Książka ma na celu zdefiniowanie wpływu nowych technologii i innowacji technologicznych na rozwój społeczno-gospodarczy i jakość życia w Polsce i UE oraz wskazanie głównych, obecnych ...
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...
This work is an attempt to assess to what extent the new economic governance of the EU helped to discipline public finances in the member states.The poor institutional design of the EU, the a...
The study is divided into three chapters corresponding to the identified problem areas. The first chapter is devoted to selected issues of the broadly understood valuation in accounting. The second...
This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for...
Profesjonalny leksykon terminów stosowanych w rachunkowości i rewizji finansowej– w języku polskim i angielskim.Bardzo szeroki wybór haseł uwzględniających spe...
The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to E...
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of marketing activity of companies, different institutions and organizations, ne...
Understanding Colors not only allows us to build effective relationships in both business and private life, but also makes it possible for us to achieve a better understanding of ourselves and thus...
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for stud...
Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istnie...
Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to ...
W warunkach globalnej konkurencji, szybko zachodzących zmian i wyczerpujących się trwałych źródeł rozwoju, innowacje, a przede wszystkim ich komercjalizacja są tym, w czym upatrują przedsiębiorst...
Kraje Europy Środkowej i Wschodniej przebyły długą drogę reform mających na celu przede wszystkim demokratyzację władzy państwowej, urynkowienie i prywatyzację gospodarki oraz rozwój społecz...
Imitation and innovation are rarely the subject of deeper analysis in the existing literature on the dynamic capabilities construct. Given the potential both imitation and innovation have, this sit...
Publikacja dostarcza wielu cennych informacji na temat językowych i międzykulturowych aspektów korespondencji elektronicznej, pokazuje, jak reagować na otrzymane e-maile. Książka prezentuje ...
Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowc&...
This book will aim to provide relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings in the area of informatics, business communication and management. The general mission of th...
The work gives an overview of sustainability and energy issues integrated in sustainable manufacturing providing a comprehensive insight into emerging perspective of energy sustainability and actio...