0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2016

  • Autor: Izabela Sztangret

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 32,00 zł
28,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych

Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter czysto teoretyczny i obejmuje definicję oraz charakterystykę wiedzy i wiedzy marketingowej, modele sieci wartości ujęte przez pryzmat zarządzania wiedzą oraz koncepcje budowy wiedzy marketingowej przez przedsiębiorstwa w relacjach z partnerem i klientem. Rozdział drugi poświęcono systemowi i narzędziom zarządzania wiedzą marketingową. W rozdziale trzecim scharakteryzowano kategorię struktury sieciowej i zdiagnozowano motywy relacji sieciowych w świetle systemowych wartości produktu informatycznego. Zidentyfikowano podmioty relacji sieciowych powołanych do tworzenia informatycznych produktów systemowych. Określono zasady współpracy opartej na dyfuzji wiedzy w sieci partnerów IT. Rozdział czwarty obejmuje charakterystykę metasegmentów docelowych sektora IT w Polsce w ujęciu ilościowym i jakościowym. W rozdziale piątym zaprezentowano elementy modelu zrealizowanych badań, charakteryzując szczegółowo cele, założenia i metody badawcze. Przedstawiono również charakterystykę próby badawczej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-296-7
  • ISBN druku: 978-83-7875-296-7
  • Liczba stron: 283
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	9
Rozdział I
Zarządzanie wiedzą marketingową w organizacji sieciowej – aspekty teoretyczne	21
1. Koncepcje wiedzy i zarządzania wiedzą w organizacji	21
1.1. Podejście japońskie	31
1.2. Podejście procesowe	35
1.3. Podejście zasobowe	41
1.4. Podejście integralne/holistyczne	48
2. Modele sieci wartości a wiedza marketingowa		52
3. Koncepcje zarządzania wiedzą marketingową		58
3.1. Procesowe ujęcie zarządzania wiedzą marketingową	61
3.2. Strukturalne ujęcie zarządzania wiedzą marketingową	65
4. Wiedza marketingowa w strukturach sieciowych	69
4.1. Wiedza, umiejętności i kompetencje marketingowe przedsiębiorstwa i jego partnerów	70
4.2. Wiedza marketingowa jako przedmiot relacji z klientem	76
Rozdział II
Systemy i narzędzia zarządzania wiedzą marketingową	83
1. Zespoły wiedzy, podmioty i ich relacje	83
1.1. Praktycy, konstruktorzy, dowódcy wiedzy w systemach zarządzania wiedzą marketingową. Domeny uczestników wspólnoty jako determinanta pozycji w sieci wiedzy	88
1.2. Community of Practice jako forma wspólnoty praktyków wiedzy marketingowej	91
2. Wiedza marketingowa jako determinanta pozycji negocjacyjnej partnerów sieci	98
3. Praktyki służące rozwijaniu wiedzy i ich narzędzia (na przykładzie sektora IT)	108
3.1. Narzędzia wspólnot wiedzy oparte na technologiach informatycznych	109
3.2. Marketing relacyjny i komunikacja marketingowa jako formy kreowania i dyfuzji wiedzy	118
3.3. Stan B+R w sektorze IT jako wyraz zarządzania wiedzą marketingową	124
3.4. Dostawcy usług badawczych dla sektora IT w Polsce	127
3.5. Zewnętrzne wsparcie dla zarządzania wiedzą	129
Rozdział III
Związki sieciowe firm w procesach kształtowania, komunikacji i wymiany systemowych produktów informatycznych	140
1. Struktury sieciowe i ich produkty – identyfikacja kategorii badawczej	140
2. Motywy rozwoju relacji sieciowych w świetle systemowych korzyści produktów informatycznych		145
3. Systemowe produkty informatyczne i ich modele	149
3.1. Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych	149
3.2. Modele teoretyczne systemowych produktów informatycznych	155
4. Międzysektorowy i subsektorowy ekosystem biznesu informatycznego a podmioty relacji sieciowych na wybranym przykładzie subsieci 		161
5. Charakter relacji i zasady współpracy w sektorze IT	172
5.1. Centra kompetencyjne jako podmioty dyfuzji wiedzy	172
5.2. System kooperacji kwalifikowanej w sektorze IT	175
5.3. Efekty dyfuzji i interuprocesowienia wiedzy w relacjach podmiotów sektora produktów IT i partnerów sfery handlu	190
Rozdział IV
Klient w sieci wiedzy przedsiębiorstw sektora produktów informatycznych	194
1. Metasegmenty docelowe sektora IT w Polsce	194
2. Najwięksi dostawcy rozwiązań i usług IT dla segmentów biznesowych w Polsce − ujęcie ilościowe i jakościowe	197
3. Sposoby i narzędzia współkreowania produktu systemowego w relacjach opartych na wiedzy, przedsiębiorstwo – klient finalny/użytkownik	207
3.1. Praktyki kreowania rynków i współpracy z klientem w firmie Intel		207
3.2. Klienckie wspólnoty wiedzy w firmie Microsoft	209
3.3. Centra klienckiego kreowania produktu w firmie HP	212
3.4. Sposoby usieciowienia wiedzy w firmie Apple		214
3.5. Praktyki kreowania wiedzy w firmie IBM 		216
3.6. Sposoby kreowania wiedzy we wspólnotach podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci	219
Rozdział V
Model procesu i struktury zarządzania wiedzą marketingową w organizacjach sieciowych systemowych produktów IT		227
1. Organizacja i model badawczy, metody, narzędzia i próba badawcza	227
2. Holistyczny model zarządzania wiedzą marketingową przedsiębiorstw sektora IT	236
3. Profil relacji sieciowych podmiotów multisektora IT 	240
4. Model budowy kompetencji marketingowych na przykładzie wybranej sieci 	243
5. Profil kooperanckich i klienckich wspólnot wiedzy w grupie promotorów, podmiotów poszerzonego rdzenia sieci i kręgu sieci	244
Zakończenie	249
Załącznik		253
Bibliografia	255
Spis rysunków	279
Spis tabel	281

