłanych przez twoje biuro prasowe jest wprost proporcjonalna do zdenerwowania odbierających je dziennikarzy 184
49. Zespół marketingu dzieli się na trzy kategorie ludzi: Kwadratowych, Okrągłych i Markietanki. Okrągli myślą w milczeniu. Kwadratowi krytykują ich w milczeniu. Markietanki jazgoczą 186
50. Marketer, który myśli, może zachowywać się dziwacznie. Wybacz mu 188
Zamiast posłowia bajka o chudym kocie z małym telewizorem i dużą biblioteczką 191
Post scriptum 198

Inni Klienci oglądali również

28,35 zł 31,50 zł
Do koszyka

Sądowe stosowanie prawa

Wydawnictwo stanowi zbiór referatów będących efektem I Warsztatów Doktoranckich Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, które odbyły się w dniu 6 lipca 2013 r. a nosiły tytuł „Sądowe stosowanie prawa&rdq...
170,10 zł 189,00 zł
Do koszyka

Nadużycie prawa procesowego w postępowaniu arbitrażowym

Celem niniejszego opracowania jest zwrócenie uwagi na problem nadużycia prawa procesowego w postępowaniu arbitrażowym. Zagadnienie to jest szczególnie istotne nie tylko z uwagi na sam charakter postępowania toczącego się przed sądem polub...
21,05 zł 23,39 zł
Do koszyka

Prawa i wolności religijne we współczesnej Polsce

Książka stanowi wieloaspektową analizę praw i wolności religijnych w Polsce po transformacji ustrojowej 1989 roku. Jej wieloaspektowość polega na prezentacji stanu prawnego rozszerzonego o szereg uwarunkowań społeczno - kulturowych i połączonego z wery...
116,10 zł 129,00 zł
Do koszyka

Egzamin na tłumacza przysięgłego. Polskie i angielskie terminy nieprzystające. Prawo rodzinne i spadkowe

Publikacja stanowi bogate źródło wiedzy na temat polskiego i brytyjskiego prawa spadkowego oraz rodzinnego. Autorka prezentuje poszczególne teorie oraz techniki tłumaczenia, szczegółowo analizuje istniejące polskie terminy prawne z...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Administracja. Prawo administracyjne. Część ogólna

Monografia jest skierowana zarówno do pracowników naukowych i studentów wszystkich kierunków, których programy nauczana obejmują problematykę teorii administracji, w tym prawa administracyjnego.
6,07 zł 6,74 zł
Do koszyka

Prawo autorskie i produkcja nagrań. Rozdział 4. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku

Niniejszy skrypt jest fragmentem książki, która po powstaniu wszystkich rozdziałów będzie udostępniona, jako całość. Publikacja przeznaczona jest dla artystów (kompozytorów, autorów, muzyków, literatów, ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!