Inni Klienci oglądali również

17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Schematy podatkowe – nowy obowiązek w jednostkach sektora publicznego

"W ostatnich miesiącach bardzo popularnym tematem wśród praktyków prawa podatkowego jest problematyka raportowania schematów podatkowych.Z dniem 1 stycznia 2019 r. do działu III Ordynacji podatkowej został wprowadzony no...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka

Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym

Głównym celem niniejszej publikacji jest identyfikacja przyczyn rosnącego ryzyka systemowego oraz ocena działań podejmowanych w skali międzynarodowej, aby to ryzyko minimalizować, a w konsekwencji zapobiegać kryzysom finansowym lub ograniczać ic...
16,53 zł 18,37 zł
Do koszyka

Koncepcje zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie innowacyjnym

Monografia posiada charakter teoretyczno-empiryczny i składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale wyjaśniono różnice pomiędzy takimi pojęciami, jak: dane, informacje, wiedza i mądrość. Zaprezentowano różne ujęcia zarząd...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Systemy zarządzania jakością produktów. Metody analizy i oceny

Treścią pracy są metody oceny i analizy systemu zarządzania jakością. Książka składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano modele zarządzania organizacją przez jakość oraz systemy zarządzania jakością produktó...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Licencje przymusowe w systemie ochrony patentowej produktów leczniczych

Licencja przymusowa to usankcjonowane reżimem państwowym zezwolenie na korzystanie przez osoby trzecie z praw własności intelektualnej pod warunkiem zapłaty wynagrodzenia, niezależnie od sprzeciwu uprawnionego. Autor publikacji udziel...
44,80 zł 64,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym

Podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę podjęcia przez polskie społeczeństwo i gospodarkę aktywnych przygotowań do przejścia do nowego etapu rozwoju społeczno-gospodarczego opartego na innowacyjności. Nawiązuje też do zaleceń World Economic Forum Globa...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!